Stránka 6 z 9

Napsal: 22 dub 2009 21:15
od swarm
Michal27 píše:Ale kolem tech 30C je uz realna hodnota..
Ani ne. Když na ThinkPadu s Intel GMA pustim větrák manuálně na 3200rpm (max hodnota, která se normálně nikdy nespustí), tak se dostanu v nejlepším případě na 37°C. Pochybuju, že ten Acer by byl na tom s dedikovanou grafikou líp.

Napsal: 23 dub 2009 15:36
od jackson
A je to v p.deli,tak se mi to stalo taky,po 10 minutách hraní Burnout paradise se mi to asi na 2 sec seklo a FPS spadli z 55 na 17...takže jdu snižovat napětí.

Napsal: 23 dub 2009 19:03
od jackson
mimochodem dneska jsem napsal na sdružení ochrany spotřebitelů to,že vracejí notebook ze servisu se zprávou "neopravitelné"jestli máme nárok na vrácení poněz atd.. schválně co mi na to poví..

EDIT:tohle jsem tam našel někdo měl podobnej problém že mu zamrzal notebook a tohle mu odpověděli celkem se mi to líbí :)
"Podle § 622 odst 2 Občanského zákoníku máte právo na výměnu věci nebo odstoupení od kupní smlouvy v případě, že nemůžete věc pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad řádně užívat. Tento pojem je v soudní praxi vykládán tak, že uvedený nárok vznikne při vyskytnutí třetí stejné nebo čtvrté různé závady. Musí se ovšem jednat o závady, které byly uznané, neuznané nebo takové, které se neprojevily nelze do celkového počtu počítat. Zda zvolíte výměnu věci nebo odstoupení od kupní smlouvy a tedy vrácení peněz, záleží pouze na Vás. Jestliže jste přesvědčen, že je závada opravdu v přístrojích, kontaktujte soudního znalce a nechte si závady potvrdit znaleckým posudkem. Ten musíte nejprve uhradit, ovšem pokud vyzní ve Váš prospěch, máte nárok na jeho proplacení od prodejce na základě § 598 Občanského zákoníku. Ceny za posudek se pohybují u jednoduchých věcí v řádu stokorun, u složitějších případů pochopitelně více. Seznam znalců najdete na "www.justice.cz" nebo u kteréhokoliv soudu. Se znaleckým posudkem máte velkou šanci na úspěch. Naopak prodávající riskuje, že místo pouhé částky za zboží bude muset platit třeba i podstatně více. Doporučuji proto s tímto záměrem i jeho důsledky seznámit prodejce předem.
Podle § 598 Občanského zákoníku můžete od prodejce požadovat náhradu nákladů spojených s reklamací tedy jízdné, poštovné atd."

Napsal: 23 dub 2009 19:56
od Gogo
jak přesně zní ta správa "neopravitelné"? V tomto případě jsi asi trochu vedle,takže moc peněz do znalců nevrážej :D

Napsal: 23 dub 2009 20:08
od jackson
Soudím tak podle 1. příspěvku v tomhle topicu:

"Dnes mi byl NB poslan zpet a tak jsem volal na Acer-servis a bylo mi receno, ze tuto zavadu nelze odstranit u tohoto modelu"

Napsal: 23 dub 2009 20:18
od Gogo
no nevím,je to na dlouhé lokty,zkus to tam poslat a uvidíš co ti k tomu řeknou..kdyby to třeba sekalo u přehrávání filmů,nebo jinak mrzlo,ale u her? Můžou říct že ta konfigurace není na nové náročné hry stavěna,anebo já nevím co..pošli to do servisu a budeš moudřejší.Pokud napíšou neopravitelné,máš vyhráno :D

Napsal: 23 dub 2009 20:30
od jackson
No nevím to je přece moje věc jestli na tom hraju hry nebo sleduju film jde o ten princip,že notebook prostě ztratí výkon a je jedno co na něm dělám má mít konstantní výkon a né ho ztrácet po chvilce zatížení..

Napsal: 23 dub 2009 20:31
od alfah4ns
ze neni na nove hry staveny neni argument.
klidne se s nimi hadej, pokud notebook nedokaze stabilne drzet pri plnem vyuziti svych soucastek, je to jednoznacne chyba vyrobce (pokud pomineme veci jako zanesene chlazeni atd.
servis sam priznava, ze tento problem neumi u tohoto modelu vyresit, i to ti muze trochu dobudoucna nahravat.
kazdopadne pokud by se nadale vykrucovali -> soudni znalec, čoi, ...
kdyz se zadari, mas narok na vraceni hotovosti v plne vysi dle puvodni ceny

Napsal: 23 dub 2009 20:32
od jackson
jj přesně tak,a to s tím znalcem to jsem taky četl,že když to bude ve prospěch mě mám nárok na proplacení znalce.

Napsal: 23 dub 2009 20:36
od swarm
Pokud notebook v základní instalaci není schopen držet výkon, tak je to jednoznačně chyba výrobku. Pokud to oni neumí řešit, tak jednoznačně žádat odstoupení od smlouvy.

Sám bych taky odstoupil od smlouvy a jsem si jist, že bych uspěl.

Napsal: 23 dub 2009 20:43
od jackson
Uvidím co mi odpoví na tom sdružení ochrany spotřebitelů a podle toho budu postupovat dál.

Napsal: 23 dub 2009 20:56
od jackson
Takže tu mám vyjádření sdružení pro ochranu spotřebitelů:
Mimochodem napsal jsem,že už se neprodává-acer asi ví proč,on se sice prodává ale už jen do vyprodání zásob další se prej nedodávají..

SOS:
"Pokud se jedná o vadu neodstranitelnou, pak samozřejmě máte právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz ve smyslu § 622 odst. 2 OZ nebo požadovat výměnu. Vzhledem k tomu, že píšete, že notebook již byl stažen z prodeje, pak výměna nebude podle všeho možná. Písemně tedy odstupte od smlouvy, odstoupení od smlouvy zašlete na adresu sídla prodávajícího nejlépe doporučeně s dodejkou."

Napsal: 23 dub 2009 21:06
od Kirill
Tak asi takhle...Poprve jsem poslal ntb do servisu do Brna s tim, ze nefunguje ctecka karet a nahlasil jsem tam i ten problem s voltazi...Ctecku opravili (vymenan zakladovky), ale na tu voltaz napsali ze se zavada neprojevila a ze padani vykonu je vlastnosti mobilnich procesoru...coz je mi prislo jako hloupa odpoved, tak jsem tam hned volal a rikam jim, jestli si ze me nedelaji pr*** s tim vykonem?...:-) na to mi rekli, ze teda at jim to tam znovu poslu, zeto nechaji jeste jednou proverit...Takze posilam podruhy, nahlaseno prehrivani, padani vykonu u filmu a her...Kdyz mi to poslali zpet, tak vyjadreni bylo, ze byla vadna GK a ze ji vymenili, ntb testovan, vse v pohode...Zapnu notas, Everesta a koukam, ze parchanti mi tam dal misto 9500GS, tam dali 8600 GS...Tak zase volam a rikam jestli si ze me zase delaji pr*** nebo co...Pry je ta GK uplne stejna a technik posoudil, ze to za to muze vymenit...Rikam me to nezajima, kdyz tam je jine oznaceni, tak preci musi byt v necem jina...At jim to pry zase poslu na posouzeni...Ja po nich uz chtel vratit penize, odkazali me na mail, ze musim napsat zadost a ta se posoudi. Napsal jsem zadost, poslal jsem jim notas a behem 2-3 dnu se vyjadrili, ze mi daji novy stroj nebo vrati penize, takze jsem si vzal penize...
Jinak muzu rict, ze jednani servisu je super, jsou vstricni a na maily mi odpovidali ihned, zavady reseny behem tydne...Skada jen ze nekteri jejich technici si posoudi vec po svym a daji tam neco, co tam byt nema, na to si nabehly sami...:-)

Napsal: 23 dub 2009 21:09
od jackson
Tak na tohle bych neměl nervy :lol: kdyby mi tam ještě dali 8600 místo 9500 tak to bych fakt asi psychicky nevydžel a asi bych je zabil :D

Napsal: 23 dub 2009 21:09
od polo
To je pekne povedane servis je dobry :lol: Takto sa dobry servis nesprava ani nahodov a byt tyzden bez notebooku no neviem asi by som to tazko zvladal...