jednoduchy kod ale narocny na HW
optimalizovany kod mene narocny na HW
jednoduchy kod ale narocny na hw? tim mas na mysli ze je neoptimalizovany... nebo je to nejaky zazracny jednoduchy kod, ale presto vytezuje hardware jako ten narocny? Pokud pises jednoduchy kod a neposeres ho nejak extremne nebo nezvolis uplne spatny algoritmus, tak narocny na hw nebude. Logika - kdyz je to jednoduchy kod, proc by byl narocny? Crysis na very high na DX10 je zkratka velmi narocny diky grafice a fyzikalnimu modelu, az mi ukazes jinou hru s lepsi ci aspon podobnou grafikou, ktera bude znatelne mene narocna, pak uznam ze se tu celou dobu mylim. Ale nez ji najdes, tak mi zas narostou vousy, ktere jsem dnes oholil... Jinak to jak se zvysovala narocnost u Crysis bylo hlavne od te zasnezene sceny. Tam to bylo diky zpusobu, jakym pracoval ten engine... bylo to narocnejsi na hardware a tezko rict, jestli to panove z Cryteku mohli udelat lip, kazdopadne jejich engine (at uz s tim souhlasis nebo ne) je v soucasnosti jeden z nejkvalitnejsi, takze nepochybuju, ze udelali vybornou praci. S tou letadlovou lodi bych to videl na problem detailnosti, ta lod byla zkratka hodne detailne vypracovana a takova scena je mnohem narocnejsi nez nejaka dzungle (pro kterou byl hlavne primarne udelanej engine) takze tezko rict, jestli tu lod engine nezvladl svoji chybou, nebo byla zkratka jen opravdu moc narocna a nestihal hardware, to vi jen panove v Cryteku. Kazdopadne bych to nazval vaznejsi chybou Cryteku, kterou pripoustim. Chtel bych vedet jak by se ten engine choval v mestskych scenach s propracovanymi domy (pokoje atd.) asi taky nic moc. Ona ta hra dost fungovala jako ukazka toho enginu, jak uz sem psal nahore, Crytek umi delat enginy a ne hry, takze pribeh kompenzoval uchvacujicima sceneriema. Ktere ale stejne mohlo spustit jen par lidi a proto takovy komerecni neuspech hry. A svadej ho na piratstvi
volove