Stránka 2 z 3

Napsal: 29 led 2008 18:26
od lord_anubis
Nikdy není nic stoprocentní, co jiného k tomu říct.

Napsal: 29 led 2008 22:24
od mbelas
:D mel jsem acer......pokazil se.....opravili ho....pokazil se........opravili....pokazil se......dostal jsem novej book (vyměnou za starej) a ten jsem vlastnima chybama odrovnal...........dostal jsem novej a ten jsem prodal a ten kdo ho koupil si ho nemuze vynachvalit !!! jinak tedka mam novej gemstone koncept a ten je luxus........bez sebemensich problémů :wink: starsi acery byly horsi kostrukce a tak......ty nové jsou uplne jine kafe :roll:

Napsal: 31 led 2008 07:46
od AnubiSeth
Na mym Aceru odešla grafika... Při nahlašování jsem si řekl o vysokou prioritu... Poslal jsem ho minulý týden ve čtvrtek a do servisu dorazil v pondělí. Včera jsem tam volal akorát když dokončili výstupní testy a dnes ho budu mít zpět, takže servis je docela rychlý. Co do kvality... Jednou se nám stalo, že v servisu zapoměli docvaknout flex od klávesnice do desky, takže šla jen polovina kláves, ale to hed opravili.

Napsal: 31 led 2008 10:53
od mbelas
:D v tom tvým novým odesla grafarna teda jo? :wink: no priorita asik pomohla 8) jinak bys mozna cekal i dýl!

Napsal: 31 led 2008 16:15
od AnubiSeth
Odešla... Nejdříve základní deska (BIOS) a pak odešla grafika... Už ho mám u sebe a testoval jsem to a konečně šlape jak má.

Napsal: 02 úno 2008 16:26
od Sniip
Měl jsem jeden ACER - 2,5 roku v pohodě bez jedinné chybyčky šlapal...
Pak jsem ho prodal jelikož nestačil mým požadavkům :) A koupil Acer aspire 5920G už 7 měsíců šlape ...
Pořád říkám možná záleží jakej chytneš kus, ale taky dost jak se k notebooku chováš ty sám :)

Tendle má před sebou ještě tak 1,5 roku (musim zaťukat :) ) a koupim další acer :)
Asi bych se, ale možná vyvaroval těm nejlevnějším Acerovským řadám ...

Ještě jedna věc, možná, že mají největší poruchovost, ale pokud se nemýlim jsou nejprodávanější značkou ... Navíc nevíš kolik z těch co brečí si to zavinili sami ...

Musíš zvážit k čemu ten notas chceš. Ne se řídit prvotně značkama ... Ke značce bych přihlédl až téměř ke konci ...
Vždy výbírám noťas tak, že si udělam tabulku v excelu, kde srovnám jednotlivé parametry a ceny .... Ono z toho ti úžasně vypadne, kterej je akorát šitý pro tebe :) Mne vždy vypadl ACER :)

Napsal: 02 úno 2008 16:38
od polo
Ako sa k tomu chovas? to je fakt vtipne ale ked ho mas za 6 mesiacov 5 v servise tak ho nestihnes ani pouzivat

Napsal: 02 úno 2008 16:43
od maxxz
no tak pokud ho jen chytneš a hned ti spadne tak se nedivim že je pořád v servisu :D Mám jednu z nejlevnější řady Aspirů a drží mi už něco málo přes rok, musim zaklepat "ťuk ťuk" ale chovám se k tomu jako k drahému přístroji, žádné zbytečné mlacení apod. pokud přijdeš a mrdneš s ním v brašně nebo v báglu hned o zem tak se nedivim že tam něco odchází.

Napsal: 02 úno 2008 17:11
od polo
Nemusis ho ani drzat v ruke dokonca sa ho ani dotknut ja som schital priamo vadny kus

Napsal: 02 úno 2008 20:21
od rexim
no tak ja kolem slyším na acer jen chválu a žádné poruchy cca 4lidi

Napsal: 02 úno 2008 20:22
od xmarek
Známá měla Acera a ten po koupi pouze viděla a už putoval do servisu a jak přišel tak tam putoval hned zpět. Vzala si ho na splátky a dva měsíce splácela věc co pouze dvakrát viděla. Byla s toho hodně špatná. Nevím jestli tím, že na něj asi myslela mohla ovlivnit nějak jeho výdrž. :(

Napsal: 02 úno 2008 22:43
od lord_anubis
rexim píše:no tak ja kolem slyším na acer jen chválu a žádné poruchy cca 4lidi


Tak aby ti zmizel optimismus z tváře :) minulý měsíc jsme pomáhlal s instalací věciček na Ferari. A nejednou se z něj zakouřilo jako z táboráku. Tak samozřejmě reklamace, ale sou tak tak milí a chytří až to občas bolí - prý do něj nalil nějakou tekutinu. Jelikož jsem byl asi půl metru od něj, když k tomu došlo tak si myslím, že tato diagnóza nebyla správná. Tak teď řešíme jak je pořádně pošťourat, ale sou to teda zmetci.

Napsal: 02 úno 2008 22:54
od kyo
je to o stesti.. nikde ti zadarmo nic nikdo neda a tohle jsou znacky ktery davaj za malo penez hodne muziky. na necem se to odrazi a hadej na cem. at uz na kvalite, zpracovani, baterce, displeji proste na vecech ktery nejsou tak na ocich a vetsinu lidi co patraj v tehle cenovej relacich a vubec v tehle vodach nezajmaj. ale urcite to neni tak ze co acer to smejd. ja si kuprikladu koupil thinpad a po dvou hodinach mi odesla wifi.. je to nahoda a asi pravdepodobnost + zalezitosti ohledne servisu.

Napsal: 02 úno 2008 22:56
od lord_anubis
Jo no je jasné, že čím nižší cena tím větší možnost nějaké chybičky.
Ale jsou i tací štastlivci co mají za málo peněz hodně muziky.

Napsal: 03 úno 2008 00:29
od Sniip
Já nenapsal, že porucha rovná se špatné zacházení :)
Ale říkám, že způsob jak se k němu chováš dost ovlivní budoucí bucnost :D
Je to těžký majitelé Asusu budou krýt asus majitélé Dell zas dell ....

Mám kamaráda smál se mi jak blázen, že jsem koupil Acera a že je to šunka:) Přinesl dom svého super nového Asuse a za 4 dny putoval na reklamci ...
To samé vim o kamarádovi s IBM, ale i o lidech s Acerem ...
Takže jak říkám zaměř se na parametry, cenu a ke značce přihlídni ke konci ...