Nenabootuje se ntb (HP pavilion dv6-2010)

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
Kurtis Trent
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 03 úno 2010 10:37

Nenabootuje se ntb (HP pavilion dv6-2010)

Příspěvekod Kurtis Trent » 05 kvě 2011 21:44

Před asi rokem jsem si koupil notebook (HP pavilion dv6-2010ec). Před pár dny s ním začali problémy. Přesněji: vždycky jakoby zamrznul a neodpovídal a po vypnutí (nereagoval ani na dlouhé zmáčknutí startovacího tlačítka – pouze vyndáním baterie) nebylo možné jej zapnout. Notebook se vždycky nastartoval (pouze se rozsvítily diody) a vždy v rozmezí pár vteřin se občas vypnul, pouze výjimečně se podaří notebook na krátkou dobu zapnout.

Nevíte o jaký problém se jedná?

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 05 kvě 2011 22:42

Problem zakladnej dosky - treba reklamovat budto priamo v servise a ak nieje ziaden na blizku tak vratit tam kde ste kupili pripadne ak ani obchod nieje na blizku tak si zavolat na HP Hotline a objednat si kuriera ktory na vami udanu adresu pride a prevezme notebook ktory si samozrejme vy doma zabalite tak aby sa neposkodil pri preprave kurierom .
Treba servis, sam tomu nepomozete .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .

Kurtis Trent
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 03 úno 2010 10:37

Příspěvekod Kurtis Trent » 06 kvě 2011 18:04

díky za odpověď

Kurtis Trent
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 03 úno 2010 10:37

Příspěvekod Kurtis Trent » 06 kvě 2011 23:04

už se mi nepodařilo ntb znovu zapnout a tudíž zazálohovat kritická data. Poruším záruku když harddisk vyjmu a do servisu pošlu pouze tělo notebooku? (Popř. se domluvit se servisem aby mi disk nechali) Nebo jestli to bude zákl. deskou tak by ani s hard diskem nic dělat neměli, ne?

kubino
guru
Příspěvky: 812
Registrován: 15 čer 2007 19:07

Příspěvekod kubino » 07 kvě 2011 10:49

pokud máte přístup k jinému počítači, tak bych obětoval dvě kila a koupil externí 2,5" box, do něj dal disk (pozor na konektor SATA nebo IDE), připojil přes usb jako externí a zazálohoval data.

Co se týče otázky servisu tak nejlepší je jim zavolat/napsat jak je to s nutností posílat i disk.
[size=92]Compal->Asus->Dell (Razer->Logitech)[/size]


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů