Acer AS 5920G- Nekonečná reklamace EDIT: Mironet zakročil,$

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
misoo9005
občas něco napíše
Příspěvky: 65
Registrován: 25 srp 2007 22:33
Bydliště: Brno

Acer AS 5920G- Nekonečná reklamace EDIT: Mironet zakročil,$

Příspěvekod misoo9005 » 11 kvě 2009 15:56

Ahoj,
vlastním tento notebook. Reklamoval som ho už 3x s roznymi závadami.Bol kupovaný v Mironete Brno(prednostný servis naozaj funguje,note sa vždy vrátil do 4 dní).Teraz Vám popíšem reklamácie :

1.Závady, ktoré som nahlásil: nefunkčný touchpad,strašne nízka kvalita mikrofonu,vytváranie otlačenia víka na plast pod klávesnicou(NTB mal vtedy 3 mesiace)
Komentár technika : vymena touchpadu,mikrofon test-OK

2.Závady, ktoré som nahlásil: "vibrujúci" a hlučný ventilátor,strašne nízka kvalita mikrofonu,vytváranie otlačenia víka na plast pod klávesnicou,prehrievanie VGA po 10min. hrania a tým sposobené trhanie prakticky každej hry.
Komentár technika : vymena CPU ventilátoru,mikrofon test-OK,na bezne opotrebeni materialu se zaruka nevztahuje,ostaní zavady se neprojevili

3.Závady, ktoré som nahlásil:opatovne som reagoval na to,že v predchádzajúcej reklamácii sa závada neprejavila,po rozhovore s operátorom,ktorý mi doporučil nech to dám reklamovať znova..som to poslal s popisom závady:strašne nízka kvalita mikrofonu,prehrievanie VGA po 10min. hrania a tým sposobené trhanie prakticky každej hry.
Komentár technika : zadna ze zavad se neprojevila.

Tak,poraďte mi prosím čo s tým.Ten mikrofón mi funguje,ale jeho kvalita je strašná(ako keby som hovoril zo sudu a trocha to šumí),no to by som prekúsol..ale tento notebook bol kúpený ako herný.Bohužial si hru možem užívať tak 10 minút,potom dosiahne VGA viac ako 100stupňov a ovládač ju spomalí,to sposobí,že sa hra trhá.Fakt neviem..čo s tým.. :cry:
Naposledy upravil(a) misoo9005 dne 30 čer 2009 22:51, celkem upraveno 3 x.

polo

Příspěvekod polo » 11 kvě 2009 16:27

Tak s tou VGA by som sa obratil na sudneho znalca.Co sa tyka microfonu tak to tazko posudit treba porovnat s inym rovnakym bookom .A prehybanie a nasledne otlacenie je sposobene konstrukciou alebo tvojim zavynenim takze to je maximalne vlastnost nie vada.

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 11 kvě 2009 16:34

Co to reklamovat pres Mironet a chtit osobni vyzvednuti po vyrizeni reklamace? Tam bych to testnul a pokud by se zase prehrival, tak bych ho odmitnul prevzit, protoze neni opraveny. Bud to opravi nebo prekroci 30 denni lhutu na reklamaci.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

misoo9005
občas něco napíše
Příspěvky: 65
Registrován: 25 srp 2007 22:33
Bydliště: Brno

Příspěvekod misoo9005 » 11 kvě 2009 16:44

Polo : porovnával som to s rovnakým notebookom,tam je samozrejme kvalita mikrofónu špičková(ako sa možeme dočítat aj v recenzii tu na webe).Ta grafika neviem,mohol som si kupit model v integrovanou VGA,tam hrat tiež nemožem,ale aspon to nehreje jak blázon.To otlačenie je samozrejme len u mna..u nikoho ineho co ma tento notebook sa to neprejavilo.
Zivan: no nejak som to nepochopil,Mironet s tým nič nemá..oni to tiež len pošlú do Aceru.Pýtal som sa aj operátora,či sa nemožem osobne pobavit s technikom,kedže to mám od nich 10 minút jazdy autom, ale to bolo zamietnuté.

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 11 kvě 2009 16:51

Ty to sice nosis do servisu, ale smlouvu jsi uzavrel s Mironetem a ten taky odpovida za vady. Takze bych to zacal resit s nim a at se oni postaraji o poradnou opravu nebo ti vrati penize.
Zanesl bych ho do Mironetu na reklamacni, tam vysvetlil problem a do reklamacniho protokolu nechal pripsat, ze si ho chces osobne vyzvednout.

Edit:
Soudni znalec mi prijde jako dalsi level, kdyz to nepujde ani pres Mironet.
Naposledy upravil(a) zivan dne 11 kvě 2009 16:55, celkem upraveno 1 x.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

polo

Příspěvekod polo » 11 kvě 2009 16:54

Tak sudny znalec ostava.

misoo9005
občas něco napíše
Příspěvky: 65
Registrován: 25 srp 2007 22:33
Bydliště: Brno

Příspěvekod misoo9005 » 11 kvě 2009 17:18

Hmm tak paráda,po súdoch sa ťahat nechcem,ešte som premýšľal,že nahrám video v HD ako sa to seká...

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 11 kvě 2009 17:22

soudni znalec neni soud.
tomu zaplatis, on se na to podiva a da ti papir, ze je to fakt zavada.
muzes pozadovat proplaceni nakladu v pripade, ze to pak uznaji.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

misoo9005
občas něco napíše
Příspěvky: 65
Registrován: 25 srp 2007 22:33
Bydliště: Brno

Příspěvekod misoo9005 » 11 kvě 2009 17:35

Aha,nedoporučili by ste mi niekoho? :)

misoo9005
občas něco napíše
Příspěvky: 65
Registrován: 25 srp 2007 22:33
Bydliště: Brno

Příspěvekod misoo9005 » 11 kvě 2009 17:41

zivan píše:Ty to sice nosis do servisu, ale smlouvu jsi uzavrel s Mironetem a ten taky odpovida za vady. Takze bych to zacal resit s nim a at se oni postaraji o poradnou opravu nebo ti vrati penize.
Zanesl bych ho do Mironetu na reklamacni, tam vysvetlil problem a do reklamacniho protokolu nechal pripsat, ze si ho chces osobne vyzvednout.

Edit:
Soudni znalec mi prijde jako dalsi level, kdyz to nepujde ani pres Mironet.



tak tak,jedina možnosť :)

spacir26
občas něco napíše
Příspěvky: 36
Registrován: 20 lis 2008 16:21

Příspěvekod spacir26 » 11 kvě 2009 18:33

A co zkusit než znalce, Sdružení na ochranu spotřebitelů. Ty na ně mají taky páky.
Acer Aspire 6920G-582G32MN C2D T5800/1x2GB/1x320/16''WXGA GF9500/WF/BT/FP/cam/VHP

misoo9005
občas něco napíše
Příspěvky: 65
Registrován: 25 srp 2007 22:33
Bydliště: Brno

Příspěvekod misoo9005 » 30 čer 2009 22:50

Tak som tu zas :) Našťastie mam výborné správy. Poslal som mail priamo technikovi do Mironetu,ktorý ma ustil, že jednanie servisáka z Acer strediska nebude opakovať. Odoslal som notebook,priamo do Prahy. Bohužial (lepšie povedane pre mňa bohudík) reklamacia trvala viac než 30 dní. Požiadol som o vrátenie penazí,ktoré mám za chvíľu na účte. Musím naozaj pochváliť profesionálny prístup vedúceho reklamácií Mironetu. Takže,ked niečo budem kupovat(už som aj kupil nový netbook) tak len u nich. O zákaznika sa postarať vedia. :wink:

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 30 čer 2009 23:13

Gratulace, i kdyz bych radeji s chvalou pockal do doby nez budes mit penize na uctu.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W


Zpět na „notebooky Acer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů