ACER TimeLineX 5820TG-434G64MN
DonSalieri píše:no... vlastně celkem jo.... Co s tím? Reklamačka, že?
mě to bylo hned jasný ze začátku, podle těch příspěvků co jsi psal , njn..dneska všechny notebooky pískají prostě intel procesory a nekvalitní cívky v napájení..a hlavně záleží jak má člověk citlivý sluh..
Já pro toho acera jdu dneska
PS: Určitě vyměň, pokud se nepletu seš ve 14 denní lhůtě..
Však ne všechny, mnoha lidem to nepíská, ale většině ano. Někde jsem od někoho četl, že píská až 60% kusů z celku. Nevím, jestli si toho už Acer všiml, ale třeba už jo, tak už vyrábí třeba už jen bezpískající kusy, ale otázka visí v ČR na skladech a prodejcích - ještě tu máme pískající kusy
Každopádně už jsem volal na TSBohemia a řekli mi, že pokud chceme reklamaci, můžeme dovést na prodejnu do Olomouce, tam si to poslechnou a okamžitě dají další kus (ovšem pokud je na skladě - dneska tam mají ještě 9 kusů free). Takže do zítřka se to snad ještě nevypaří těch 9 kusů. Kdyžtak bych byl rád, kdyby mi to na prodejně uznali a kdyby mi dávali další kus, aby mi to před očima rozbalili a já se ujistil, že nepíská...
A zajímalo by mne, jak jim tam tne bookm mám dovést? Samozřejmě původně zabalený, s veškerým příslušenstvím, ale jak jsem dělal to eRecovery na DVDčka, mám to tam zpátky nahrát do booku? Mám všechny nově vytvořené oddíly vrátit do původního jednoho (C:\Acer)?
BTW: Jak přesně se to pískání projevuje? Já něco slyším u levého Shiftu. Aby mi to teda mohli uznat a neřekli, že je to třeba normální, že to dělá třeba disk... U toho levého Shiftu - je tam ten hadr?
\\Edit: Tak nevím, jestli tma pojedu už zítra, fotr jede na houby a prý nebude mít čas... takže do 24. 8. to tma stejně musím dát. Kdyžtak musí pohnout z práce, aby mě tam zavezl.
Každopádně už jsem volal na TSBohemia a řekli mi, že pokud chceme reklamaci, můžeme dovést na prodejnu do Olomouce, tam si to poslechnou a okamžitě dají další kus (ovšem pokud je na skladě - dneska tam mají ještě 9 kusů free). Takže do zítřka se to snad ještě nevypaří těch 9 kusů. Kdyžtak bych byl rád, kdyby mi to na prodejně uznali a kdyby mi dávali další kus, aby mi to před očima rozbalili a já se ujistil, že nepíská...
A zajímalo by mne, jak jim tam tne bookm mám dovést? Samozřejmě původně zabalený, s veškerým příslušenstvím, ale jak jsem dělal to eRecovery na DVDčka, mám to tam zpátky nahrát do booku? Mám všechny nově vytvořené oddíly vrátit do původního jednoho (C:\Acer)?
BTW: Jak přesně se to pískání projevuje? Já něco slyším u levého Shiftu. Aby mi to teda mohli uznat a neřekli, že je to třeba normální, že to dělá třeba disk... U toho levého Shiftu - je tam ten hadr?
\\Edit: Tak nevím, jestli tma pojedu už zítra, fotr jede na houby a prý nebude mít čas... takže do 24. 8. to tma stejně musím dát. Kdyžtak musí pohnout z práce, aby mě tam zavezl.
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23 srp 2009 08:24
Tak znovu..
To že 60% těchto notebooků píská to je klidně možný, ale těch ostatních 40% majitelů buď tyhle věci neřeší, nepíšou svoje poznatky a dojmy na internet takže se to takhle počítat nedá, ta informace se k tobě prostě nedostane..Pískaj prostě všechny a není to vada jenom u Acerů ale i u Sony, HP apod.. Ten kdo má citlivý sluch jako já uslyší na každým něco. Je pravda, že narazíme na nějaký kus, který vůbec nepíská..
To pískání, jednoduše.., zajdi si do nějaké tiché místnosti zapni book a poslouchej, jestli ti pojede jen větráček (klasické foukání), tak ti nepíská, šmitec!
Dále v té prodejně kde si to kupoval nic poslouchat nemusí, prostě během 14 dnů to tam můžeš přivést a vyměnit nebo si vrátit peníze aniž by jsi řekl, nějaký důvod.
Já ho budu brát z CZC (dneska mi to nakonec nevyšlo, takže asi až zítra) a tam se už vystřídalo dost kusů, jakmile se objeví na skladě hned jsou ve směs pryč..Poslední komentáře v příspěvku "pískání" oba dva majitelé píšou, že nepíská, ale to nevíš, jak maj vyvinutý sluch a jak oni slyšej tyhle tóny..A nemyslím si, že by s tím Acer něco dělal v podobě nových bez problémových kusů, ale všechno je možné.
K tomu Recovery.., nevím jak je to u Acerů, ale bude to nejspíš stejné jako u všech výrobců.., přes nějaký ten Acer Recovery program vrať disk/notebook do továrního stavu, nebo se to také může dělat, přes F11 při startu nevim, ale určitě to najdeš v manuálu.. Ty 3 DVD k tomu nepotřebuješ.
Edit: ještě je tu možnost ho poslat na reklamaci aby to pískání opravily což už provedlo pár majitelů, nevím jak to dělají, ale někde se píše, že se ty cívky dají zakapat voskem. Ale přijde mi divné kupovat nějaký produkt s pocitem, že ho pošleš za pár dní do servisu aby byl 100% podle tvých představ
fotr jede na houby a prý nebude mít čas...
To že 60% těchto notebooků píská to je klidně možný, ale těch ostatních 40% majitelů buď tyhle věci neřeší, nepíšou svoje poznatky a dojmy na internet takže se to takhle počítat nedá, ta informace se k tobě prostě nedostane..Pískaj prostě všechny a není to vada jenom u Acerů ale i u Sony, HP apod.. Ten kdo má citlivý sluch jako já uslyší na každým něco. Je pravda, že narazíme na nějaký kus, který vůbec nepíská..
To pískání, jednoduše.., zajdi si do nějaké tiché místnosti zapni book a poslouchej, jestli ti pojede jen větráček (klasické foukání), tak ti nepíská, šmitec!
Dále v té prodejně kde si to kupoval nic poslouchat nemusí, prostě během 14 dnů to tam můžeš přivést a vyměnit nebo si vrátit peníze aniž by jsi řekl, nějaký důvod.
Já ho budu brát z CZC (dneska mi to nakonec nevyšlo, takže asi až zítra) a tam se už vystřídalo dost kusů, jakmile se objeví na skladě hned jsou ve směs pryč..Poslední komentáře v příspěvku "pískání" oba dva majitelé píšou, že nepíská, ale to nevíš, jak maj vyvinutý sluch a jak oni slyšej tyhle tóny..A nemyslím si, že by s tím Acer něco dělal v podobě nových bez problémových kusů, ale všechno je možné.
K tomu Recovery.., nevím jak je to u Acerů, ale bude to nejspíš stejné jako u všech výrobců.., přes nějaký ten Acer Recovery program vrať disk/notebook do továrního stavu, nebo se to také může dělat, přes F11 při startu nevim, ale určitě to najdeš v manuálu.. Ty 3 DVD k tomu nepotřebuješ.
Edit: ještě je tu možnost ho poslat na reklamaci aby to pískání opravily což už provedlo pár majitelů, nevím jak to dělají, ale někde se píše, že se ty cívky dají zakapat voskem. Ale přijde mi divné kupovat nějaký produkt s pocitem, že ho pošleš za pár dní do servisu aby byl 100% podle tvých představ
fotr jede na houby a prý nebude mít čas...
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Na rovinu - těm 60% vůbec nevěřim. To by se to tu řešilo daleko víc. Stačí se zamyslet, kolik se těch notebooků prodalo a kolik lidí něco píše na net o pískání. Je to těžký nepoměr.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů