JIŽ NIKDY VÍCE!!!!!!!
Naprosto neprofesionální přístup - zaslala jsem si k těmto rádoby opravářům tiskárnu. Na svých stránkách se prezentují jako pružně vypadající společnost, která chce svým klientům vyjít vstříc a nabízí standardní dobu opravy většinou do 2 dnů. To mě zaujalo, jelikož tiskárnu využívám ke své práci každodenně. Na cenu za opravu jsem se informovala předem, kdy jsem jim závadu detailně popsala ( nic hrozného, uvolnilo se uvnitř pérko velikosti pérka ve verzatilce které drží toner na svém místě). Obratem mi přišla informace o předběžné ceně a na základě toho jsem jim v dobré víře tiskárnu zaslala. Přišla zpráva s informací, že tiskárnu převzali. Dál už nic. Po uplynutí 14 ti dnů, kdy se mi nikdo neozval jsem se na můj dotaz dozvěděla, že se čekají na náhradní díl, který rozhodně není standardně k dispozici (rozuměj ta pružinka k toneru na kterou sem se předtím informovala) a že se oprava z tohoto důvodu protáhne. Po dalších 40 ti dnech, během kterých mě opět nikdo samozřejmě nekontaktoval mi bylo sděleno, že díl stále není!!!!! Na moji otázku co s tím hodlají dělat, mi po dvou dalších dech odpověděli, že se na díl bude čekat dalších minimálně 15-20 dnů a že pokud chci, pošlou tiskárnu zpět. Žádná omluva, žádný návrh kompenzace, nic. A teď pozor, přijde to nejlepší - dopravu tiskárny , kterou nebyly schopni opravit ani po 64 dnech zpět nechali zaplatit mě !!!!!!!
Nechápu, jak taková firma ještě může fungovat!!!
recenze ABAX servisního centra http://nahradni-dily.abax.cz/
Re: recenze ABAX servisního centra http://nahradni-dily.abax.cz/
Děkujeme za info.
Lenovo Legion 9,Lenovo Legion Slim 7,Ipad PRO M1,Naim Uniti Atom,Dali Epicon 6,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3
Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů