Tak hele zase píšeš nesmysly.Servis Asusu je OK.Zítra tam zrovna posílám na 4 opravu(víceméně vrácení peněz) model A7Tc(celá série byla vadná).Nicméně vždy se chovali velmi vstřícně a ochotně.Takže bych je rozhodně nepomlouval.Ovšem jediná značka noteboků co se mi nikdy neporouchala tak byla právě Toshiba.Nevím jak je to možné,ale je tomu tak.Michal27 píše:Servis Asusu patri k tem nejhorsim. A rozhodne neni dobre brat to, co ma nejlepsi pomer cena/vykon - to znamena, ze se nekde nehezky setrilo.
Ta Toshiba ma jednoznacne lepsi konstrukci, lepsi servis.
HP ma 9600GT a tento model konkretne se dost zahriva - viz. google a zahranicni recenze.
Kazdopadne ten Asus ma zase aspon WXGA+ displej.
No i tak se klonim jednoznacne k te Toshibe.
HP Pavilion vs. TOSHIBA Satellite Pro A300-1N vs. Asus M51VA
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07 pro 2008 18:16
Roman2777: Jezis marja, ty ses jak male decko. To ze se zrovna k tobe chovali vstricne a ze tam posilas 4 notasy je hezke, ale nikoho to nezajima. To jako kdyz mi Umax opravi za 3dny a budou vstricni, mam rozhlasovat, ze je to stejne dobry servis jak u FSC? A ze se ti Toshiba neporouchala, neznamena vubec nic. Statisticky se po....20% notasu a je vicemene jedno, ktera je to je znacka - bud mas stesti, nebo ne. Toshiby se serou stejne jako Acery. Akorat servis - a za tim si stojim, je lepsi!
Pokud vezmu v potaz prasarny, ktere se v servisech Asus/Acer deji, tak to je dalsi voda do ohne. A pokud si prectes na googlu napr. zamitnute reklamace, na ktere si i lide nechali delat znalecke posudky apod, treba zacnes chapat. Ale ty si meles svoji. Dokud holt nebudes mit spatnou zkusenost, nebudes nadavat.
A nejvic si me dostal s tom Mironetem v jinem vlaknu...Nectes mezi radky..
* Mironetu se podařilo vyjednat pro své zákazníky nadstandardní dopravu zdarma do servisu a zpět a také přednostní řešení reklamací. Dohoda
s partnerem se může časem měnit (podmínky se mohou zlepšit nebo zhoršit) a smlouva může být partnerem i zcela vypovězena. Mironet bude stále vyvíjet maximální snahu o co nejlepší servis pro své zákazníky, nicméně z tohoto důvodu na přednostní servis ani na dopravu zdarma nemá zákazník právní nárok a aktuální nadstandardní služby platné k tomuto certifikátu naleznete na http://servis.mironet.cz.V případě potíží a dotazů kontaktujte naše reklamační oddělení, kde Vám velmi rádi pomůžeme. - Mironet se tim naprosto zbavuje odpovednosti. Kdyz si ale koupis kvalitni znacku - uvedu napr HP, Lenovo a mas NBD - tak je to neco uplne jineho.
Pokud vezmu v potaz prasarny, ktere se v servisech Asus/Acer deji, tak to je dalsi voda do ohne. A pokud si prectes na googlu napr. zamitnute reklamace, na ktere si i lide nechali delat znalecke posudky apod, treba zacnes chapat. Ale ty si meles svoji. Dokud holt nebudes mit spatnou zkusenost, nebudes nadavat.
A nejvic si me dostal s tom Mironetem v jinem vlaknu...Nectes mezi radky..
* Mironetu se podařilo vyjednat pro své zákazníky nadstandardní dopravu zdarma do servisu a zpět a také přednostní řešení reklamací. Dohoda
s partnerem se může časem měnit (podmínky se mohou zlepšit nebo zhoršit) a smlouva může být partnerem i zcela vypovězena. Mironet bude stále vyvíjet maximální snahu o co nejlepší servis pro své zákazníky, nicméně z tohoto důvodu na přednostní servis ani na dopravu zdarma nemá zákazník právní nárok a aktuální nadstandardní služby platné k tomuto certifikátu naleznete na http://servis.mironet.cz.V případě potíží a dotazů kontaktujte naše reklamační oddělení, kde Vám velmi rádi pomůžeme. - Mironet se tim naprosto zbavuje odpovednosti. Kdyz si ale koupis kvalitni znacku - uvedu napr HP, Lenovo a mas NBD - tak je to neco uplne jineho.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012
Víš kolik já mám špatných zkušeností? O tom se ti ani nezdálo.Přístroje jsou můj koníček.(zvláštně notebooky).Takže za posledních pár let jsem měl desítky notebooků.Něco pro sebe a něco na prodej dál.Takže už jsem si udělal dostatečný obraz o službách.Kdybych měl popsat všechy mé zkušenosti ,tak je to na hodně dlouhé psaní.Ano servis Dellu a dalších rádoby ´"nejlepších" značek je sice rychlý,ale tu rychlost(a bezproblémovost) si zaplatíš v nákupní ceně.Navíc čipy se moc nekazí.Takže spoustě lidí to tzv. "vyjde" i s tou "horší" značkou.Asi tak.
Michale,"voda do ohně"?
,klídek,jen je nech...Mironet samozřejmě vyloženě klame zákazníky,to co uvádí je jen na omrdání a nalákání kupujících. Acer má dopravu zdarma kurýrem a oprava ve velké většině případů netrvá víc než 5 pracovních dní,tím nechci naznačit že servis jiných značek není mnohem lepší,chci jen říct že Mironet v tomhle dělá svinskou politiku

ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
Nechci se zastávat Mironetu,ale z 20 reklamací mě výrobek vyměnili v 3/4 případů hned na místě.Gogo píše:Michale,"voda do ohně"?,klídek,jen je nech...Mironet samozřejmě vyloženě klame zákazníky,to co uvádí je jen na omrdání a nalákání kupujících. Acer má dopravu zdarma kurýrem a oprava ve velké většině případů netrvá víc než 5 pracovních dní,tím nechci naznačit že servis jiných značek není mnohem lepší,chci jen říct že Mironet v tomhle dělá svinskou politiku
Zpět na „Jaký vybrat notebook“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 90 hostů