Prosím poraďte-grafická karta
Prosím poraďte-grafická karta
Můůžete mi, prosím, poradit, jsem v tomhle dost laik. Přrdpokládám, že rozdíl mezi ATI Mobility Radeon X1250 a NVIDIA GeForce 8600M GS je dost podstatný ve prospěch NVIDIA. J eto tak? díky všem za pomoc!!!-ještě doplňuju,potřebuju na CAD-díky
Naposledy upravil(a) vojtaa dne 23 úno 2008 16:34, celkem upraveno 1 x.
ROzdiely su podstatne
8600GS je celkom vykona hracska grafika z vysokou spotrebou a vysokym odpadovym teplom
1250-je jedna z najvykonnejsich integrovanych rieseni,ktora ma podstatne nizsiu spotrebu a menej hreje
Rozdiely vo vykone su 3D Mark06=3000bodov
3D Mark06=400bodov
Kazda je dobra len zalezi na co...
8600GS je celkom vykona hracska grafika z vysokou spotrebou a vysokym odpadovym teplom
1250-je jedna z najvykonnejsich integrovanych rieseni,ktora ma podstatne nizsiu spotrebu a menej hreje
Rozdiely vo vykone su 3D Mark06=3000bodov
3D Mark06=400bodov
Kazda je dobra len zalezi na co...
Samozrejme ze na hry bude lepsia dedikovana 8600GS rozbehas na nej kazdu hru a nie na minimach taktiez podporuje directx10,ale ma vysoku spotrebu a tym nizsku vydrz na baterie,zaroven vacsina bookov ktora ju ma nema zrovna najkvalitnejsie spracovanie,treba ratat aj z prehrievanim,Integrovana podstatne menej hreje,dlhsi vydrzis na bateriu,proste je to presny opak ale vacsina hier sa da hrat aj nanej ale nebude to prave orechove
Ak chces s niecim priamo poradit napis konkretny book a naco to potrebujes...
Ak chces s niecim priamo poradit napis konkretny book a naco to potrebujes...
tak tenhle http://www.megaobchod.cz/notebooky/acer ... g32mi.html a nebo tenhle http://www.megaobchod.cz/notebooky/acer ... g25mi.html . Oba na autocad, ne na hry. ale spis ten prvni, protoze nema lestenej display. díiky