Mám notebook lenovo y570 koupený z alzy před cca rokem, stále v záruce.
Reklamoval jsem notebook celkem 3, z toho 2x kvůli teplotám ( 2x výměněná základová deska a jednou i chlazení ) a jednou kvůli harddisku ( zasekával se mi notebook jen tak, a když byl puštěný zvuk tak to dělalo takový zvuk jako by probíjel, v servisu to bylo odůvodněno že to je děláno nelegálním softwarem

Tedy teď k mé otázce, když to teď odvezu do servisu, bude to na reklamaci 3x stejné vady a 4x jiné. Problém je že je koupený na splátky přes Cetelem.
Co bych měl udělat, a jak by to probíhalo ( + ještě jak dlouho? ), rád bych ho vyměnil za jiný notebook ( http://www.alza.cz/asus-k75vj-ty069h-d397162.htm , kupujicí cena mého notebooku v té době byla asi 22 tisíc )
Mám strach že by se to táhlo až 5 měsíců.
Má někdo zkušenosti nebo ví jak by to probíhalo? Budu rád za každou radu.
Děkuji předem.