Stránka 2 z 2

Napsal: 18 bře 2008 15:40
od Ghost
Koudy píše:Ja mel treba pred rokem na zkousku T61 ibmko..jel sem metrem a nekdo me strcil ze sem brasnou bouchnul o tu tyc o kterou se clovek drzi..a disk v hajzlu..pro notas si sice prijeli, odvezli ho (zadaco) ale tyden jim trvalo nez nasli zavadu..prestoze sem jim rikal ze je v hajzlu disk...Mnohem lip bych tenkrat udelal kdybych si z alzace vzal hned novej a nemusel bych cekat 14 dni nez mi v notasu vymenej disk a napisou predavaci papir...

T61 s NBD zarukou alebo bez?

Napsal: 18 bře 2008 15:46
od Koudy
tusim ze s..ale to u lenova nic neznamena..je to to same jako u hp nebo aceru..mas tam sice NBD..ale to "NBD" je v uvozovkach..protoze pokud nemaji ten nahradni dil, tak je to automaticky CAR...NBD v ty forme "nasledujici pracovni den prijede technik az k vam a vymeni dil blabla"..ma pouze dell, protoze ten jediny ma v kazde zemi kde to poskytuje sklad desetitisicema nahradnich dilu i pro pet let stary notasy...treba acer nic takovyho zatim nema a pokud treba nemaj zakladni desku pro tvuj notas, tak cekas.

Napsal: 18 bře 2008 15:50
od Ghost
Koudy píše:ma pouze dell, protoze ten jediny ma v kazde zemi kde to poskytuje sklad desetitisicema nahradnich dilu i pro pet let stary notasy...

s tou reklamou na dell by si to nemal prehanat ;-)

Napsal: 18 bře 2008 15:52
od Koudy
To neni reklama na dell..si o tom neco precti..:)..Rikam ti ze sem mel T61 pred rokem a ta zaruka NBD proste NBD nebyla..protoze NBD je NEXT business day...

staci se podivat i tady na forum kde lidi pisou treba o onom lenovu ze..:)

">> Rozšíření standardní záruky k notebookům na 3 roky ze základní 1 leté >> carry-in.
>> Po nahlášení závady přijede servis k zákazníkovi do 2 pracovních dní
>> (PO-PÁ, 8,00-17,00 hod.)"

;)

Napsal: 18 bře 2008 15:59
od Ghost
nemyslel som Lenovo, myslel som tie desattisice dielov v kazdej krajine :)

ja som na ventilator k T40 po zaruke cakal tyzden takze viem, ze to u Lenova nie je vzdy na druhy den (btw dalsi pracovny den, nie do 2 dni). hlavne u starsich notebookov. na tu NBD som bol skor zvedavy ci sa to oplati za tu tisicku dokupit alebo nie.

Napsal: 18 bře 2008 16:02
od Koudy
Ale vzdyt tak to je..Jak jinak si myslis ze by dell na veskery svy notasy mohl GARANTOVAT NBD servis do druhyho dne? :)..ma tu sklad, tedka uz mozna dva..a nahradni dily i pro pet let stary notasy..

jinak tady to mas i treba v clanku..

Test: Jak rychle servisy opraví rozbitý notebook
http://notebooky.idnes.cz/test-jak-rych ... yrobci_one

Notebook HP NC6120 - diagnostikována vada na LCD, proběhla výměna displeje. Reklamace řešena ve společnosti Český servis, doba vyřízení byla 6 dnů. Reklamace NX6110 - výměna základní desky 10 dnů. Reklamováno u stejného partnera.

Reklamace základní desky u modelu Z61t trvala 19 dní, jednalo se konkrétně o dva kusy ze stejné serie. Notebook x60s, který měl také vadnou základní desku, byl opraven do 8 dnů. Reklamaci provedl autorizovaný partner PosAm.

Napsal: 18 bře 2008 16:30
od Ghost
no neviem. desattisice mi pride dost prehnane ak sa za kazdu suciastku nerata kazdy srob. pocet suciastok v notebooku sa rata na desiatky maximalne takze len v EU by to boli tisice ak nie desattisice rozobranych notebookov leziacich ladom v skladoch. nemam prehlad o mnozstvach spotrebovanych nahradnych dielov tak sa radsej do diskusie pustat nebudem.

fsc pre lifebook inak tiez garantuje ukoncenie opravy do dalsieho dna takze by tiez musel mat kvanta suciastok na sklade.

Napsal: 18 bře 2008 17:20
od Gulii
No možná to bude také trošku zapříčiněno tím, že u FSC se jedná jen o lifebooky... a u Dellu pro všechny řady. (teď si nejsem jistý, jestli pro úplně všechny, ale je jich naprostá většina)

Napsal: 18 bře 2008 17:23
od Koudy
hlavne jde o to ze to co ostatni vyrobci nabizeji jako "novinku"..uz ma dell logisticky zvladnute pres 7 let..a to jak pro koncove,tak pro korporatni zakazniky, kde to ma i podminene smlouvami /z bankami, O2 apod/...takze si fakt nemuze dovolit aby NBD bylo neco jineho nez nasledujici den oprava...jelikoz by byl postizen velkymi sankcemi..imho...

Napsal: 18 bře 2008 17:25
od Ghost
Gulii píše:a u Dellu pro všechny řady. (teď si nejsem jistý, jestli pro úplně všechny, ale je jich naprostá většina)

to je pravda ale az na sasi je vacsina dielov rovnaka pre vsetky rady. napr. cpu alebo ramka je rovnaka v inspirone aj precision notebooku.

Napsal: 22 bře 2008 22:06
od Rexy
ja mam jen dve poznamky.
prvni k "logistickymu zvladnuti" jak pise Koudy, co se tyka NBD to mu neberu (i kdyz u mne to nebylo uplne presne, par dni se mnou "komunikovali", nez slibili prijet a pak to jeste o den posunuli).
co se tyka informovani o "stavu objednavky", tak to IMHO moc logisticky zvladnuty nemaj, staci si precist prislusny vlakna.

za druhe by mel byt Koudy jako "nositel spatnych zprav" utracen :D
spatna zprava je ta o 3000 bez dph za 1 rok navic, protoze o tom zacinam uvazovat, mam na to jeste asi ctvrt roku a pokud to nebude podstatne levnejsi, tak to prodam a koupim si radsi novej, ale dellik to asi nebude.
kolik bych si za nej mel po tom necelym roce rict?