Zdravím všechny uživatele tohoto fóra!
Chtěl bych si pořídit notebook Acer ze zahraničí, ale nemám nějak jasno s mezinárodní zárukou... Má někdo zkušenosti s tímto problémem?
díky
Mezinárodní záruka Acer
Pokud to bude notes v ramci EU, tak se toho neboj. Sam mam notas koupeneho v CR, do 1 roku jsem si jeste poridil AcerAdvantage a sam mi pak ten notes cca za 1 3/4 roku zacal zlobit a dal jsem ho do opravy v Italii. (resp. uz podruhe).
Vseobecne, zaruka na zbozi zakoupene v EU, tj. i v CR, by melo platit po celem uzemi EU (???).
Vseobecne, zaruka na zbozi zakoupene v EU, tj. i v CR, by melo platit po celem uzemi EU (???).
Hmm, já mám 4602WLMi, ale už to neodpovídá skutečnosti, jelikož mi v záruce vyměnili za jiný (člověk není tak slepý, aby to nepoznal). Ale pokud sis nedokoupil k původní záruce AcerAdvantage, tak jsi tu 2 roční záruku mohl uplatnit pouze v ČR, mezinárodně je to jenom 1 rok, ale díky AcerAdvantage se ta záruka protáhla mezinárodně z 1 roku na 3 roky s tím, že v rámci opravy máš přednost a musí ti to opravit do 5 dnů.
Taky jsem za něj dal tolik peněz jako ty, možná i více, neboť jsem ještě si přikoupil i AcerAdvantage. A už byl třikrát v opravě za poslední 2 měsíce (a to mám ještě 1-2 měsíc do konce 24 měsíční záruky), ale jelikož jsem to nechával opravit v cizině - v EU, tak asi těžko uplatním možnost vrácení peněž, ale už teď ani nepotřebuji to vrátit - proč? díky třem opravám mám v podstatě úplně nový notebook, o trošku lepší, než když jsem ho kupoval.
A jinak v záruce je psáno, že všechny díly, které se opraví výměnou, se stávají majetkem Aceru.... takže nevím, jestli sis ji jako chtěl nechat? Když mi ji opravovali potřetí a naštěstí už dobře (páč po druhé opravě mi to vydrželo jenom 10 minut, po první cca 2-3 týdny), tak čekali na nějaký díl z GB, takže pochybuji, že by Ti tam dali repasovaný.. ledaže, že bys s tím souhlasil...
Taky jsem za něj dal tolik peněz jako ty, možná i více, neboť jsem ještě si přikoupil i AcerAdvantage. A už byl třikrát v opravě za poslední 2 měsíce (a to mám ještě 1-2 měsíc do konce 24 měsíční záruky), ale jelikož jsem to nechával opravit v cizině - v EU, tak asi těžko uplatním možnost vrácení peněž, ale už teď ani nepotřebuji to vrátit - proč? díky třem opravám mám v podstatě úplně nový notebook, o trošku lepší, než když jsem ho kupoval.
A jinak v záruce je psáno, že všechny díly, které se opraví výměnou, se stávají majetkem Aceru.... takže nevím, jestli sis ji jako chtěl nechat? Když mi ji opravovali potřetí a naštěstí už dobře (páč po druhé opravě mi to vydrželo jenom 10 minut, po první cca 2-3 týdny), tak čekali na nějaký díl z GB, takže pochybuji, že by Ti tam dali repasovaný.. ledaže, že bys s tím souhlasil...
Re: Mezinárodní záruka Acer
hamilton píše:Zdravím všechny uživatele tohoto fóra!
Chtěl bych si pořídit notebook Acer ze zahraničí, ale nemám nějak jasno s mezinárodní zárukou... Má někdo zkušenosti s tímto problémem?
díky
Ahoj, otázkou je, kde v zahraničí - pokud je to stát v EHS, tak pak klasická záruka, jako taková bude platit pouze v tom státě (tj. na 24 měsíců, pokud to tam mají taky, ale většinou ano) a mezinárodní záruka, kterou bys použil i v ČR, platí 1 rok. Z vlastní zkušenosti ti doporučuji, koupit buď současně s tím notebookem, anebo nejpozdějí do 1 roku, ještě AcerAdvantage, s nímž rozšíříš mezinárodní záruku z 1 roku na 3 roky, máš přednost při opravě (měli by ti to opravit do 5 dnů), někdě můžeš i objednat "přepravu" přes jejich partnera, např. v Itálii je to TNT, apod. Pokud bys to pak chtěl vyměnit, resp. po 3 opravách se stejnou závadou, tak to můžeš uplatnit pouze v tom státě EHS, kde jsi to zakoupil (úpřimně řečeno, mělo by to být jedno, když už jsme v EU, potažmo i v EHS, tak by se rozdíl dělat neměl....).
Pokud by to byl stát mimo EHS, tak pak zde v ČR můžeš použít pouze 1 roční mezinárodní záruku a AcerAdvantage asi podle toho typu notebooku (některé státy mohou být vyjmuty z toho programu).
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
No, já nevim, když jsme psali poslední díl článku o servisech, tak odpověď z ACERu jsem shrnul do tohodle odstavce:
...nějak mi z toho vyplývá, že to neni dobrý nápad kupovat ten noťas jinde. Praktické zkušenosti ale nemám.
Krom standardní dvouleté záruky (platné i při nákupu na IČ) je poskytována automaticky i roční „mezinárodní záruka pro cestovatele“ (International Travelers Warranty). Tuto záruku mohou uplatnit ti lidé, kteří jsou na zahraniční cestě v jiné zemi, aby se nemuseli s vadným přístrojem vracet zpět. Nevztahuje se tedy například na uživatele z České republiky, který si zakoupil přístroj v jiné zemi a chce ho zde reklamovat (na takový přístroj ani nejde dokoupit záruka).
...nějak mi z toho vyplývá, že to neni dobrý nápad kupovat ten noťas jinde. Praktické zkušenosti ale nemám.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů