servisný manuál

Veškerý hardware pro notebooky. CPU, RAM, HDD, CD, DVD, WiFi, Bluetooth, LCD ...
mareksotak
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 07 dub 2018 19:19

servisný manuál

Příspěvekod mareksotak » 24 lis 2018 20:36

Zdravím. Hľadám nejaku knihu v pdf, o kompletnom popise a princípe činnosti notebooku alebo počítača. Nejedná sa mi o jednoduchý popis, ale PODROBNÝ. Napríklad: toto je 5-fázové napájanie procesora a filtračné kondenzátory pre CPU, alebo čip VIA VT6307 je FireWire, alebo čip Vitesse Simply PHY sa stará o sieťovú komunikáciu, alebo tento kondenzátor je na toto a na toto, alebo tento čip je na toto. Proste podrobný popis ......

Zpět na „Hardware“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů