AMILO PI 1556 a vadna grafika?

notebooky Fujitsu Siemens (Amilo, Amilo Pro, Lifebook) a vše kolem nich
JIrKI
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 07 zář 2007 10:21

AMILO PI 1556 a vadna grafika?

Příspěvekod JIrKI » 07 srp 2008 01:07

Během práce se mi z ničeho nic zčernala obrazovka. Tak sem šel restart a všiml sem si, že už v boot jak je logo FS tak se zobrazujou vodorovne pruhy a ruzne artefakty. Windows mi samozřejmě nenajel. Najede mi pouze v nouzovem režimu. Zkoušel sem ruzne ovladače a pořád nic. Myslíte že to jena reklamaci? Určitě to bude hardwarova chyba bo už v biosu se zobrazujou artefakty. Děkuju za rady :)

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 13 srp 2008 01:53

Jj.. u me to byly ruzove pruhy.. GK odesla. Reklamuj to. Za tri dny mas pokoj... :wink:
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

Axion

Příspěvekod Axion » 20 srp 2008 17:56

JJ, já měl PI 1556 taky, grafika se hrozně přehřivala (75° běžný provoz, 95° při vyšší zítěži) a odešla celkem třikrát. Na opravu jsem vždycky čekal asi tři týdny :( Ale po třetí reklamaci jsem dostal peníze zpět.

JIrKI
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 07 zář 2007 10:21

Příspěvekod JIrKI » 20 srp 2008 18:03

Já měl tušil 84° při zátěži. Na opravu už čekám 2 týdny, v servisu mi tvrdí, že velká čekací lhůta u dodavatele tak jsem zvědav co z toho vyleze... :evil:
Třikrát reklamace GK během 2-leté záruky jo? No to se mám asi na co těšit :roll:

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 21 srp 2008 15:32

Tak ja jiz podruhe.
Pokochejte se, pratele.
Obrázek
Prehrivanim to neni - ja uz nehraju a notebook je neustale na chladici podlozce - kvuli snizeni hluku. Takze Opravdu nVidia produkuje smejdy. Me to rikali uz poprve, ze i u rady Go7600 byly vadne serie. Nikde se o tom nepise, protoze to nebyl tak veliky problem, jako u rady 8xxx. Asi muj pristi notebook bude mit integrovane reseni, nebo ATI. nVidia mi se mi timto dost znechutila. Kdybych nemel chladici podlozku a neustale nehlidal teploty, tak to svedu na notebook, ktery neni nikterak kvalitni (holt se mirilo na cenu/vykon), ale i po ujasneni od servisu si myslim, ze tady nVidia mlzi a nekteri z nas maji kvuli tomu problemy.

Jinak ty teploty, co konkretne mam, jsou uvedeny na tray liste na tom obrazku. HDD 41, telpota prostredi GPU 53, teplota jadra GK 59, teplota procesoru 52 - vetrak v notebooku je vypnuty - chladi se pasivne s pomoci podlozky. Jednou za cas si foukne a zchladi se - kdyz teploty vylezou. Ale od te doby, co jsem ho prinesl ze servisu - ani zadna 3D aplikace. Jen pokusy rozchodit HD akceleraci videa, ktere jsem cca pred tydnem vzdal, bez vidiny na uspech.

Jirky: Kde cekas tri tydny? Me to netrvalo ani tyden - menili GK a DVD mechaniku. Pondeli - Ctvrtek jsem vyzvedl.

EDIT: Tak zmena - ted na to koukam na desktopu a ten obrazek je normalni :lol: Tak asi displej odesel do vecnych lovist. Coz je docela draha sranda. :roll: Rzova je i na uvodni obrazovce, nez najede BIOS. Takze to nebude GK.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

Axion

Příspěvekod Axion » 21 srp 2008 17:22

Michal27: Já to měl taky tak, pruhy i při načítání BIOSu, a byla to grafika. Tři týdny jsem čekal taky (Brno - servis Kapsch), nejlepší byla ta poslední reklamace, kdy se display už ani nerozsvítil, technik se na to podíval a řekl, že tam sice nic nevidí :roll: (tak na to bych fakt nepřišel) ale že to bude asi zase ta grafika. Tak to niak dál nezkoumal a napsal, že je to už po třetí. A bylo to hned, ale pak jsem to odnesl do TS Bohemie (kde jsem ho koupil), tam ho poslali do Siemense (do Olomouce) a pak jsem čekal 4 týdny než poslali dobropis a vrátili peníze, ale hlavně že je vůbec vrátili...

Jinak taková zajímavost, co mi řekl technik v servisu už při první reklamaci. Že nejsem první kdo jim tam PI 1556 přinesl a že je to celkem běžný problém. A pokud se toho NB chci zbavit, tak až ho spraví tak ho mám doma hodit pod peřinu, počkat až odejde zas (nebude trvat dýl jak 15 minut) a donést ho tam zase, sice musím počítat s tím, že ty reklamace budou chvíli trvat, ale dostanu peníze. No, já ho pod peřinu dávat nemusel, po týdnu odešel sám, a pak, po další opravě asi za tři týdny.

JIrKI
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 07 zář 2007 10:21

Příspěvekod JIrKI » 21 srp 2008 22:23

Michal27: Servis mám u firmy GCC Services tady u nás v Ostravě. Ujištovali mě oprava proběhne rychle, že se jen vymění GK a hotovo. Nechápu jak můžou být dodavatelské lhůty pro autorizovaný servis tak dlouhé ale co už. Pořád lepší než by mi GK odešla během roku na výšce. To bych už byl po týdnu čekání asi hodně nervozní. Tenhle NTB sem si pořizoval hlavně kvůli té GK. Hry už mě ale omrzely, tak příští NTB bych viděl na nějaké integrované grafice.

Vojťas
píše často
Příspěvky: 460
Registrován: 20 zář 2006 11:20
Bydliště: kousek od Prahy

Příspěvekod Vojťas » 22 srp 2008 06:53

Dával jsem nějaká Fujtisu do opravy u Getronicsu/Kapsche. Když byl díl na skladě, bylo to zpravidla do 3 dnů hotové, když se objednával z Německa, tak cca 10 dní.
Fujitsu Lifebook S751

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 25 srp 2008 22:02

Stejne u me. 3dny s tim, ze dily jsou na sklade. Ono zalezi na tom, jaky partner FSC to dela. Jsou lepsi a horsi servisy. Mohli bychom udelat takovou mensi statistiku, ktera by lidem pomohla. Ja byl v CSC - Praha 4.
Axion - kolik ti vratili? A pocita se vymena dvou veci pri jedne reklamaci jako dve zavady, nebo se to bere souhrne, cili je lepsi to tam dat behem 14 dnu dvakrat a pockat si dele...
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

Vojťas
píše často
Příspěvky: 460
Registrován: 20 zář 2006 11:20
Bydliště: kousek od Prahy

Příspěvekod Vojťas » 26 srp 2008 06:34

Byla to reklamace dvou různých vad (třeba nefunguje displej A nehraje zvuk)? Nebo bylo reklamováno kvůli jedné vadě a měnilo se víc součástek najednou?

Jinak, tuhle byl v Černých ovcích blok o reklamacích a tam říkali, že vada je to, co zákazník reklamuje že nefunguje. Když budu dvakrát po sobě reklamovat že nefunguje displej, je to 2 x tatáž závada bez ohledu na to, že jednou odešel třeba invertor a podruhé třeba GK na desce.
Fujitsu Lifebook S751

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 26 srp 2008 14:34

Vojtas: Vyborne - zajimavy postreh z ovci. Ja reklamoval poprve DVD mechaniku a vadnou GK. Oboji mi uznali a vymenili. Aby taky ne - neni na tom co koumat. No a ted cekam na uznani dalsi zavady. Nastesti mam zaruku 2roky a ne jeden, jak jsem se domnival. Primo servisak FSC mi rekl, at uz si nekupuju takovehle sr... (tim myslel vsechny notebooky non-bussines) a priplatim za Lifebook. Po zkusenostech se servisem (i se sr.... Amilem), se mi Lifebook zamlouva. Ale zatim jsem nenasel obchod, kde by meli modely s P8400,P8600 (ty se min. zahrivaji,takze pro me jasna volba - maji jen T9300 a ty topi pry vice).

Jinak ty zavady, co jsem nahlasil, uznat musi, protoze to je videt na prvni pohled. A pak uz jen hodit na pobocku prodejce a cekat na penize.
Pokud vse vyjde, tak se s prodejcem domluvim, abych nemusel cekat na penize, ale mohl rovnou u nich koupit novy - treba to pujde.

Jen nechapu, jak muze nova GK vydrzet 3 tydny, kdyz ta stara tam byla rok a 3/4...
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

Vojťas
píše často
Příspěvky: 460
Registrován: 20 zář 2006 11:20
Bydliště: kousek od Prahy

Příspěvekod Vojťas » 26 srp 2008 18:44

To samé na adresu Amil mi řekl nedávno taky jeden servisní technik. Jo, a ty LifeBooky s novými procesory jsem ještě v distribuci nenašel. Jedině si je nakonfigurovat a nechat postavit, to ale trvá 2 - 3 týdny.
Fujitsu Lifebook S751

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 26 srp 2008 19:25

Jo, kdybych to mohl vratit, tak jsem vybral jinak. I kdyz fungoval do cervna na vybornou a nestezoval jsem si na nic. No, ale pak najednou zacaly problemy a to je ta chvile, kdy clovek lituje, ze si nepriplatil.
Jinak ta informace o konfiguraci me zaujala - a to dost. Jestli mas nejake blizsi informace, tak bych za ne byl opravdu rad. Tim bych usetril za disk a RAM, ktere mam k dispozici. Sleduju ted vsechny moznosti, abych mohl potom hned objednavat.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

ejbl
občas něco napíše
Příspěvky: 35
Registrován: 29 říj 2006 21:41

Příspěvekod ejbl » 27 srp 2008 17:00

Chci se zeptat, co potřebuji při reklamaci v servisu ?? Stačí jenom účtenka od prodejce ???

superkojot
občas něco napíše
Příspěvky: 69
Registrován: 21 kvě 2007 22:40

Příspěvekod superkojot » 27 srp 2008 22:33

Myslím, že je potřeba i záruční list. Prodejce by ho ale měl vystavit při předložení faktury.



A jak je to s tím vrácením peněz - musím mít 3x za sebou stejnou závadu? Anebo stačí 3 různé závady.


Zpět na „notebooky Fujitsu (dříve Fujitsu Siemens)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti