Ahoj
Mám Acer aspire 5520G a mám problémy se zamrzáním. Notebook někdy startuju i 20 krát. Problém je že zatuhne při bootování. Ale klávesy a vše normálně funguje, jde zmáčknout F2, ale do biosu už se to nedostane. Někdy se také stává že zamrzne při náběhu windows, kontrolka která indikuje disk stále svití a system vytuhne. Ještě taky nejde ani nabootovat z mechaniky. Prosím o nějakou radu, notebook se mi nechce znova posílat do reklamace, nedavno mi přišel.
Za jakoukoliv radu budu vděčný.
Jakub
Zamrzání notebooku
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 25
- Registrován: 09 říj 2007 17:21
Zamrzání notebooku
Acer Aspire 5520g, TK-55 (1,8GHz),2GB Ram, 120GB HDD, Geforce 8400M G
Myslim, ze reklamace bude nejlepsi reseni. A pokud to jde, tak bych to reklamoval takovym zpusobem, abych si mohl pro reklamovany ntb prijit osobne (treba k prodejci do prodejny). Tam bych ho pred jakymkoliv podepsanim prevzeti nejprve vyzkousel a kdyby nefungoval, tak bych jim ho tam nechal. Tim by pokracovala 30 denni lhuta na opravu a pri prekroceni bych odstoupil od smlouvy a pozadoval penize.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 25
- Registrován: 09 říj 2007 17:21
Jo asi to pošlu, ale stejně si myslim že to 3x případně 4x nestihnu, záruku mám do listopadu, šlo mi spíš o to co by to mohlo dělat. Mám tam totiž vlastní disk a vlastní + 1 GB RAM, takže jestli by to třeba nemohl dělat disk? Případně co by se stalo kdybych jim to tam poslal s vlastnim diskem a ramkou, jde mi o to aby neřekli že je to diskem a nechtěli po mě nějaký peníze za zjištění závady.
Předem díky
Jakub
Předem díky
Jakub
Acer Aspire 5520g, TK-55 (1,8GHz),2GB Ram, 120GB HDD, Geforce 8400M G
Zaruka se prodluzuje o dobu, kdy byl ntb v reklamaci. Takze se to stihnout da.
Edit:
Myslim, ze se neda jednoduse zamitnout reklamace pri vymene komponent. Pokud v servisu vyzkousi jinou pamet/disk a s tim to pobezi, tak je zamitnuti OK. Pokud to nepobezi, tak je zamitnuti blbost.
Edit:
Myslim, ze se neda jednoduse zamitnout reklamace pri vymene komponent. Pokud v servisu vyzkousi jinou pamet/disk a s tim to pobezi, tak je zamitnuti OK. Pokud to nepobezi, tak je zamitnuti blbost.
Naposledy upravil(a) zivan dne 03 zář 2009 15:09, celkem upraveno 1 x.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
to by taky ale museli dokázat, že závada s tím souvisí, myslím, že v servisu Acer tak chytří nejsou...pokud se nedostaneš do biosu, nemá to s RAM ani s HDD nic společné, viděl bych to na základní desku, možná hajzlíci zkoušejí, prostě ji nevymění a počítají s tím, že záruka padne, řeš to jak řekl zivan, přes prodejce /pokud to není problém/ a při převzetí odzkoušet
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů