JoeY: Já ti nevim. Moc se mi nezdá, že by nikdo z Aceru o tom nevěděl. To je přece divný. Pokud by něco takového bylo, tak technici a příjem dostanou nějaké nové směrnice a nařízení. Navíc já jsem se nakonec ze zvědavosti zeptal i přes šéfa člověka, který nám dodává ty nejnovější Acer notebooky na test (tj. člověk přímo z Aceru) a ten se k tomu vyjádřil tak, že oni nic takového nenabízí a že jde pouze o nějakou akci Mironetu. On sice nemá servis na starosti, ale zároveň by to měl být člověk, co musí tušit, jak to v jejich firmě chodí, a pokud řekne, že oni nic takovýho žádnému prodejci nenabízí, tak je to prostě divný. Já už se do toho nechci moc srát, ale zkus schválně zkontaktovat písemně i přímo Acer.
Když nám sem pak prdneš vyjádření, tak o Mironetu napíšu asi ještě jeden zápisek
ACER Aspire 5920G TOTÁLNÍ KOLABS?!+přenostní servis Mironetu
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů