servis MSI

notebooky MSI a vše kolem nich
zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 11 bře 2010 15:20

S tim bohuzel nic moc neudelas. Jen reklamovat primo u prodejce, tomu to ukazat a do protokolu nechat napsat, ze vada byla otestovana pri predani.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

Příspěvekod drk22 » 11 bře 2010 16:11

a dival si se jestli nevymenili bios?
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)

peetter
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 11 bře 2010 12:15

Příspěvekod peetter » 11 bře 2010 21:06

Bios by stejne nevysvetlil proc by mi to v prestalo fungovat po roce bez problemu, zvlast kdyz jsem ho neflashoval.

asaninek
občas něco napíše
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2009 13:00

Příspěvekod asaninek » 12 bře 2010 09:23

víš proč ti to neuznali?protože když vyndáš baterku tak tam pod černou izolační páskou máš konektor, který ti napájí ten dotykový panel, tudíž každý si může třebas ten kabel povytáhnout a dát to hned na reklamaci, že mu nejde dotykáč, navíc že máš zaprasenej chladič a NTB se ti následně přehřívá, výrobce ani servis neovlivní, tudíž NEOPRAVNENA REKLAMACE

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

hm

Příspěvekod drk22 » 12 bře 2010 10:12

To by ale předpokládalo, že ten kablík pod baterkou byl povytaženej a ta páska odlepená (k opravě tudíž stačilo kablík zasunout zpět) a to se mi nezdá moc pravděpodobný. Neuznávat všechny nefunkční panely s povytaženým kablíkem panely kvůli možnosti sabotáže je pěkná blbost...
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)

MSI GX70 (A10 + HD8970)

asaninek
občas něco napíše
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2009 13:00

Příspěvekod asaninek » 12 bře 2010 14:43

tak uvidíme co bude, třeba v staronovym MSi servise pro ČR v Polsku to uznávat budou :wink:

peetter
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 11 bře 2010 12:15

Příspěvekod peetter » 12 bře 2010 15:58

Disk jsem vytahl teprve pred reklamaci po tom co jsem se vyslovene zeptal, jestli ho pred poslanim muzu vytahnout. Nepredpokladam, ze by tam bylo cosi odlepenyho. Jinak skvely darecek ze servisu, vetrak zacal vydavat zvuky jako pri startu stihacky :). Ted nevim jestli to je primo vetrak, nebo jestli se k nemu nedostal nejaky kabel(coz v notebooku neni moc pravdepodobny). Navic mi znovu prelepili plombu, takze to ani nemuzu otevrit takze asi bude druhe kolo reklamace.

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

Příspěvekod drk22 » 12 bře 2010 17:20

to "opravolali" v pentě, nebo to posílají už jinam?
No ještě že si, co de, dělám sám.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)

MSI GX70 (A10 + HD8970)

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 12 bře 2010 18:19

penta uz by servis nemela delat melo by se to posilat do polska

Tziky
guru
Příspěvky: 1694
Registrován: 04 zář 2007 21:23

Příspěvekod Tziky » 12 bře 2010 19:09

Premyslim jestli to je dobra nebo spatn zprava :/
Polakum tak nejak neverim :/
MSI GT735

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 12 bře 2010 19:58

myslim ,ze jo maji ta velkou centralu pro stredni evropu ,ale zase v pripade hp to byl omyl jinak nevite kdy uz se to konecne presune do polska a jestli to bude platit pro vsechny eshopy ?

genius
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 22 zář 2009 07:03

Příspěvekod genius » 13 bře 2010 07:21

Tziky píše:Premyslim jestli to je dobra nebo spatn zprava :/
Polakum tak nejak neverim :/


Tak pro mě je to konečná pro notebooky od MSI. Nikdy víc, protože Polákům nikdy neuvěřím. (kvalita nebude, rychlost také ne, a v případě pozáručních oprav buch chraň)

asaninek
občas něco napíše
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2009 13:00

Příspěvekod asaninek » 13 bře 2010 11:13

to abych se na stará kolena naučil polsky, abych si mohl objednat svoz pro dobropis :D

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

pozáruční

Příspěvekod drk22 » 13 bře 2010 12:12

Pozáruční opravy se nedělaly jen v pentě, jsou i jiné české servisy..
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)

MSI GX70 (A10 + HD8970)

greengold
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 01 dub 2010 14:12

vratenie penazi

Příspěvekod greengold » 01 dub 2010 14:26

Zdravim vas!
Chcel by som sa spytať ako to je s možnosťou vratenia penazi u notebookov MSI.
Z velkoskladu kde som ho kupil mi prisla odpoveď že 3x ho treba reklamovať kôli tej istej vade alebo 4x kôli rôznej.
Chcel by som ale vedeť či to mám brať tak,že ak mam pokazenu napalovačku a pánt a pošlem to na reklamáciu,bere sa to ako jedna reklamácia alebo ako dve?
A dá sa za reklamáciu považovať skutočnosť ,že notebook mal mať pamate na grafickej DDR3 a ma DDR2 alebo ,že wifi kartamala podporovať n-štandard?
Notebook je z veľkoskladu Agem a servis robí nejaká poľská firma.
Ďakujem za odpovede!


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů