HP Pavilion vs. TOSHIBA Satellite Pro A300-1N vs. Asus M51VA

Jaký koupit notebook? ... vybrat ten nebo onen? ... to jsou časté dotazy mnoha lidí, kteří vybírají nový nebo použitý notebook ... zde se mohou vzájěmně radit
roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10673
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvekod roman2277 » 15 pro 2008 04:29

Michal27 píše:Servis Asusu patri k tem nejhorsim. A rozhodne neni dobre brat to, co ma nejlepsi pomer cena/vykon - to znamena, ze se nekde nehezky setrilo.
Ta Toshiba ma jednoznacne lepsi konstrukci, lepsi servis.
HP ma 9600GT a tento model konkretne se dost zahriva - viz. google a zahranicni recenze.
Kazdopadne ten Asus ma zase aspon WXGA+ displej.
No i tak se klonim jednoznacne k te Toshibe.
Tak hele zase píšeš nesmysly.Servis Asusu je OK.Zítra tam zrovna posílám na 4 opravu(víceméně vrácení peněz) model A7Tc(celá série byla vadná).Nicméně vždy se chovali velmi vstřícně a ochotně.Takže bych je rozhodně nepomlouval.Ovšem jediná značka noteboků co se mi nikdy neporouchala tak byla právě Toshiba.Nevím jak je to možné,ale je tomu tak.

frantisek_koudelka
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 07 pro 2008 18:16

Příspěvekod frantisek_koudelka » 15 pro 2008 14:15

čus, já sem si minulý týden koupil TOSHIBU A300-1ND a nemůžu si stěžovat.. šlapen krásně, je tichý, to ND má výhodu, že tam je právě HDMI výstup, plus na alza.cz je dodávaná s 320 GB harddisk, což je supr.. jediný mínus je lesklej povrch, ale dá se to přežít.. takže naprostá spokojenost..

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 15 pro 2008 15:22

Roman2777: Jezis marja, ty ses jak male decko. To ze se zrovna k tobe chovali vstricne a ze tam posilas 4 notasy je hezke, ale nikoho to nezajima. To jako kdyz mi Umax opravi za 3dny a budou vstricni, mam rozhlasovat, ze je to stejne dobry servis jak u FSC? A ze se ti Toshiba neporouchala, neznamena vubec nic. Statisticky se po....20% notasu a je vicemene jedno, ktera je to je znacka - bud mas stesti, nebo ne. Toshiby se serou stejne jako Acery. Akorat servis - a za tim si stojim, je lepsi!
Pokud vezmu v potaz prasarny, ktere se v servisech Asus/Acer deji, tak to je dalsi voda do ohne. A pokud si prectes na googlu napr. zamitnute reklamace, na ktere si i lide nechali delat znalecke posudky apod, treba zacnes chapat. Ale ty si meles svoji. Dokud holt nebudes mit spatnou zkusenost, nebudes nadavat.

A nejvic si me dostal s tom Mironetem v jinem vlaknu...Nectes mezi radky..
* Mironetu se podařilo vyjednat pro své zákazníky nadstandardní dopravu zdarma do servisu a zpět a také přednostní řešení reklamací. Dohoda
s partnerem se může časem měnit (podmínky se mohou zlepšit nebo zhoršit) a smlouva může být partnerem i zcela vypovězena. Mironet bude stále vyvíjet maximální snahu o co nejlepší servis pro své zákazníky, nicméně z tohoto důvodu na přednostní servis ani na dopravu zdarma nemá zákazník právní nárok a aktuální nadstandardní služby platné k tomuto certifikátu naleznete na http://servis.mironet.cz.V případě potíží a dotazů kontaktujte naše reklamační oddělení, kde Vám velmi rádi pomůžeme. - Mironet se tim naprosto zbavuje odpovednosti. Kdyz si ale koupis kvalitni znacku - uvedu napr HP, Lenovo a mas NBD - tak je to neco uplne jineho.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10673
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvekod roman2277 » 15 pro 2008 19:46

Víš kolik já mám špatných zkušeností? O tom se ti ani nezdálo.Přístroje jsou můj koníček.(zvláštně notebooky).Takže za posledních pár let jsem měl desítky notebooků.Něco pro sebe a něco na prodej dál.Takže už jsem si udělal dostatečný obraz o službách.Kdybych měl popsat všechy mé zkušenosti ,tak je to na hodně dlouhé psaní.Ano servis Dellu a dalších rádoby ´"nejlepších" značek je sice rychlý,ale tu rychlost(a bezproblémovost) si zaplatíš v nákupní ceně.Navíc čipy se moc nekazí.Takže spoustě lidí to tzv. "vyjde" i s tou "horší" značkou.Asi tak.

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 16 pro 2008 00:23

No asi jsi v teto problematice promovany odbornik, tak se hadat nebudu. :D
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 16 pro 2008 05:02

Michale,"voda do ohně"? :D ,klídek,jen je nech...Mironet samozřejmě vyloženě klame zákazníky,to co uvádí je jen na omrdání a nalákání kupujících. Acer má dopravu zdarma kurýrem a oprava ve velké většině případů netrvá víc než 5 pracovních dní,tím nechci naznačit že servis jiných značek není mnohem lepší,chci jen říct že Mironet v tomhle dělá svinskou politiku
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

polo

Příspěvekod polo » 16 pro 2008 10:35

Videl si ze by sa niekto stazoval na servis asusu a z roznych firiem viem o vela reklamaciach a nikto nemal problem a to reklamovali casto uplne blbosti ani tu na fore sa nikto velmi nestazuje tak neviem problem mas iba ty...

roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10673
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvekod roman2277 » 16 pro 2008 10:57

Michal27 píše:No asi jsi v teto problematice promovany odbornik, tak se hadat nebudu. :D
To netvrdím.Jen mám dost zkušeností.Bohužel i těch špatných.Ovšem každý má volbu jakou cestou se vydá.Ale nezatracuji ani jednu značku.

roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10673
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvekod roman2277 » 16 pro 2008 11:00

Gogo píše:Michale,"voda do ohně"? :D ,klídek,jen je nech...Mironet samozřejmě vyloženě klame zákazníky,to co uvádí je jen na omrdání a nalákání kupujících. Acer má dopravu zdarma kurýrem a oprava ve velké většině případů netrvá víc než 5 pracovních dní,tím nechci naznačit že servis jiných značek není mnohem lepší,chci jen říct že Mironet v tomhle dělá svinskou politiku
Nechci se zastávat Mironetu,ale z 20 reklamací mě výrobek vyměnili v 3/4 případů hned na místě.


Zpět na „Jaký vybrat notebook“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů