PCMCIA Karta
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 6
- Registrován: 08 bře 2007 13:20
PCMCIA Karta
no takze, mam Compal HEL80 a kartu Option GT combo EDGE od T-Mobilu, to je na net, ze se pripojite kde chcete, je to do toho portu PCMCIA, od ketryho ovladace naintalovany mam, jenze kdyz tam dam tu kartu tak to napise normlane nalezen novej HW ale ze je to PCI, tak pustim program od T-Mobile kterej ti ma nainstalovat ovladace ale ten tu kartu nevidi...skousel sem to i u jednoho Aceru a to samé. nevím si rady, poradíte?
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 6
- Registrován: 08 bře 2007 13:20
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Nesnažíš se tam spíš nahrát tu ovládací aplikaci (ta v sobě tušim drivery nemá)? Drivery bych čekal nějak samostatně....určitě by šly sehnat na stránkách výrobce té konkrétní karty (to ale nevim jak moc je problém zjistit).
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 6
- Registrován: 08 bře 2007 13:20
Ahoj lidi, mám velký problém a potřeboval bych poradit! Mám HEL80 od vbi a pořídil jsem si 4G Combi kartu od T-Mobilu. Bohužel mi nešla nainstalovat, tak jsem se obrátil na t-mobile a ti mi po třech návštěvách řekli, že to není chyba té karty, ale pc, že si prý mám updatovat BIOS, že si systém nedokáže udržet nainstalované ovladače a z toho důvodu není schopný návazat spojení s kartou! Tak jsem zašel do servisu vbi, kde mi bios flashli, ale karta přesto nejde!
Neví někdo, co s tím? Nejlepší by bylo kdyby měl někdo s tímto problémem praktické zkušenosti!
//EDIT swarm: odmazány přebytečné opakující se vykřičníky. Křičet není nutné, nikdo vám tu nic neudělal.
Neví někdo, co s tím? Nejlepší by bylo kdyby měl někdo s tímto problémem praktické zkušenosti!
//EDIT swarm: odmazány přebytečné opakující se vykřičníky. Křičet není nutné, nikdo vám tu nic neudělal.
-
- guru
- Příspěvky: 697
- Registrován: 27 bře 2007 22:03
Řešení sice neznám, ale dám ti jednou radu - nevěř nikomu z T-mobile! Nakecají ti cokoli, jen aby se vyhli odpovědnosti.
Bohužel mám osobní zkušenost... Jednou jsem měl půlhodinový telefonát se zástupcem z TM pro zákazníky v rámcové smlouvě ("firemní") ohledně reklamce chybného účtování Surf+... co mi všechno napovídal, to bylo fakt neuvěřitelné. V podstatě jsem se dověděl, že na zákaznické lince sedí lidé, kteří tomu nerozumí a tedy nemohou podat garantované (správné) informace, a taky se mohou "samozřejmě" splést (za to však odpovědnost "samozřejmě" nenesou...chybu si stejně zaplatí zákazník). To samé lidi na prodejnách T-mobile. V podstatě celá chyba byla ve mne, protože jsem dement a nevěděl jsem, že existuje nějaké speciální datové centrum TM, do kterého se má volat v případě těchto problémů... to, že o něm nikde není ani zmínka a operátor na hlasové lince se o tom nezmínil, je "samozřejmě" jenom můj problém.
Jinak tu reklamaci pak naštěstí úspěšně vyřešil člověk z firmy (mám telefon přes tátového zaměstnavatele, který má s TM rámcovou smlouvu), který má na startosti komunikaci s T-mobile.
Jinak později jsem se také dověděl, že mají naprosot bezchybný a stoprocentně spolehlivý systém účtování hovorů a přenesených dat... a proto mi byla naúčtována data v době, kdy jsem vůbec nebyl připojený k internetu... a "samozřejmě" nemám nárok na reklamaci, protože oni mají systém v pořádku...já si ty data asi vycucal z prstu. Monitorovací software měl zřejmě přesně v tu dobu výpadek a nic mi nezapočítal...
Bohužel mám osobní zkušenost... Jednou jsem měl půlhodinový telefonát se zástupcem z TM pro zákazníky v rámcové smlouvě ("firemní") ohledně reklamce chybného účtování Surf+... co mi všechno napovídal, to bylo fakt neuvěřitelné. V podstatě jsem se dověděl, že na zákaznické lince sedí lidé, kteří tomu nerozumí a tedy nemohou podat garantované (správné) informace, a taky se mohou "samozřejmě" splést (za to však odpovědnost "samozřejmě" nenesou...chybu si stejně zaplatí zákazník). To samé lidi na prodejnách T-mobile. V podstatě celá chyba byla ve mne, protože jsem dement a nevěděl jsem, že existuje nějaké speciální datové centrum TM, do kterého se má volat v případě těchto problémů... to, že o něm nikde není ani zmínka a operátor na hlasové lince se o tom nezmínil, je "samozřejmě" jenom můj problém.
Jinak tu reklamaci pak naštěstí úspěšně vyřešil člověk z firmy (mám telefon přes tátového zaměstnavatele, který má s TM rámcovou smlouvu), který má na startosti komunikaci s T-mobile.
Jinak později jsem se také dověděl, že mají naprosot bezchybný a stoprocentně spolehlivý systém účtování hovorů a přenesených dat... a proto mi byla naúčtována data v době, kdy jsem vůbec nebyl připojený k internetu... a "samozřejmě" nemám nárok na reklamaci, protože oni mají systém v pořádku...já si ty data asi vycucal z prstu. Monitorovací software měl zřejmě přesně v tu dobu výpadek a nic mi nezapočítal...
IBM Lenovo ThinkPad R60 - UL1HRCF
C2D 1.83GHz, ATi X1400, DDR2 2x1GB/667MHz, 120GB/5400ot, matný SXGA+ (1400x1050), WinXP Pro (downgrade z Visty)
C2D 1.83GHz, ATi X1400, DDR2 2x1GB/667MHz, 120GB/5400ot, matný SXGA+ (1400x1050), WinXP Pro (downgrade z Visty)
Návod pro 4G od t-mobile - blbej ale funkční
Takže T-mobile tvrdí že chyba je v compal80, servis VBI tvrdí že T-mobile má špatně napsané ovladače.
Mám řešení blbé ale funkční.
1. Pusť počítač, Ovládací panely - systém - hardware - správce zařízení - rozbalit grafické adaptéry - GF 7600 kliknout pravým tlačítkem a dát zakázat. Zobrazí se výzva k restartu - dáš restartovat.
To je protože ovladač 4G od TM se seká s ovladačem GF 7600 (já mám verzi 84.85).
2. Po restartu klidně nainstaluj podle návodu 4G kartu, až se to nainstaluje dáš vytočit připojení počkáš až se připojí, teď ve správci zařízení povolíš GF 7600 zase pravé tlačítko myši ale správce !nezavřeš! klikneš někde na plochu pravým tlačítkem dáš vlastnosti otevře se zobrazení vlastnosti - klikneš na nastavení a nastavíš správné rozlišení monitoru 1280*800 , dáš OK , teď zavřeš správce zařízení a jedeš bohužel pouze do dalšího restartu nebo vypnutí.
Taky se dá před vypnutím vypnout grafika a po spuštění 4G znovu uvedeným způsobem zapnout.
Zkoušel jsem to vypnout v profilu aby to automaticky při zapnutí nepouštělo grafiku ale nějak to nešlo.
Je tam ještě jedna finta než budeš restartovat počítač musí být v nastavení barev buď nejvyšší co lze nebo nejnižší co lze to si pak vychytáš sám.
Rád poradím na to.ci@seznam.cz i po mobilu, ICQ nebo SKYPE
Budu vděčen i za lepší řešení problému od kohokoliv. A to jsem bral compal hlavně kvůli PCMCIA a 4G od TM.
Ahoj Tomáš
Mám řešení blbé ale funkční.
1. Pusť počítač, Ovládací panely - systém - hardware - správce zařízení - rozbalit grafické adaptéry - GF 7600 kliknout pravým tlačítkem a dát zakázat. Zobrazí se výzva k restartu - dáš restartovat.
To je protože ovladač 4G od TM se seká s ovladačem GF 7600 (já mám verzi 84.85).
2. Po restartu klidně nainstaluj podle návodu 4G kartu, až se to nainstaluje dáš vytočit připojení počkáš až se připojí, teď ve správci zařízení povolíš GF 7600 zase pravé tlačítko myši ale správce !nezavřeš! klikneš někde na plochu pravým tlačítkem dáš vlastnosti otevře se zobrazení vlastnosti - klikneš na nastavení a nastavíš správné rozlišení monitoru 1280*800 , dáš OK , teď zavřeš správce zařízení a jedeš bohužel pouze do dalšího restartu nebo vypnutí.
Taky se dá před vypnutím vypnout grafika a po spuštění 4G znovu uvedeným způsobem zapnout.
Zkoušel jsem to vypnout v profilu aby to automaticky při zapnutí nepouštělo grafiku ale nějak to nešlo.
Je tam ještě jedna finta než budeš restartovat počítač musí být v nastavení barev buď nejvyšší co lze nebo nejnižší co lze to si pak vychytáš sám.
Rád poradím na to.ci@seznam.cz i po mobilu, ICQ nebo SKYPE
Budu vděčen i za lepší řešení problému od kohokoliv. A to jsem bral compal hlavně kvůli PCMCIA a 4G od TM.
Ahoj Tomáš
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů