nejde nahrávání

Obecná diskuse o programech, utlitách, střihové programy, přehrávače video / audio, zpracování fotek atp.
pp14.57
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 24 říj 2010 10:21
Bydliště: Mám

nejde nahrávání

Příspěvekod pp14.57 » 26 říj 2012 20:33

Nemůžu nahrávat z notebooku instaloval jsem už desítky programu a rekorderu a nic mi nepomohlo měl jsem i Audacidy, JetAudio a další nahraje se mi to jenon přes mikrofon který mám v notebooku, chci si nahrát z rádia nějaký písničky a použít v mobilu jako zvonění abych je nemusel kupovat, nevim jestli by mi nepomohla externí zvukovka do USB, našel jsem jich spoustu ale nevim která podporuje nahrávání, jsem laik a moc se v ovladačích navyznám děkuji za pomoc vám všem.

michalko58

Příspěvekod michalko58 » 27 říj 2012 20:47

Neviem ci som to pochopil spravne ale ty si chces nahravat nejaku hudbu z radia, aby si si to dal ako zvonenie do mobilu, aby si za zvonenie nemusel platit?

Je na to niekolko moznosti:
1. Stiahnut si dane skladby z internetu. Stahovanie hudby pre vlastnu potrebu je u nas (a asi aj u vas) predsa plne legalne. Staci pouzit na to Google. A po tom co u nas predvadza SOZA by som to uz ani inak neriesil.

2. Existuju programy schopne nahravat z internetoveho radia. Napriklad tento: http://raimaradio.en.softonic.com/ a samozrejme aj kopa inych.

pp14.57
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 24 říj 2010 10:21
Bydliště: Mám

nejde nahrávání

Příspěvekod pp14.57 » 13 lis 2012 21:37

Moc Ti děkuji za odkaz, tak jsem to nainstaloval a šlo mi to i nahrávat až na jednu maličkost nejdou tam naladit české a slovenské rádia, jadiná česká stanice která tam hraje je Dance rádio a slovenské rádio najde naladit vůbec, mohl bys mi poslat ještě nějaký odkaz kde by se dali naladit české a slov.rádia, jsem amatér moc to neumím a nerozumím tomu předem Ti moc děkuji.

michalko58

Příspěvekod michalko58 » 13 lis 2012 22:39


pp14.57
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 24 říj 2010 10:21
Bydliště: Mám