Stránka 9 z 9

Napsal: 10 kvě 2009 14:16
od polo
Ziadne by Intel uz davno nieje Intel s programom VBI davno skoncil nemaju s tym uz nic spolocne.

Napsal: 10 kvě 2009 14:18
od alfah4ns
Voloda:
no pockat, intel uz davno nema s VBI nic spolecneho.
a jinak jsou to jen obycejne sasi s deskou a grafikou od asmobile, compalu, apod... do kterych at uz vbi, nebo jina "znacka" (tsbohemia a jejich barbone, apod...) vrazi nejake vnitrnosti

aha

Napsal: 10 kvě 2009 15:11
od Voloda
super, tak to som netusil. proc tam pak este stale to vbi maju? mi to pride teda pekne zavadejici a docela na drzku. parada, takze muzu zase hledat neco negde jinde :/ uz mne to fakt neba..

kto by mohol a mal ochotu:
http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... &start=600

diki vsem

Napsal: 24 kvě 2009 15:47
od FloydPink
Zdravím pánové. Mám vadný disk na svém Compal FL90. Sice notebook jede, ale sem tam to v něm škrtne a bzučí takže je vadný. Chcu se optat jestli budu muset posílat celý notebook jenom kvůli výměně disku. Sériové číslo disku by měli mít napsané, a sériové číslo notebooku nepotřebují když je zaregistrovaný na vbi.cz ne?

EDIT: Tak mi konečně došel. Reklamace trvala 26 dní, vyměnili mi disk za novější typ a o pár giga větší, a taky mi dali úplně novou vypalovačku. Takže sem měl asi velké štěstí, že jsem takhle dopadl. Ale už bych do VBI nikdy nešel. Radši si připlatit trochu víc a koupit značku.

Napsal: 24 kvě 2009 21:41
od DRTIC=)
ja som svoj notebook (hl90) kupoval v zero.sk a na reklamaciu som ho posielal bez disku :)

Napsal: 25 kvě 2009 08:17
od kubino
FloydPink: Nejlepší bude se zeptat přímo v Kvazaru a domluvit se s nima.
Já jsem taky reklamoval disk (vadné sektory), zkoušel jsem se domluvit na poslání jenom disku, ale trvali na celém notebooku. Prý je lepší poslat to celé. Možná by ho vzali i samotný, ale já to víc netlačil. Kontrolu disku jsem dělal utilitou od výrobce (Seagate) a když potvrdila chyby tak jsem tam notebook odvezl osobně celý. Disk mi vyměnili na počkání.

Napsal: 14 črc 2009 12:50
od montymero
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat. Po jak dlouhé době od vyplnění a odeslání reklamačního formuláře se vám ozvali (ať už mailem nebo telefonem)??
Díkec


EDIT: Tak už dojel kurýr, ale předtím mi z VBI ani nenapsali ani nezavolali ...

EDIT (24.7.2009): tak NB mi už dorazil vpořádku. Musím říct, že po přečetní tohoto fóra jssem měl docela obavy, ale musím říct, že byly neoprávněné. Reklamace proběhla hladce (až na pár drobných nedorozumnění) a hlavně rychle :-). Vymněnili mi grafiku, vyčistili PC a odeslali, co víc si přát ;-).

Napsal: 01 říj 2009 14:58
od totti
Tak už čekam 3 týden a poradnic. Jak jsem tam volal tak mi nic nezdelili jen at se kouknu na internet. Tak a kdo vi jak dlouho si jeste pockam a to jsem mel jen vadne repraky.

Vadná machanika

Napsal: 05 říj 2009 22:22
od Quest
FL90v2 už mám dlouho, ale poslední půlrok nechce vůbec číst - ani CD ani DVD prostě je to tak na desetkrát vyndat a zandat mechaniku než se něco načte. To jsou vždycky minuty modlení. Kdyby občas nebylo třeba nainstalovat ovladače tak je mi to i jedno.

Má s tím někdo zkušenosti, můžu s tím na reklamaci - a když tak kam přesně se dostavit - nemůžu si dovolit být 2 měsíce bez počítače.

Napsal: 06 říj 2009 09:22
od Gizmo_CZ
mechanika na fl90 je strašně otřepané téma! Je to ten nejhorší šmejt co jsem kdy na světe vyděl s PC! Skoro hneed jsem jí prostě vyhodil do kontejneru!

Všechny FL90 které byly přímo od výrobce měli bug v biosu této "mechaniky" který zapčíčinil 1s sekání celého NT! musel se provést flash biosu mechaniky aby se to aspoň toršku zlepšilo. Já raději koupil pionýra za 500kč a od té doby jede NT naprosto bez problémů!


mechaniku si nech vymontvat v PC poravně (aby jsi to měl pošéfované s papírem) a pošli jim jí a basta.. nereklamuješ NT ale mechaniku i tak se to dá řešit

Napsal: 06 říj 2009 12:48
od Quest
JJ o te chybě v biosu vím, ale u mě se naštěstí neprojevila - až teď začla stávkovat uplně. Dík za radu s vymontováním, zkusim to tak udělat. 8)

Napsal: 08 říj 2009 12:44
od Quest
Ještě prosím, co všechno jim tam musím poslat s tou CD-romkou - Manuál se záručakem a sériovým číslem určitě mam, pak kdyžtak papír od teho vymontování a ještě něco po vás chtěli?

Napsal: 09 říj 2009 11:19
od Voloda
Quest píše:Ještě prosím, co všechno jim tam musím poslat s tou CD-romkou - Manuál se záručakem a sériovým číslem určitě mam, pak kdyžtak papír od teho vymontování a ještě něco po vás chtěli?


co takhle si tam skusit zavolat?? ja myslim, ze by se jim i nemuselo libit, ze z toho nb budes neco vytahovat...

Napsal: 10 říj 2009 11:45
od Gizmo_CZ
Voloda píše:
Quest píše:Ještě prosím, co všechno jim tam musím poslat s tou CD-romkou - Manuál se záručakem a sériovým číslem určitě mam, pak kdyžtak papír od teho vymontování a ještě něco po vás chtěli?


co takhle si tam skusit zavolat?? ja myslim, ze by se jim i nemuselo libit, ze z toho nb budes neco vytahovat...


to je taky pravda. nebo se na to vyprdni a kup si lepší za pětikilo