Crysis a DX10

Notebooky jsou stále výkonnější a tak na nich lze hrát i náročné hry. O své zkušenosti se můžete podělit zde.
Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 05 kvě 2008 21:08

maxxz píše:Pověz mi jaké prosím.

Polo: Prosím nech si své ubrečené komentáře. Už tady mám od tebe SZ tak si jí dočtu a odpovim ti, netahej to do diskuze.


red faction I, unreal tournament 2004 repektive jeho engine , unreal tournament jednicka takovy Splinter Cell na nem postaveny clovek koukal co z toho udelali , source egine, cod4, doom 3
Jedinou pravdou je, že všichni lžou
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

maxxz
guru
Příspěvky: 2847
Registrován: 16 říj 2006 06:26

Příspěvekod maxxz » 05 kvě 2008 21:17

Unreal Tournament 2004 nebyl zrovna nenáročná hra ve své době :D Red Faction byla obyčejna Budgetovka. Source engine, ale už z počátku nebyl špička grafická. COD 4 je prakticky ze stejné doby jako Crysis a jeho kvalit grafických a fyzikálních nedosahuje.


Bože co to je za srovnání ? to je jak srovnávat Jablka a hrušky.

Splinter Cell první nebyl postavenej na Unreal Engine 1 ale na Unreal Engine 2.0, který je z Unreal Tournament 2004 tak nevím co plácáš.
tento účet již není aktivní.

neoexnet
guru
Příspěvky: 1945
Registrován: 15 zář 2007 23:28
Bydliště: Teplice

Příspěvekod neoexnet » 05 kvě 2008 21:19

hm za dobu co existuje tenhle thread by jsem stihl dohrát crysis hoooodněkrát .... furt řešíte dokola stejné "pitomosti"


> notebook co utáhne crysis na ultra-high zatím není

> notebook na kterém si to hratelně zahrajete = vše co má HD2600, GF8600gt a výš ... ale nečekejte ultra-high a zapněte si to laskavě pod DX9, s DX10 se rozlučte ....

>> KONEC DISKUZE Laughing

TO DAMIANUS: Crysis je velice dobře optimalizovaná hra .. na nízkých detailech to rozjedeš hratelně i na šrotu ... což se o jiných hrách občas říct nedá ..
Toshiba R600-10W

Solitary
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3046
Registrován: 28 čer 2007 13:19

Příspěvekod Solitary » 05 kvě 2008 21:20

source engine vysel ve sve dobe jako doom3 a i jako far cry... grafika tech her odpovidala dobe i soucastnemu hardwaru. Red Faction ve sve dobe tez nijak nevybocoval, mel hezky udelany engine niceni zdi, ale to je jen jedna featura. Zadny Unreal engine tez nebyl nadcasovy... kdyz se zacalo mluvit a objevovat screeny na UT3 enginy tak to vypadalo bezkonkurencne a nadcasove, ale v dobe uvedeni uz je to normalni soucastny engine a slape temer na cemkoliv. (kdyby UT3 engine vydali v te dobe kdy se teprv zacali objevovat screeny, tak si pis, ze by to dopadlo stejne jako dnes s Crytek enginem, zadny hardware by nemel na to ho utahnout) Dokazes to uz pochopit? Vsechny enginy co jsi vyjmenoval byly ve sve dobe dobre, ale zadny z nich tak silne nevybocoval jako to dela dnes Crytek engine.

TO DAMIANUS: Crysis je velice dobře optimalizovaná hra .. na nízkých detailech to rozjedeš hratelně i na šrotu ... což se o jiných hrách občas říct nedá ..

O tom sem tu mluvil a on to stejne ne a ne pochopit...
Jinak k tomu
2 Solitary: Je se zeptam co ti prijde lehci napsat lehky ale narocny kod na HW nebo proste psat velice narocny kod ale optimalizovany
My vysvetli co ma jako znamenat "lehky ale narocny kod" pokud to ma vubec nejaky smysl.

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 05 kvě 2008 21:25

a cim teda crytek egine vybocuje narocnosti??? V te dobe tyto eginy taky byly jednickou.

jednoduchy kod ale narocny na HW
optimalizovany kod mene narocny na HW

jinak myslim ze neoexnet ma pravdu ne smysl se tu hadat je to zbytecne vy budete tvrdit jak je super ja budu tvrdit ze to zase takova bomba neni. A uznavam ze sel rozejit i na srotu to jo ale jak jsem rikal nelibilo se mi ze se narocnost porad stupnovala
Naposledy upravil(a) Damianus dne 05 kvě 2008 21:33, celkem upraveno 1 x.
Jedinou pravdou je, že všichni lžou

Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220

MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

Solitary
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3046
Registrován: 28 čer 2007 13:19

Příspěvekod Solitary » 05 kvě 2008 21:30

Byly to AAA tituly, to ano... ale byla mezi nimi konkurence. HL2 konkuroval Doom3 a ten zas Far Cry ... to jsou tituly ktere vysly priblizne ve stejne dobe, graficky zadny z nich nebyl nejak tezce nad tim druhym, kazdy mel sve pro a proti a byly vypusteny presne na cas, aby je utahl dostupny hardware. Dnes mame hry jako CoD4, Crysis a treba Assasins Creed... Crysis z nich ma grafiku znatelne nejlepsi, proste nema konkurenci v grafice a interaktivite prostredi, fyzice. A proto je taky tak narocny... CoD4, Assasins Cred atd. maji grafiku dobrou... odpovidajici soucastnemu hardwaru (jako tomu bylo treba s tim HL2,Doom3, dobra grafika a odpovidala soucastnemu hardwaru) Crysis ma grafiku ale nadcasovou, protoze kdyz vysel tak nebyl hardware ktery by to utahl.. a to ne kvuli optimalizaci, ale prave te grafice. KDyby to bylo kvuli spatne optimalizaci, tak 1) by ta hra sla spatne i na starych pocitacich na nizke detaily 2) by mela totiz grafiku priblizne stejnou jako jine tituly ale narocnost by byla vetsi.

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 05 kvě 2008 21:36

:D KONEC :D Co myslite jak by slapalo crysis pod DX 10 na windows XP? (to bude zase flame) :twisted: Tedy kdyby DX 10 byl pod windows. Nevim jak to je ted s jehoVISTOU ale ze zacatku byl propad mezi xp a vistou dost velky...

Jinak vsechny ucastniky zvu vecer do baru na pivko mylsim ze i klavesnice si ho zaslouzi :)
Jedinou pravdou je, že všichni lžou

Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220

MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

neoexnet
guru
Příspěvky: 1945
Registrován: 15 zář 2007 23:28
Bydliště: Teplice

Příspěvekod neoexnet » 05 kvě 2008 21:39

no silně pochybuji, že s tebou někdo bude chtít jít ... :lol:
Toshiba R600-10W

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 05 kvě 2008 21:41

tak nevim az tak nevrazive??? Tak ja si ho dam sam no :D
Jedinou pravdou je, že všichni lžou

Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220

MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

Solitary
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3046
Registrován: 28 čer 2007 13:19

Příspěvekod Solitary » 05 kvě 2008 21:54

jednoduchy kod ale narocny na HW
optimalizovany kod mene narocny na HW

jednoduchy kod ale narocny na hw? tim mas na mysli ze je neoptimalizovany... nebo je to nejaky zazracny jednoduchy kod, ale presto vytezuje hardware jako ten narocny? Pokud pises jednoduchy kod a neposeres ho nejak extremne nebo nezvolis uplne spatny algoritmus, tak narocny na hw nebude. Logika - kdyz je to jednoduchy kod, proc by byl narocny? Crysis na very high na DX10 je zkratka velmi narocny diky grafice a fyzikalnimu modelu, az mi ukazes jinou hru s lepsi ci aspon podobnou grafikou, ktera bude znatelne mene narocna, pak uznam ze se tu celou dobu mylim. Ale nez ji najdes, tak mi zas narostou vousy, ktere jsem dnes oholil... Jinak to jak se zvysovala narocnost u Crysis bylo hlavne od te zasnezene sceny. Tam to bylo diky zpusobu, jakym pracoval ten engine... bylo to narocnejsi na hardware a tezko rict, jestli to panove z Cryteku mohli udelat lip, kazdopadne jejich engine (at uz s tim souhlasis nebo ne) je v soucasnosti jeden z nejkvalitnejsi, takze nepochybuju, ze udelali vybornou praci. S tou letadlovou lodi bych to videl na problem detailnosti, ta lod byla zkratka hodne detailne vypracovana a takova scena je mnohem narocnejsi nez nejaka dzungle (pro kterou byl hlavne primarne udelanej engine) takze tezko rict, jestli tu lod engine nezvladl svoji chybou, nebo byla zkratka jen opravdu moc narocna a nestihal hardware, to vi jen panove v Cryteku. Kazdopadne bych to nazval vaznejsi chybou Cryteku, kterou pripoustim. Chtel bych vedet jak by se ten engine choval v mestskych scenach s propracovanymi domy (pokoje atd.) asi taky nic moc. Ona ta hra dost fungovala jako ukazka toho enginu, jak uz sem psal nahore, Crytek umi delat enginy a ne hry, takze pribeh kompenzoval uchvacujicima sceneriema. Ktere ale stejne mohlo spustit jen par lidi a proto takovy komerecni neuspech hry. A svadej ho na piratstvi :) volove

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 05 kvě 2008 21:59

nevim ale rekl bych ze dost kvalitni je UT 3 egine. Jen ho UT 3 plne nevyuzilo viz Alan Wake a mozna by to slo i dal :wink:

a jeste jeden egine byl mega a to od oblivionu
Jedinou pravdou je, že všichni lžou

Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220

MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

Solitary
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3046
Registrován: 28 čer 2007 13:19

Příspěvekod Solitary » 05 kvě 2008 22:26

Engine se vetsinou vytvori a postupem casu si ho jednotlive vyvojarske studia vylepsuji, popr. i samotny tvurce si ho vylepsi do dalsiho datadisku apod. . Tak treba Valve porad vylepsuje source... v HL2 napr. nebyl HDR, v predvadecce Lost Coast uz je zakomponovany spolecne s nekolika dalsimi featurami. Dale EP1 - EP2, uz obsahovali ty nove featury... Portals treba obsahoval i motion blur ty zkratka do tech enginu jde casem pridavat vic a vic efektu ale prave narocnost se diky tomu zvysuje. UT3 engine je tez slusny, proto si ho taky spousta studii licencuje. To mas treba Bioshock, Medal of Honor, Gears of Wars. Je vic univerzalni. Doom3 engine (id tech 4 engine) byl dobry tak akorat na moderni interiery... proto veskere hry na nem postavene jsou si dost podobne, to mas treba Quake4 a Prey. Source engine je taky docela univerzalni, to mas mesto, zastavba, ale i pak venkov, interiery... dobra fyzika. Crytek engine je zas predevsim prave na tu dzungly, proste tropy... uz Far Cry jasne ukazalo co Crytek ma rad. Ve vysledku je to tak, ze kdyz engine vic zameris na nejake prostredi je v nem lepsi ale v ostatnich je nepouzitelny. Treba id tech 4 (doom3) by asi v takove dzungli dost pohorel.

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 05 kvě 2008 22:32

ok tak to uz slouhlasim hodne rozumny nazor :wink:
Jedinou pravdou je, že všichni lžou

Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220

MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

kultus
guru
Příspěvky: 605
Registrován: 13 led 2008 12:50

Příspěvekod kultus » 06 kvě 2008 07:42

Damianus píše:nevim ale rekl bych ze dost kvalitni je UT 3 egine. Jen ho UT 3 plne nevyuzilo viz Alan Wake a mozna by to slo i dal :wink:

a jeste jeden egine byl mega a to od oblivionu


jo oblivion jsem zacal hrat tedka a zajimave je ze i na 1360 x 768 hra vypada hodne pekne a temer vse muzu mit zaply vcetne HDR a Vsync a kdyz poberu zaber krajiny a kolik je tam porostu ktery se navic hybe tak to jim tleskam na crysis to sice nema ale jedno muzu rict na stejnem rozliseni vypadaji listy stromu o hodne lip (samozrejme ze jsem to hral pod XP a jelo to tak o tretinu lepe nez na Viste)
Asus G74SX + Asus UX390UA + Legion 5 17", i7 10750H/16GB/GTX1660Ti/1,5TBNVMe + HP Elitebook 845 G8 + HP Zbook 15 Fury G8

SpartanJay
píše často
Příspěvky: 173
Registrován: 05 kvě 2008 00:45

Příspěvekod SpartanJay » 11 kvě 2008 14:31

ATI Mobility Radeon HD 3650 512MB

Jak běží Crysis na týhle grafice?? Může někdo napsat na jaký rozlišení a detajly? .. jedno téma bylo kůli tomu zamknuté, ale přitom odpověď tu nikde nebyla, prosím o zkušenosti uživatelů, co jí vlastní, přemýšlím o koupi..


Zpět na „Notebooky a hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů