Stránka 2 z 2

Napsal: 09 kvě 2009 13:51
od alfah4ns
nj, me to trosku zmatlo, srry :)
(a vidim,ze goga taky ;-) )

Napsal: 09 kvě 2009 15:29
od slade01
jj, v pohode. Od toho tu je toto forum, ne? :-D

Napsal: 09 kvě 2009 16:16
od Gogo
"Koupil jsem chladící podložku a teplota nepřesáhne teplotu 52°C (podle programu SpeedFan). Předtím měl nějakých 85° v průměru. Jak jsem řekl - chladící podložka to vyřešila."

myslím žes to napsal zcela jasně-teplota nepřesáhne..tos měl předtím teplotu při nicnedělání 85°? :shock:
asi jsem po těžké hokejové noci indisponován :?

Napsal: 09 kvě 2009 16:21
od slade01
jj, je to přesně tak, jak píšeš. nějak moc se mi přehříval. Vyřešil jsem to tou podložkou, než bych měl být nas*anej na nejakej servis.

Napsal: 09 kvě 2009 16:27
od Gogo
to tam mají to chlazení řešené dost chaoticky :D

Napsal: 09 kvě 2009 19:04
od slade01
to jo

Napsal: 09 kvě 2009 23:01
od xxsml
viktor1 píše:Fotky jsem si udělal, na reklamaci mi to v prodejně kde jsem ho kupoval vzali, vše jsem ukázal, sepsali co s tím je a poslali do servisu, tak doufám že to v tom servise uznají


Kdyby ti to náhodou nechtěli uznat, opravdu se obrať na Sdružení obrany spotřebitele, mají pobočky tušim v každém krajském městě, dobře ti poradí, mají i svoje soudní znalce (sice bys musel ten posudek zaplatit, ale oni ti ho udělají jen v případě, že je šance to u soudu vyhrát, ten posudek ti ale pak podle zákona musí servis proplatit). Případně si i oháněj a pohroz jim soudem a že je to bude stát pak mnohem víc a taky že podáš podnět na Českou obchodní inspekci. prostě se s nima nijak ne*rat a nenechat sebou zametat.

Napsal: 10 kvě 2009 10:36
od cross
xxsml píše:...

Právě já řeším reklamaci pavilion už pár měsíců a navštěvuju středisko SOS, jak zmiňuješ. Konkrétně v Ostravě, kde je fakt jeden hodně příjemný člověk.
Ti mi radí, jak postupovat. Už jsem se dostal ke znaleckému posudku, ale prodejce se mnou pořád vyjebává.

Napsal: 10 kvě 2009 22:30
od xxsml
Ty to tedy řešíš přes prodejce? A on ti ji nechce uznat? Možná bych to zkusil donést do servisního střediska viz http://h10126.www1.hp.com/services/podp ... _stred.php . Já nes svůj (teď už díky bohu bývalý) Pavilion do servisního střediska v Táboře a s vyřízením reklamace (ne s kvalitou opravy) nebyl problém. A nebo už jsi měl jako já 3x stejnou závadu a požaduješ vrácení peněz? Mně se povedlo je z Alzy vytřískat až potom, co jsem tam cca 20x volal, seřval ředitele péče služeb o zákazníky, napsal spoustu mailů, pohrozil jim soudem a poslal na ně ČOIku, která chování Alzy prošetřuje a průběžně mě informuje. Zkus to samé. Držím palce.

Napsal: 10 kvě 2009 22:34
od slade01
Tak ty jseš celkem dost dorej... Myslím, že až budu mít já se svým Pavilionem nějakej problém, tak to asi budu řešit přes tebe :-)

Napsal: 17 kvě 2009 12:05
od Gooorila
Jak jsi reklamoval přehřívání notebooku? Já kontaktoval dva servisy, následně i infolinku HP a všude jsem dostal stejnou odpověď:" Společnost HP neřeší reklamace projevující se přehříváním zařízení, protože nelze ovlivnit prostředí, ve kterém je notebook používán a právě nečistoty z prostředí jsou iniciátorem přehřívání".
Jsem pesimista a přestože jsem se pokoušel větrák pročistit a nenalezl prakticky žádné náznaky prachu, i kdybych na reklamaci trval, figuroval by jako důvod na vyjádření při neuznání reklamace.

Měl jsem Toshiby, měl jsem Asusy (jeden asus jsem dokonce reklamoval z důvodu přehřívání. Vrátil se výborně pročištěný a navíc mi ještě vyměnili baterii za novou, přestože jsem ji vůbec neřešil, protože byla stará 17 měsíců a na baterie je záruka jen 6 měsíců), HP notebooky jsem měl dva a myslel si, že u této značky zakotvím dlouho...ale tento přístup mě tak vyšokoval, že budu zase koukat jinam a budu je za tohle pomlouvat, kde to bude možné.

Nyní tu mám tedy notebook s neustále foukajícím větrákem na rychlost číslo dvě i ve chvli, kdy je pouze spuštěný systém, procesor pracuje na 1%, manuálně jsem vypl naprosto všechny služby (včetně antiviru, firewallu a podobně). Ve chvíli, kdy si dovolím služby nechat, pustit si k tomu jedno okno firefoxu, thunderbird a nedej bože Mirandu, jsem na větráku se stupněm číslo 3 a musím dávat hlasitěji televizi, protože manželka vzdálená 4 metry ode mě ji neslyší...

Dopadlo to dobře

Napsal: 13 črc 2009 22:55
od viktor1
Zdravím všechny, co chtěli vědět jak dopadne ta moje reklamace.
Tak ten můj Pavilion byl konečně vyreklamován takovým způsobem abych nemusel hledat pomoc SOS ani psychiatra.
Když jsem zjistil to poničení a odnesl to tedy s tím že na tom pracovat nebudu, byl notebook zaslán opět od servisu - ale pozor - DO JINÉHO!!! než byla provedena první oprava. V něm to samozřejmě neuznali protože to tam nezničili. To se opakovalo i při další reklamaci kdy jsem s neuznanou reklamací nesouhlasil. Pak teprve vyšlo najevo že to bylo zasláno jinam než mělo. Můj prodejce má dodavatele, který zajišťuje i reklamace, takže chyba byla na straně dodavatele (který to poslal jinam než měl), a já proklínal chudáka prodejce. Prodejce se mi tedy snažil pomoci, dlouze telefonoval s tím dodavatelem, nakonec se dohodli že NB půjde přímo do HP (???). Teď když již 4-tá reklamace běžela 28. den zvoní telefon, prodejce mě zve k sobě do prodejny i s krabicí a veškerým příslušenstvím co bylo s NB při nákupu, a že mi vrátí peníze! Důvod - neprovedená reklamace do 30 dnů. Okamžitě jsem byl vyplacen a teď už jen čekám na dodání nového notebooku co jsem si objednal (p.s. Lenovo, servis HP mi názor na tuto značku trochu změnil, ale abych na HP nebyl tak zlý, mám ještě jeden NB HP a ten šlape jako hodinky už 2 roky :-))
Jsem tedy rád za to, že jsem narazil na tak ochotné prodavače co za mě po telefonu bojovali a že jsem (ikdyž po delší době) dosáhl jednoho ze dvou přijatelných řešení - vrácení peněz nebo výměna za nový kus:-)

Napsal: 18 črc 2009 16:52
od jarkov1
Gratulujem :D , zároveň prajem aby ku všetkým čo idú reklamovať NB boli predajci vždy ochotní a hlavne aby sa notebooky nekazili a dlho bez problémov nám slúžili. :wink:

Taky se mi přehřívá

Napsal: 31 srp 2009 22:54
od Ecvica
Mám stejný typ NTB a taktéž se mi přehřívá... Budu jej muset reklamovat.

Napsal: 13 zář 2009 11:05
od Gull
No mě naštvalo na servise že, sem se bavil se servisákem ( když se mi zahřeje ntb tak se mi klávesnice v místech kde je výfuk chlazení prohýbá, někdy tam na chvíli zůstane a pak když píšu jinde tak se s lupnutím vrátí na původní místo ) a ten řekl že tam cosi hodí víc nejakého lepidla či čeho ... tak sem si říkal jo, fajn servis do druhého dne sem to měl udělané. Přijdu podívám se a tam napsal že vyčistil chlazení ( za což mu děkuju ) a to bylo vše ... kua si říkám má mě za blba nebo co ? Jako že takovou prkotinu nebude opravovat? Necekl bych kdybych si koupil NTB od aceru za 15000. Ale mám ntb který je HW srovnatelný s tím acerem ale stál mě o 6k víc ( tak sem si bláhově myslel že bude po dílenské stránce perfektní ) a to mě páni z HP a ze servisu pěkně naštvali. Teď jen čekám na vypršení záruky a spravím si to co tan mamlas ze servisu nezvlád :evil: