Zdravím , dneska jsem byl reklamovat NTB Leo 72 v Alze (nepíšou mi 3 klávesy ,nepolil jsem , zkoušel profouknout - nic) , ale nevzali mi ho protože je bez "nálepky" , kterou jsem sundal když jsem si dovnitř přidávat SSD do M.2.
Ještě předtím než jsem si ho tam přidal mi na MSI podpoře potvrdili , že si to můžu udělat sám , že to není "zásah do zařízení". Teď ale mluví anglicky a protože mi na Alze ještě tvrdil , že to můžou převzít jen v původním stavu tj. abych si ten SSD vyndal??? (že by mi ho mj. mohli i ukrást při přepravě ???) tak to už se svojí angličtinou nesvedu domluvit - takže se ptám jestli s tím někdo nemá zkušenosti . Dík předem za odpo.
Záruka NTB
Re: Záruka NTB
Kašli na debilní Alzu. Ta nálepka tam je pro tvou informaci, že do notebooku nikdo nezasahoval. Navíc je v zákoně uvedeno, že si můžeš vyměnit RAM i SSD, když nic neponičíš.
Zaregistruj si na MSI stránkách svůj notebook a vytvoř si žádost na reklamaci.
Přijede k tobě domu kurýr a nb odveze do servisu.
Bude to i celé rychlejší, než to reklamovat přes Alzu o několik dní.
Zaregistruj si na MSI stránkách svůj notebook a vytvoř si žádost na reklamaci.
Přijede k tobě domu kurýr a nb odveze do servisu.
Bude to i celé rychlejší, než to reklamovat přes Alzu o několik dní.
Asus ROG Strix G18
Re: Záruka NTB
Přesně tak.
Lenovo Legion 9,Lenovo Legion Slim 7,Ipad PRO M1,Naim Uniti Atom,Dali Epicon 6,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů