ACER - přednostní servis
ACER - přednostní servis
Tak jsem se dočetl na mironetu že mají nějakou dohodu s Acerem na přednostní servis. Že do 4 dnů book opraví jinak pošlou nový.. Nějak se mi tomu nechce věřit Přeci jen Acer.. Ale proto bych se chtěl zeptat jestli s tím nemáte nějakou zkušenost
http://servis.mironet.cz/
http://servis.mironet.cz/
ThinkPad T420
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
S tim Acerem je to těžký. Většinu závad samozřejmě opraví bez problému. Je tu určité procento, kde nastane problém a když se k tomu přidá ten systém toho servisu, tak je pak z toho třeba průser.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, to je jak mluvim o systému servisu. U Aceru by se to tak vyřešit totiž nedalo. Jako problém může nastat vždycky (hlavně u těžce dokazovatelné závady). Ono jim to v tom servisu totiž fakt fungovalo správně (mi to tam i osobně ukazovali).maxxz píše:Swarm: Pamatuju si, že si měl taky problém s nějakým servisem FJs ? Jak jsi tam musel nakonec přinést monitor, aby si jim ukázal závadu ? Nebo si to pletu. tuším, že jsem to četl na tvém "Ego"
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
nevim co znamená "mylujem" (já teda rozhodně miluju), ale když už jsme v tom, tak proč by nemohl být spokojen ? Pokud nemá se značkou problém, jeho problémy se bez potíží vždy vyřešily, tak nevidím důvod, proč by měl nadávat ? Já jsem taky spokojen. I když netvrdim, že je to perfektní značka, já s ní problém nemám. Nebyl jsem ani jednou v servisu a žádnej problémek je to rok starý mašinka a teď nedávno dostala nakrmíno novou 1 GB ram a šlape jak hodinky.
Jsi nějak zaujatý nebo o co jde ? Beru to s úsměvem, ale opravdu tě moc nechápu
Jsi nějak zaujatý nebo o co jde ? Beru to s úsměvem, ale opravdu tě moc nechápu
tento účet již není aktivní.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů