HP - zaruka a servis

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
ashi
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 15 črc 2007 20:35

HP - zaruka a servis

Příspěvekod ashi » 18 črc 2007 19:43

Dobry den.
Uvazuji o koupi nejakeho modelu od HP a mam par otazek na zaruku a servis.

Pokud si koupim NTB na firmu (pravnickou osobu) a ne na sebe (fyzickou osobu) tak mi bude zaruka z 24 mesicu snizena na 12? Pokud se to o rok snizuje a dokoupim si k nemu 4 lety servis snizi mi i ten servis o rok?Tedy na 3 roky? Nebo nema servis nic spolecneho se zarukou?

A jeste jedna vec. Da se servis dokoupit pozdeji po koupeni NTB?

Dekuji predem za vsechny reakce.

Georgij
občas něco napíše
Příspěvky: 97
Registrován: 28 čer 2007 09:32
Bydliště: bezdomovec na internetu

Příspěvekod Georgij » 18 črc 2007 21:14

tusim ze je tam podminka zakoupit to nejpozdeji 180 dnu od koupe a servis ti snizen nebude, pouze zaruka.
Kdo jinemu jamu bagr, sam do ni Mamut...

ashi
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 15 črc 2007 20:35

Příspěvekod ashi » 19 črc 2007 23:57

A vis kde ho pak prosim koupim? Od prodejce u ktereho jsem NTB kupoval nebo primo na strankach HP?
Dekuji za reakce.

Falcon16
píše často
Příspěvky: 153
Registrován: 29 čer 2007 16:56

Příspěvekod Falcon16 » 31 črc 2007 14:34

v
http://computereshop.ekatalog.biz/zbozi ... =10&vyr=63 TopConfigu som si nakonfiguroval ntb (6510b) a je tam servis "HP 3y Travel NextBusDay NB Only HW Support" a chcel by som sa opytat, co to znamena? v pripade poruchy, ako by postupovali a dokedy by mi ho opraveny museli vratit?
dakujem

CeCo

Příspěvekod CeCo » 31 črc 2007 14:55

ashi:
Zaruka sa zmeni na 1 rok v pripade, ze kupis radu, ktora ma standartne zaruku rok (ako napr. 6710b), len v pripade fyzickej osoby - nepodnikatela je 2 roky podla zakona. Ak ma nieco 3 roky, tak to ma aj pre spotrebitelov, aj pre firmy.

CarePack je NA dane obdobie, teda NA 4 roky, NA 3 roky atd. Ak si teda kupis cojaviem CarePack 4 roky NBD, tak zaruka bude trvat 4 roky.

Kupit sa to da kdekolvek, ale musis dodrzat lehotu na kupu a najma si daj pozor, aby si si kupil spravny carepack (a sice ak ma notas zaruku 1rok v zaklade, tak musis kupit CP pre "NB s 1r zarukou atd.)

Falcon16:
Najneskor nasledujuci pracovny den zacnu problem riesit; na riesenie maju 30 dni. Rozdiel oproti beznej oprave je ten, ze technik pride k tebe domov, opravi to u teba (niektore servisy sa vyhovaraju ze nie, ale je to blbost - musi to opravit u teba) a poziadavka na tvoj komponent je zaradena najvyssie vo fronte.
Ja uz som zazil kadeco - raz boli u mna za 3 hodiny (mali iny kus, z ktoreho mi dali diely), inokedy do 1-2 dni; raz im trvala oprava 10 dni (neboli vobec LCD panely) a raz dokonca 29 dni (zasa LCD panely).

Neviem ako v CR, ale v SR planuje HP uviest garantovany CarePack - kto si zakupi 3 roky global NBD, tak mu to NA SLOVENSKU do nasledujuceho pracovneho dna opravia tak, ze pride kurier, zoberie notas a do nasledujuceho pracovneho dna ho MUSI doniest opraveny. Kedy to vsak vyjde a kolko to bude stat este neviem.

C

Falcon16
píše často
Příspěvky: 153
Registrován: 29 čer 2007 16:56

Příspěvekod Falcon16 » 01 srp 2007 07:43

hmm, to by mi aj celkom stacilo.
este by som rad vedel, co ked kupim takto notebook (6510b) v cechach, a ked sa vyskytne problem a budem na slovensku zrovna? mam narok na servis, alebo musim prist do ciech?
a ako je to v pripade klasickeho servisu v zahranici? ked by som zobral napriklad pavilliona (dv6580) v cechach a potreboval by som servis na slovensku?
za odpovede moc dakujem

Falcon16
píše často
Příspěvky: 153
Registrován: 29 čer 2007 16:56

Příspěvekod Falcon16 » 16 srp 2007 13:19

este otazka k zaruke a servisu.

Ked kupim notebook u predajcu XY, tak si naslednu reklamaciu pri poruche riesim u koho? U firmy XY alebo u HP servisu?
A v pripade, ze by som mal napriklad 3roky NBD, tak info o poruche davam HP a odtial mi pridu, aj keby to bolo este v zaruke?

trochu mam v tych zarukach a servisoch hokej.

edit:
este by som sa chcel opytat, zaruka 1/1/0 je aka?
a aky carepack k notebooku 6510b? najelepsie s nejakym linkom :)

dakujem

CeCo

Příspěvekod CeCo » 16 srp 2007 16:19

- Ked kupim notebook u predajcu XY, tak si naslednu reklamaciu pri poruche riesim u koho? U firmy XY alebo u HP servisu?
* U oboch. Podla lubovole.

- A v pripade, ze by som mal napriklad 3roky NBD, tak info o poruche davam HP a odtial mi pridu, aj keby to bolo este v zaruke?
* Info davas servisnemu partnerovi. A ano, pridu.

- este by som sa chcel opytat, zaruka 1/1/0 je aka?
* 1 rok nahradne diely a ich vymena v servisnom stredisku (2 roky, ak to kupujes ako spotrebitel)

- a aky carepack k notebooku 6510b? najelepsie s nejakym linkom :)
* Na ako dlho a co ma pokryvat? Je ich totiz velmi vela.

C

Falcon16
píše často
Příspěvky: 153
Registrován: 29 čer 2007 16:56

Příspěvekod Falcon16 » 18 srp 2007 21:58

mam dalsiu hlupu otazku k servisu a zaruke. v Top Config je v moznostiach polozka zaruka, ktora sa da zrusit. jej cena je +/- 1500,- Co je to za zaruku? ved zo zakona je normalne zaruka. Nemalo by sa za nu myslim nic platit. Co to teda je?

a este k tomu NBD k 6510b, tak nejaku 3rocnu NBD HW support, medzinarodnu. a neviem, aka by este mohla byt :oops:

dakujem

lyam
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 14 srp 2007 21:18

Příspěvekod lyam » 19 srp 2007 14:31

Zdar, koupil jsem si note a nechal si ho poslat, když ho chci reklamovat můžete mi někdo říct co si od něj za papíry vzít s sebou protože nevím co z těch knížeček funguje jako záručák, žádná totiž nato nevypadá...

xadath
občas něco napíše
Příspěvky: 45
Registrován: 11 srp 2007 20:08

Příspěvekod xadath » 12 zář 2007 19:06

co v pripade pre-install OS vista kdy dotycny si nainstaluje xp OS

Ma narok na opravu nebo musi zpet vytvorenou kopii vista Os nainstalovat zpet
jak se to resi v tomto pripade


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů