Naopak bych řekl, že ten design je dost povedenej. Holkám se právě ten noťas dost líbí. Pro přítelkyni mi tak přijde jako ideální volbaLucason píše:Mě se zamlouvá, sice vzhledově nic moc, ale v tej cenovej kategorii asi nic lepšího neseženeš.
 .
.
Naopak bych řekl, že ten design je dost povedenej. Holkám se právě ten noťas dost líbí. Pro přítelkyni mi tak přijde jako ideální volbaLucason píše:Mě se zamlouvá, sice vzhledově nic moc, ale v tej cenovej kategorii asi nic lepšího neseženeš.
 .
.S474N píše:Lucason: obvykle kdyz vyjde novy model. Problemem je, ze vysel vetsi - XPS M1330 a co jsem se dival na konfiguraci, nejak vyrazne bych si nepomohl (spis vubec) a naopak ma jeste min USB nez muj.
Nepreji to nikomu, ale prave v servise clovek pozna, co si koupil za znacku. Nejvetsi pruser je ACER, ktery se z Prahy prestehoval do Brna a to jsou potom reklamace na minimalne tyden. Ja si nedovedu predstavit byt tyden bez notebooku, ty ano? Jinak u DELLu je prave i pro bezne uzivatele automaticky NBD neboli Next business day, tzn. druhy den ti prijede pikolik na zadanou adresu a provede opravu notebooku. Pokud nejde opravit, jeste ten den zaridi novy notebook (obvykle spise nahradni dily, ze kterych ho slozi). A potom at me nekdo tvrdi, ze je DELL drahej. Samozrejme kdo chce, muze si priplatit CR - complet care a to mas potom i zaruku na to, ze si do nej vylijes vodu nebo ze ho prejedes autem.
 sice nevim jak je to u ostatních notesů bo jak to bude u mě, ale když sem kdekoliv cokoliv reklamoval tak to bylo i přez měsíc.
 sice nevim jak je to u ostatních notesů bo jak to bude u mě, ale když sem kdekoliv cokoliv reklamoval tak to bylo i přez měsíc. 
 
 
 
Lucason píše:pokud to takhle OPRAVDU pro všechny s Dellem funguje, tak pro spoustu lidí stojí za to si za něj připlatit..
S474N píše:Lucason: o tom zapujceni jineho si nech zdat a priprav se za navstevu technika doma vylepit peknou paletu
 a když, tak technika určitě volat nebudu, si ho hezky sám odvezu do servisu.
 a když, tak technika určitě volat nebudu, si ho hezky sám odvezu do servisu.
S474N píše:Lucason: jenze ani tam ti to neudelaji na pockani, takze to mas 2x 150 km + ztraceny cas jedna cesta a potom jeste jednou 2x 150 km + ztraceny cas za druhou cestu. Nevim jak ty, ale tohle by me osobne pomerne sralo
 iluze o životě už sem ztratil dávno
 iluze o životě už sem ztratil dávno  
 Ja doufam v nejlepší servis - když s notesem do servisu nemusíš.
 Ja doufam v nejlepší servis - když s notesem do servisu nemusíš. 
 

S474N píše:maxxz: to je sice pekne, nicmene to, ze mi i tohle DELL bez kecu vyresi je dalsim plusem.
Zpět na „Jaký vybrat notebook“
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů