Vadné maličkosti T410 - reklamovat?

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
Jonge

Vadné maličkosti T410 - reklamovat?

Příspěvekod Jonge » 06 čer 2010 02:21

Ahojte, asi týden mám T410 a zaznamenal jsem pár maličkostí, které mě docela štvou. Vypadá to, že jsem dostal šmejda.

1) Když položím levou ruku na hranu vlevo od touchpadu (mezi reprákem a spodní hranou) tak to strašně vrže, když jsem na to místo zkoušel tlačit tak to praská, nevím jestli je to nedotažené ale dost mi to vadí.

2) Když se na ThinkPad podívám zezadu, tak levý pant je nahnutý, jedna část je cca o půl milimetru mimo a druhá o milimetr.

3) V důsledku bodu 2 při zavření displeje vzniká na jedné straně mezera, protože displej je o ten milimetr posunutý nahoru. To mě docela nervuje třeba ve vlaku. Když ho zavřu, krásně to cvaká.

4) Když se ve tmě zblízka podívám na levý pant, vidím, jak na něj prosvítá světlo z displeje, takže tam musí být malá díra.

5) Zespodu, jak je krytka která zastírá otvor pro přidání RAMky, je v jednom místě ohnutá o cca 1-2 milimetry.

6) Po použití trackpointu se mi stává, že zůstane o maličký kousek vychýlený, a tím pádem se mi posouvá kurzor tam kam nechci. Je to dost otravné, zvlášť když mám nastavenou vysokou citlivost a nemůžu se kvůli tomu trefit.

Máte taky nějaké z těchto problémů? Myslíte, že má cenu jít s tím na reklamaci, popř. jestli mi ji uznají? (Toho se obávám nejvíc.) Nebo se s tím mám smířit? Čekal jsem totiž lepší kvalitu za tak drahý notebook.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 06 čer 2010 12:31

Skusit mozes, ale na reklamaciu podla mna hento neni. Je to proste dan za nizku cenu (ano, nizku - uz to nie je NB za 80 000 Kc).

C

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 06 čer 2010 12:44

Jestli je něco špatně sešroubované a spojené, tak bych reklamoval. Takhle se ty díly budou akorát víc namáhat, až prasknou.

Tím, že se servisu zeptáš, nic nezkazíš.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

CeCo

Příspěvekod CeCo » 06 čer 2010 12:51

Pockaj, opravia mu panty a pokazia displej :-P

C

Lockhard
píše často
Příspěvky: 285
Registrován: 10 bře 2008 16:01

Příspěvekod Lockhard » 07 čer 2010 17:38

Ahoj, pokud jsi notebook kupoval přes internet, tak máš přesně 14 dní na vrácení notebooku bez udání důvodů - to jenom pokud by ti jej nechtěli vyreklamovat. Nicméně v tvém případě jsi opravdu asi narazil na zmetek a zkusil bych servis/prodejce přesvědčit o výměně celého notebooku.

Jonge

Příspěvekod Jonge » 08 čer 2010 01:21

Děkuju všem, servisu jsem poslal e-mail, tak uvidíme jak to dopadne.

12345678
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 16 čer 2010 06:45

Příspěvekod 12345678 » 16 čer 2010 07:18

daj vediet ako si dopadol, podla mna by to servis mohol otvorit a pozriet z vnutra ci je to dobre dtiahnute, pripadne oni nemaju problem objednat aj no sasi a prehodit ich, com som videl notebooky lenovo, tak vyracovanie bolo vzdy na dobrej urovni, preto by som to tiez tipol na nejaky nepodareny kus


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů