Dell servisne stredisko

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
kristian162

Dell servisne stredisko

Příspěvekod kristian162 » 20 zář 2011 16:27

Zdar chalani, mam problem. Neviem na koho sa obratit, ked sa chcem opytat par informacii ohladne moznej chybe, ktoru moj notebook ma. Proste chcem napisat do nejakeho Dell servisneho strediska a poslat im email s fotografiou mojho problemu. No a problem je ten, ze neviem kam sa obratit. Nasiel som len telefonicky kontakty (02/5750 8303), ale ziadny emailovy. Poradte, dikes.

Uživatelský avatar
admin
Site Admin
Příspěvky: 1669
Registrován: 05 kvě 2006 11:52

Příspěvekod admin » 20 zář 2011 17:37

osobne myslim, ze je lepsi zavolat na tel a tam Te pripadne nasmeruji

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 20 zář 2011 18:04

Na telefonické lince ti všechno potřebné řeknou (včetně možné mailové komunikace). Pokud máš záruku pro-support, tak se ti nějaký (jeden konkrétní) technik bude věnovat na telefonu i mailu.

Nemusíš se ostýchat tam zavolat, oni ti za to hlavu neutrhnou.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Kundrata7@seznam.cz
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 07 zář 2011 19:50

Příspěvekod Kundrata7@seznam.cz » 20 zář 2011 20:31

Je tam s nima celkem dobrá řeč, klidně volej, i když občas ani oni něco neví a musí se jít někam zeptat :). Jenom by mě zajímalo, je ta linka fakt zadarmo?

Uživatelský avatar
admin
Site Admin
Příspěvky: 1669
Registrován: 05 kvě 2006 11:52

Příspěvekod admin » 21 zář 2011 16:25

to poznáš na konci měsíce, ale neřekl bych, že účtují speciální poplatky

ROMIK
píše často
Příspěvky: 143
Registrován: 22 črc 2007 20:59

Příspěvekod ROMIK » 13 lis 2011 12:28

No stím volání je to taky pekně o nervy,jednou jsem volal ohledně prodloužení záruky a přepojovali mně od čerta k ďablu nakonec jsem zavolal na recepci a tam mi dali kontakt na pána který to dělal.No u telefonu jsem stravil cca hodinu.Taky bych preferoval mail.

Lathander
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 10 lis 2011 10:54
Bydliště: Svet

Příspěvekod Lathander » 21 lis 2011 15:52

Dobry den.

Ked chcem reklamovat monitor DELL (konkretne U2410) mam v nom jednak oblast s vyrazne slabsim podsvietenim (resp. ono to bude nieco ine biela farba v tej oblasti vyzera skor ako zlta je to pomerne velke cca. 12 x 5 cm ) Dalej na jase pod 80% vyrazne piska(je mi jasne ako funguje regulacia a teda preco je to sposbene urovnou jasu/podsvietenia )
Na webe Dellu som nasiel led udaj o zadani dakeho cisla s modelu ale moj ho neobsahuje je nanom akurta tak seriove cislo a to sa tam napisat neda(priznam sa ,ze hladal som to cca. pred pol rokom ked sa objavila prva tu spominana zavada ) Ake je cislo na support dellu v SR ohlaodm monitorov ?

Dakujem.


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů