VR610X - opět větrák

notebooky MSI a vše kolem nich
kubax13
občas něco napíše
Příspěvky: 1
Registrován: 05 říj 2009 17:56

VR610X - opět větrák

Příspěvekod kubax13 » 05 říj 2009 19:20

Zdravím, vím, že už to tady bylo stokrát - větrák u tohodle krámu už opět chrčí, poslal bych ho na reklamaci, jenže minule ho tam měli měsíc (reklamoval jsem to přímo v Mironetu, kde jsem kompa kupoval) a já ho teď potřebuju ve škole. 1) Kdybych kompa rozdělal, přijdu o záruku? 2) Kdybych vyndal větrák a někam s ním zašel, sehnali by mně kompatibilní? Jestli ano, kde? Do konce záruční lhůty mám ještě asi půl roku, ale klidně bych to risknul, beztak si pak ten větrák budu muset měnit sám :D. Dík za rady.

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 05 říj 2009 20:18

rozobratim zaruku nestracas, ale dost pochybujem ze by ti niekdo zohnal kompatibilny ventilator ...
jedine servis, hold kupil si MSI
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .

Tziky
guru
Příspěvky: 1694
Registrován: 04 zář 2007 21:23

Příspěvekod Tziky » 08 říj 2009 18:20

Ne koupil MSi ale koupil VR.....

Hm??

Jinak určo servis :(
MSI GT735

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

Příspěvekod drk22 » 10 říj 2009 10:55

Kdyz se mrknes poo netu, tak zjistis ze nezarucni servis MSI dela v CR i nekolik jinych firem nez penta. Kontaktoval bych se, jestli by neprodali vetrak zvlast, pripadne se s nima zkusil domluvit na osobni navsteve a vymene za prachy (pokud by meli nekde pobliz sidlo). Podle českeho zakona zaruku nestracis, ale zakon je jedna vec a jeho vymahani pak druha...
Pak jeste zalezi jak moc jsi zrucny, nekdy se vyplati (z hlediska casu) veci, ktere jdou, provest sam.
Patri mezi ne vymeny nekterych dilu, ci vycisteni zaneseneho chladice. Ja osobne si napriklad nedovedu predstavit posilat NB na mesic na reklamaci a raci bych vzal sady naradi a a pohledal nahradni reseni, pripadne si zahral na kutila a zkusil vymenit jen ten vetrak za neco se skuytecnymi lozisky (pasivy ani heatpipe se neopotrebovavaji). Ale na druhou stranu, pokud se takto musis ptat, tak se da predpokladat spise vhodnost toho servisu :0(

genius
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 22 zář 2009 07:03

Příspěvekod genius » 17 říj 2009 15:24

mozna zkusit reklamovat primo v autorizovaném servisu a nedavat to do Mironetu. to by mohlo připadnou opravu také urychlit


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů