Kvalitní servis Lenovo (Myšleno ironicky)
Kvalitní servis Lenovo (Myšleno ironicky)
Zdravím
Mám notebook Lenovo IdeaPad Y560. Před týdnem mě během hraní sám od sebe vypl, monitor probleskl a už jsem ho nenastartoval. Odeslal jsem tedy nota na reklamaci a třetí den mi přišla zpráva, že na uvedenou závadu se nevztahuje záruka. Nebylo ve zprávě řečeno o jakou závadu se jedná. Při telefonátu mi bylo řečeno, že počítač byl politý. (!!!)
Vyžádal jsem si fotky z dne otevření krabice a přišli mě fotky krabice z dnešního dne a čas byl deset minut po telefonátu (!!!)
Musím podotknout, že jsem notebook nikdy nepolil a za celou dobu ho udržoval v čistém stavu. Při hovoru s asistentkou jsem se marně snažil vysvětlit, že nejmladšímu členu rodiny je 19 let (Já), na návštěvě nikdo nebyl a jediný živý tvor je maximálně Begónie za oknem.
Přesto jsem byl třikrát za sebou dotázán, zda nemám zvíře či mladšího člena rodiny.
Není to můj první not, ale s takovýmto neprofesionálním jednáním jsem se ještě v životě nesetkal.
Máte někdo obdobné zkušenosti se servisem Lenovo?
Update: Po třech dnech si stále stojí za svým, chtějí za opravu peníze (15000 Kč) a při požadování vysvětlení a zavolání nadřízeného se operátorka chovala odmítavě a třískla s telefonem....
Mám notebook Lenovo IdeaPad Y560. Před týdnem mě během hraní sám od sebe vypl, monitor probleskl a už jsem ho nenastartoval. Odeslal jsem tedy nota na reklamaci a třetí den mi přišla zpráva, že na uvedenou závadu se nevztahuje záruka. Nebylo ve zprávě řečeno o jakou závadu se jedná. Při telefonátu mi bylo řečeno, že počítač byl politý. (!!!)
Vyžádal jsem si fotky z dne otevření krabice a přišli mě fotky krabice z dnešního dne a čas byl deset minut po telefonátu (!!!)
Musím podotknout, že jsem notebook nikdy nepolil a za celou dobu ho udržoval v čistém stavu. Při hovoru s asistentkou jsem se marně snažil vysvětlit, že nejmladšímu členu rodiny je 19 let (Já), na návštěvě nikdo nebyl a jediný živý tvor je maximálně Begónie za oknem.
Přesto jsem byl třikrát za sebou dotázán, zda nemám zvíře či mladšího člena rodiny.
Není to můj první not, ale s takovýmto neprofesionálním jednáním jsem se ještě v životě nesetkal.
Máte někdo obdobné zkušenosti se servisem Lenovo?
Update: Po třech dnech si stále stojí za svým, chtějí za opravu peníze (15000 Kč) a při požadování vysvětlení a zavolání nadřízeného se operátorka chovala odmítavě a třískla s telefonem....
re
Tak to je bohužel smutné, potom dejte vědět, jak jste dopadnul.
Já bych zde navrhoval zveřejnit jméno a adresu toho servisu. Nechápu, čeho se zde lidi pořád bojí. K čemu nám je v ČR ČOI, když odhalí nedostatky např. na čerpacích stanicích a odmítá zveřejnit, o které se jedná? S takovou se naše země a hlavně společnost nikam neposune, to není demokracie (omlouvá se, ale musel jsem se vyjádřit).
Takže sem s tím servisem!
Já bych zde navrhoval zveřejnit jméno a adresu toho servisu. Nechápu, čeho se zde lidi pořád bojí. K čemu nám je v ČR ČOI, když odhalí nedostatky např. na čerpacích stanicích a odmítá zveřejnit, o které se jedná? S takovou se naše země a hlavně společnost nikam neposune, to není demokracie (omlouvá se, ale musel jsem se vyjádřit).
Takže sem s tím servisem!
IBM/Lenovo ThinkPad R61 C2D T7100 1,8GHz, 4Gb RAM/667MHz, Hitachi 120GB/5400ot., Intel GMA X3100, 14,1 WXGA(matný), WIN 7, 3roky carry-in
Zdravím
No jedná se o oficiální servis Lenovo (http://www.lenovo.com/contact/cz/cs/)
Musel jsem volat na zákaznickou linku (Která má být údajně zelená a zdarma, ale stálo mě to 300 kaček kreditu!!)
Po domluvě s operátorkou si pro nota přijela PPLka a odvezla ho.
Po oznámení zamítnutí reklamace se s námi operátorka (východní přízvuk a špatně hovoří česky) přestala komplet bavit a neustále nás přesvědčovala že chyba je na naší straně. Při důrazné žádosti o zavolání nadřízeného začala opakovat pořád dokola, že je to nemožné a nehodlala se s námi bavit.
Takže hodlám napsat dopis na jejich vedení a pokud i to zamítnou, nahlásím případ ČOIce a budu se snažit věc medializovat. (Jestli seženu někoho, kdo mi to zveřejní.)
Perlička je, že po rozhovoru s několika odborníky jsem zjistil, že dané poškození může být způsobeno vadným kondenzátorem a Nb vypadá vevnitř jako politý.
No jedná se o oficiální servis Lenovo (http://www.lenovo.com/contact/cz/cs/)
Musel jsem volat na zákaznickou linku (Která má být údajně zelená a zdarma, ale stálo mě to 300 kaček kreditu!!)
Po domluvě s operátorkou si pro nota přijela PPLka a odvezla ho.
Po oznámení zamítnutí reklamace se s námi operátorka (východní přízvuk a špatně hovoří česky) přestala komplet bavit a neustále nás přesvědčovala že chyba je na naší straně. Při důrazné žádosti o zavolání nadřízeného začala opakovat pořád dokola, že je to nemožné a nehodlala se s námi bavit.
Takže hodlám napsat dopis na jejich vedení a pokud i to zamítnou, nahlásím případ ČOIce a budu se snažit věc medializovat. (Jestli seženu někoho, kdo mi to zveřejní.)
Perlička je, že po rozhovoru s několika odborníky jsem zjistil, že dané poškození může být způsobeno vadným kondenzátorem a Nb vypadá vevnitř jako politý.
No nedavno sa tu riesilo ze tie ideapady posielaju na reklamaciu niekde inde, zatial co ja som bol s thinkpadom normalne v IBM a vybaveny k spokojnosti..Kazdopadne ked si notas nepolial tak sa hadaj..Mozes to dat na posudok ku znalcovi.
Lenovo ThinkPad T500 , T9400, 6GB RAM, crucial m4 240GB ssd, 4500mhd+3650, LED podsvietenie, 320GB Ultrabay, Win8
Lenovo ThinkPad X201
Lenovo ThinkPad X201
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Tvrdil to tady jeden prodejce. Jaká je pravda ani nevim, ale v úterý je tiskovka lenova, tak se asi mimoděk zeptám.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Nechci vypadat jako hňidopich, ale ta linka co je stránce lenova by měla být opravdu zelená a zdarma.Nebyl jsi náhodou přepojen?300 kč(?) je docela velká pálka za telefon a asi bych to taky řešil.
Platil jsi i potom co jsi tam volal?
A ještě by mě zajímalo jak je to s tou opravou.To přece nemohli opravit bez tvého souhlasu...
Platil jsi i potom co jsi tam volal?
A ještě by mě zajímalo jak je to s tou opravou.To přece nemohli opravit bez tvého souhlasu...
V minulosti jsem "podobným" způsobem reklamoval baterii, ventilátor a nečistotu v display-i. Výsledek: baterii zamítli (bez ohledu na to, že to byla bezpochyby výrobní vada), nečistotu neřešili (a ani nechtěli) a ventilátor nasadili blbě. Takže jestli si budu v budocnu kupovat znovu Thinkpad, tak to určitě nebude kvůli jejich záruce.
Jo a ještě jedna taková věc, taky jsem podal podnět na ČOI. Výsledek? Jedním slovem MAFIE.
Jo a ještě jedna taková věc, taky jsem podal podnět na ČOI. Výsledek? Jedním slovem MAFIE.
Celý život bojuji s průměrností.
Ono je docela veselý, že mi záručně vyměněj něco, co nebylo vůbec poškozený a na vadné součástky se nevztahuje záruka. Jejich jednání je katastrofální. Vsadím se, že budou dělat minimálně 20 dnů mrtvýho brouka a pak vše zamítnou jako neopodstatněné. Jak bylo výše uvedeno, nesouhlasil jsem se záruční opravou, ale asi na to taky nedbali. Zajímalo by mě, co ti na ČOI řekli?
zdarec,
heled minulej rok jsem resil problem s reklamaci u aceru, nechteli mi vratit baterku ze servisu, ntb prisel bez ni a prej mi ji poslali. Taky jsem resil s vedenim a bylo mi pred tim od znameho doporuceno sehnat si cestne prohlaseni lidi, ktery dosvedci, ze sem posilal ntb s baterkou a prisla bez, takze v tvem pripade bych pro jistotu se pokusil sehnat cestne prohlaseni nekoho, kdo s tebou balil ntb a dosvedci ze nebyl polity, nebo nekoho kdo dosvedci, jak prestal ntb fungovat, ze to nebylo zpusobeno politim.
ono to cestny prohlaseni bylo i z duvodu ze jsem vyhrozoval soudem a tam se na tydle vedci jako cestni svedci hraje
dobre je, pokud mas sanci, odnest takovydle dopis osobne nekam na centralu, nebo to chtit s nima resit, pres e-mail nebo tel, je kazdej silak, ale kdyz uz prides k nim pred dvere, tak zjisti, ze uz jen tak neutecou, o to hur kdyz prijdes nazivo k jejim sefum, ja to nesl na centralu aceru v praze..
btw po predani dopisu byla baterka za dva dny doma a nova:-D
heled minulej rok jsem resil problem s reklamaci u aceru, nechteli mi vratit baterku ze servisu, ntb prisel bez ni a prej mi ji poslali. Taky jsem resil s vedenim a bylo mi pred tim od znameho doporuceno sehnat si cestne prohlaseni lidi, ktery dosvedci, ze sem posilal ntb s baterkou a prisla bez, takze v tvem pripade bych pro jistotu se pokusil sehnat cestne prohlaseni nekoho, kdo s tebou balil ntb a dosvedci ze nebyl polity, nebo nekoho kdo dosvedci, jak prestal ntb fungovat, ze to nebylo zpusobeno politim.
ono to cestny prohlaseni bylo i z duvodu ze jsem vyhrozoval soudem a tam se na tydle vedci jako cestni svedci hraje
dobre je, pokud mas sanci, odnest takovydle dopis osobne nekam na centralu, nebo to chtit s nima resit, pres e-mail nebo tel, je kazdej silak, ale kdyz uz prides k nim pred dvere, tak zjisti, ze uz jen tak neutecou, o to hur kdyz prijdes nazivo k jejim sefum, ja to nesl na centralu aceru v praze..
btw po predani dopisu byla baterka za dva dny doma a nova:-D
Aspire 6935G
P7350,4GB,9600MGT,320GB,BLU-RAY,W7PRO64
IdeaPAD Y560p
i72630QM,4GB,HD6570M,750GB,W7HP64
OmniaHD
HyperX V8-32
P7350,4GB,9600MGT,320GB,BLU-RAY,W7PRO64
IdeaPAD Y560p
i72630QM,4GB,HD6570M,750GB,W7HP64
OmniaHD
HyperX V8-32
Tak přišla odpověď. Zamítavá samozřejmě. Čtvrtku zprávy se ohánějí špičkovými techniky a tím, že našli náznaky poškození kapalinou. Kapalina (udajně vlhkost) pronikla v místě spoje se šrouby (rozumějte závit) a pak způsobila oxidaci součástek a napáchala škody jako vyteklý elektrolyt (vyžraný materiál po elektrolytu).
Hned na to mi bylo sděleno, že se nejedná o vadu součásti. Co to je za bezvadnou součástku, když se přes závit dostane kapalina! Studuji na střední průmyslovce a když jsem onu zprávu ukázal 3 učitelům učící technické obory, tak se mohli potrhat a projevili údiv nad nevědomostí základů strojařiny.
Je jasné, že se snaží za každou cenu najít důvod proč to neudělat a neuznat záruku. Jejich "specializovaní" zaměstnanci jsou tak maximálně vyškolení na to, jak vždy najít poškození, které by bylo mimozáruční.
Napsal jsem dopis do Alzy, od které jsem nota kupoval a přiložil i naši stížnost, teď tam budu psát znova, přiložím jejich odpověď a upozorním je na to, jaký zmetek (za 25000 s trvanlivostí 8 měsíců) prodávají. Zatím jsem odpověď nedostal.
Hned na to mi bylo sděleno, že se nejedná o vadu součásti. Co to je za bezvadnou součástku, když se přes závit dostane kapalina! Studuji na střední průmyslovce a když jsem onu zprávu ukázal 3 učitelům učící technické obory, tak se mohli potrhat a projevili údiv nad nevědomostí základů strojařiny.
Je jasné, že se snaží za každou cenu najít důvod proč to neudělat a neuznat záruku. Jejich "specializovaní" zaměstnanci jsou tak maximálně vyškolení na to, jak vždy najít poškození, které by bylo mimozáruční.
Napsal jsem dopis do Alzy, od které jsem nota kupoval a přiložil i naši stížnost, teď tam budu psát znova, přiložím jejich odpověď a upozorním je na to, jaký zmetek (za 25000 s trvanlivostí 8 měsíců) prodávají. Zatím jsem odpověď nedostal.
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Řešil bych to přes soudního znalce.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Ono to asi tak bohužel dopadne...
Tak přišla i odpověď z alzy. V odpovědi se naprosto zastala Lenova a oznámila, že se na závadu nevztahuje reklamace... Takže jsem vyhodil 25000 litrů za 8 měsíců... Byl jsem informovám, že ČOI má v tomto případě svázané ruce, může pouze kontrolovat přijetí a vyřízení reklamace, ale nemůže do způsobu vyřízení zasahovat...
Takže tímto u mě jak Lenovo, tak Alza nadobro skončila a od teď před nimi mohu pouze varovat.... Každopádně budu kontaktovat média....
Prosím ty, co si toto přečtou, aby důrazně varovali ostatní své známé, kteří mohou dopadnout jako já a rozšířili tak řady jejich dobrovolných sponzorů...
Tak přišla i odpověď z alzy. V odpovědi se naprosto zastala Lenova a oznámila, že se na závadu nevztahuje reklamace... Takže jsem vyhodil 25000 litrů za 8 měsíců... Byl jsem informovám, že ČOI má v tomto případě svázané ruce, může pouze kontrolovat přijetí a vyřízení reklamace, ale nemůže do způsobu vyřízení zasahovat...
Takže tímto u mě jak Lenovo, tak Alza nadobro skončila a od teď před nimi mohu pouze varovat.... Každopádně budu kontaktovat média....
Prosím ty, co si toto přečtou, aby důrazně varovali ostatní své známé, kteří mohou dopadnout jako já a rozšířili tak řady jejich dobrovolných sponzorů...
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 20
- Registrován: 12 kvě 2008 12:51
Chtěl bych se zeptat, jestli toto stačí zakoupit k Thinkpadu s 3-letou zárukou, abych získal NBD záruku?
http://www.lenovoshop.cz/lenovo-tp-spac ... 36350.html
Přijde mi to nějaké strašně levné. Myslel jsem si, že tato služba je v řádu tisíců.
http://www.lenovoshop.cz/lenovo-tp-spac ... 36350.html
Přijde mi to nějaké strašně levné. Myslel jsem si, že tato služba je v řádu tisíců.
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů