Zdravím,
chtěl bych se vás zeptat, zda-li mám nárok na vrácení peněz. Poprvé jsem nb reklamoval díky vadné zakl. desce (1. reklamace), nb opravili, ale když mi přišel, tak nefungoval displej, asi zapomněli zapojit kabel, tak jsem ho musel poslat zpět (2. reklamace). Nyní se mi v průběhu asi 2 měsícu udělaly 2 nové závady, které spolu nesouvisí (nefungujici usb porty a přeskakovaní displeje o asi 10px). A teď právě nevím jestli se jako reklamace počítá jen to kolikrát to měli v servisu a nebo počet závad. Tak kdybyste mi někdo uměl poradit, budu vděčný díky.
Rada s reklamací
tato možnost mě nenapadla, vůbec to nezní špatně, jenže se může podle mě stát taky to, že pokud neupozorním na obě závady, tak obě opraví a já tak přijdu o jakékoliv šance na odstoupení od smlouvy. Nevím jak moc ten nb při reklamaci testují, ale ta vada displeje je očividná a tu chybu usb portů mi odhalí i klasická diagnostika v UEFI. Každopádně to ještě promyslím.
Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů