Notebooky do 20 tis - Internet, filmy, fotky, hudba

Jaký koupit notebook? ... vybrat ten nebo onen? ... to jsou časté dotazy mnoha lidí, kteří vybírají nový nebo použitý notebook ... zde se mohou vzájěmně radit
jajka
občas něco napíše
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2007 16:07

Notebooky do 20 tis - Internet, filmy, fotky, hudba

Příspěvekod jajka » 21 čer 2007 11:42

asi jako většina tady vybírám notebook v ceně do 20 tisíc.(použití: Internet, filmy, fotky, hudba)
Z výběru jsem podle recenzí a hlavně servisu vyloučila Acer a docela se mi zamlovají tyto dva HP, co vy na to?

http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=45309
nebo
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=44239

nebo řada Asus A6RP....ale zase mají procesor Celeron nebo Sempron a pak většínou operační pamět jen 512 MB...nebo to stačí???

jaký je rozdíl mezi Bluetooth a WLAN??? možná je to hloupý dotaz, ale jsem laik:-)

Wizi
občas něco napíše
Příspěvky: 83
Registrován: 30 srp 2006 22:08

Příspěvekod Wizi » 21 čer 2007 16:42

Bluetooth je komunikace na kratsi vzdalenost (10m)a mensi rychlosti, nejcasteji se pres BT pripojuji mobilni telefony, PDA, mysicky, klavesnice a dalsi periferie, obe zarizeni musi komunikaci BT podporovat.

Wlan je karta pro wifi, jedna se taky o spojeni ale na vetsi vzdalenosti a vetsi rychlost, nejcasteji pouzito pro pripojeni k internetu nebo vytvoreni domaci site, na pripojeni musis mit nekde AP (napr. router) a pak klienta(nejcasteji PC, NTB).

Oboji laicky receno.

Dobre je mit na NTB oboji, v pripade nutnosti se da ozelet BT ale Wifi bych dneska povazoval za absolutni nutnost.
Lenovo x200 7454-2HU

jajka
občas něco napíše
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2007 16:07

Příspěvekod jajka » 21 čer 2007 16:48

a dá se Bluetooth případně dokoupit (mám to řešit hned při objednání Notebooku?)
a co říkáte ten HP Pavilion dv6303? je to dobrá volba

CeCo

Příspěvekod CeCo » 22 čer 2007 01:29

Bluetooth dokupit jedine externym USB adapterom.

C