Dobrý den,
v čem hledat nedostatky tohoto na svou cenu neuvěřitelně vybaveného stroje? Je s touto značkou něco v nepořádku?
Parametry:
VBI Legend-N72 (15.6'' NBLB2, i720QM/2.20GHz,4GB,500GB/7200ot.,ATi5650/1GB,WF,BT,FPR)
Kód: INHC0148
Konfigurace:
Šasi: Compal NBLB2
Rozměr displeje: 15.6'' (širokoúhlý, lesklý), LED podsvícení
Rozlišení displeje: 1920x1080 pixelů (Full HD)
Grafická karta: ATi Radeon HD 5650 1GB DDR3
Procesor: Intel® Quad Core™ i720QM 1.60GHz, 1333MHz FSB, 6MB L2, 45nm
Paměť: 4GB 1066MHz DDR3
Pevný disk: Pevný disk 500GB 7200ot. S-ATA-II 8MB NCQ G-Force
BlueTooth: Compal Bluetooth modul
Wifi: Intel® WiFi Link 5100 Series, A/B/G/Draft-N, PCI-E
Optická mechanika: SuperMulti CD/DVD+ DVD- DL R/RW a RAM
TV tuner
WebKamera
AC adaptér
CZ klávesnice
Operační systém: Volitelně lze přiobjednat Windows Vista
Notebook Legend-N72 dodáváme zpravidla do 3-5 pracovních dnů
Cena : 21 730,00 Kč / 26 076,00 Kč s DPH
VBI Legend-N72
ne a ne a ne. Před týdnem mi po 3 letech odešel můj VBI Compal FL90. Ostatním ještě třeba funguje ale to co jsem si s VBI servisem zažil, to už nikdy. Vada byla na grafické kartě (což NVidie z té doby často dělaly), tak jsem poslal poprvé do servisu 2 týdny před koncem záruky a pohoda, vyměnili, oprava trvala 2 týdny, vpoho.
Nicméně po 3 měsících se závada opakovala. Dle zákona se záruční lhůta na součástku prodlužuje o min. 3 měsíce po opravě či výměně. Volal jsem tam tedy a technik na mě první, že to je blbost, že se nic takového neprodlužuje atd atd. Tak jsem si prošel občanský zákoník a při dalším hovoru mu ten zákon i s číslem odcitoval do telefonu. Samozřejmě se nasral, ale po chvíli uznal, že pokud se jedná o tu samou chybu, což jsem zdůrazňoval i předtím, tak se prodlužuje a mám jim to poslat. Poslal jsem tedy a čekal. Po 29ti dnech mi ho poslali zpátky s tím, že nebyla vadná karta, ale stačil restart biosu a tak se reklamace neuznává, čímž jsem ztratil nárok na další prodloužení. Notebook však fungoval, tak jsem to neřešil. Asi 4 měsíce na to opět ta samá vada, mimo záruku a už jsem neměl nervy na to, jednat s jejich servisem, tak jsem raději koupil nový ntb, protože mi bylo jasné, že by si za opravu naúčtovali šílenou pálku a beztak by se chyba opakoval.
Toť mé zkušenosti s VBI
Nicméně po 3 měsících se závada opakovala. Dle zákona se záruční lhůta na součástku prodlužuje o min. 3 měsíce po opravě či výměně. Volal jsem tam tedy a technik na mě první, že to je blbost, že se nic takového neprodlužuje atd atd. Tak jsem si prošel občanský zákoník a při dalším hovoru mu ten zákon i s číslem odcitoval do telefonu. Samozřejmě se nasral, ale po chvíli uznal, že pokud se jedná o tu samou chybu, což jsem zdůrazňoval i předtím, tak se prodlužuje a mám jim to poslat. Poslal jsem tedy a čekal. Po 29ti dnech mi ho poslali zpátky s tím, že nebyla vadná karta, ale stačil restart biosu a tak se reklamace neuznává, čímž jsem ztratil nárok na další prodloužení. Notebook však fungoval, tak jsem to neřešil. Asi 4 měsíce na to opět ta samá vada, mimo záruku a už jsem neměl nervy na to, jednat s jejich servisem, tak jsem raději koupil nový ntb, protože mi bylo jasné, že by si za opravu naúčtovali šílenou pálku a beztak by se chyba opakoval.
Toť mé zkušenosti s VBI
Nabídka VBI modelů upadá, různí prodejci, kterých bylo před pár lety dost mizí (např. notebookynamiru.cz) - to jsou známky, že programu VBI definitivně odzvonilo. Takže taky doporučuju vzít jinou značku.
Pokud trváš na fullHD při 15-16", tak za cenu pod 30000,- existuje třeba Asus G51 s horším procesorem (i5 520), ale silnější grafikou (GTS 360).
Pokud trváš na fullHD při 15-16", tak za cenu pod 30000,- existuje třeba Asus G51 s horším procesorem (i5 520), ale silnější grafikou (GTS 360).
[size=92]Compal->Asus->Dell (Razer->Logitech)[/size]
Zpět na „Jaký vybrat notebook“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů