Stránka 1 z 2

SERVIS ACER HEPL PLS

Napsal: 07 pro 2006 17:20
od mbelas
zdravíčko...chtel bych se poptat na nejake zkusenosti se servisem v brne! ja tam posilal minuly tyden notebook v pondeli......dorazil až ve stredu a toto pondeli se na nej vrhl servisak........jelikoz to byla treti stejna zavada pozadal jsem o penize......a tedka jak bych chtel zjistit stav opravy tak mi porad tvrdi ze se na notebooku pracuje......ze ho servisak opravuje..........a nic vic mi nereknou..........chtel bych vedet jestli nekdo zadal o penize a jak dopadl? dik........

Napsal: 08 pro 2006 10:53
od leon
tusim ze ze zakona mas pravo na vraceni penez pokud reklamujes 3x stejnou zavadu

Napsal: 08 pro 2006 12:02
od Krevety
tak tak, pohroz jim ČOIkou ... trvej na svych pravech

Napsal: 09 pro 2006 11:14
od Ozi
Myslím, že servisní středisko peníze vracet nebude, to jenom opraví, nebo dá písemné stanovisko, že se jedná o závadu takovou a makovou, tolikrát opakovanou. Určitě chtěj písemný výstup a s tím trvej na svých právech tam, kde jsi nakoupil. Ke mým opravám se chovali vždy s profesionalitou danou úrovní jejich firemní (aceří) kultury = jak se do lesa volá, tak se ozývá.

pro ozi

Napsal: 09 pro 2006 11:40
od mbelas
jo? taky jsi zadal o penize???? a jak jsi dopadl?

Napsal: 09 pro 2006 13:04
od Krevety
to jsou dotazy... jestli zadal o penize a mel na ne narok tak je dostat musel, tim spis jako fyzicka osoba podle obcanskeho zakoniku :wink:

Napsal: 13 pro 2006 21:36
od mbelas
zdarec lidi......dneska mi prislo vyjadreni ze servisu.......jelikoz jsem mel treti stejnou vadu.......zadal jsem o penize.....ale dostal jsem kulové..........bo jsem notebook kupoval pres pravnickou osobu a tak od kupni smlouvy nemuzu odstoupit......ale nabidli mi novy notebook.....silnejsi....takze ho vezmu........co mi zbýva.

Napsal: 14 pro 2006 00:58
od Michal27
Aspon, ze tak. Lec tvuj pripad je ponauceni pro ostatni. Acer uz ne. :roll:

Napsal: 14 pro 2006 14:02
od leon
to je nejakej blabol ... proc bys nemohl od kupni smlouvy odstoupit? ... produkt nesplnuje kvalitativni kriteria tak to urcite jde ... jen to asi nema takovou oporu v zakone jako kdyz se jedna o vztah s beznym clovekem ... tam je zakon prisnej

Napsal: 14 pro 2006 18:41
od mbelas
nevim..taky to nechapu............ale oduvodnili mi to tak.....nevim proc bo ten od koho jsem to kupoval tak mi rekl ze to musi resit koncovy zakaznik a ja jsem fyzicka osoba no vlastne muj otec ale ten od koho jsem to kupoval ten mi dělal prostrdnička mezi mnou a acerem..........tak bych mel žadat penize od prodejce asik že? a on at si to vyridi s acerm sám?

Napsal: 14 pro 2006 19:35
od leon
zkus se poradi s nejakym pravnikem

Napsal: 15 pro 2006 12:54
od Ozi
Laicky: Pokud fyzická osoba nakoupí novou věc, vztahuje se na ní reklamační lhůta z občanského zákoníku a to téměř vždy 24 měsíců. Pokud nakoupí právnická osoba, vztah se řídí obchodním zákoníkem, kde lze sjednat dobu záruky smluvně (30 dní - 6 měsíců - 12 měsíců - 5 let - doživotně -prostě cokoliv co neodporuje dobrým mravům). Na tento rozpor mezi dvěma právními režimy hřeší low cost firmy (nejenom Acer) a zkracují záruku typicky na 12 měsíců, u výběhových typů i méně (6 měsíců). Ale na druhou stranu, tak jako spousta dalších firem nabízejí (musí nabízet) prodloužení záruky na 24 (a snad i více měsíců) ale za peníze. Takže pokud je prodejce solidní a ví, že prodává fyzické osobě (podle občanského zákoníku) měl by minimálně tuto 24 měsíční záruku dokoupit a dále prodat konečnému spotřebiteli a také takto dlouhou záruku konečnému spotřebiteli držet. Toto ovšem způsobí nárust koncové ceny a ne všichni jsou to ochotni akceptovat. Doměnka: pokud mohu odhadovat, bude toto takový případ, navíc bych si tipnul, že v otcově firmě došlo k "očištění o DPH". Takže konečný spotřebitel mbelas s tím chtěl vykejvat a zatím to vykejvalo s ním. Pokud to tak není omlouvám se za fabulace, pokud někoho právně vzdělaného můj popis situace uráží, omlouvám se též.

pro ozi

Napsal: 15 pro 2006 14:33
od mbelas
jo už jsem se informoval jak to je.........uz to chapu.........tohle jsem nevedel...ale jak jsem reklamoval fotak tak jsem dostal penize zpatky.....ale u notebooku mi daji jiny....vse mi už je jasne.....ale diky :) ............

Re: pro ozi

Napsal: 01 led 2007 13:35
od Kra
Jej, no nazdar, mam taky nb kupovany "na firmu" a pac je to vyrobni zmetek (prehriva se) a v servisu to jednou nespravili (jeste jim to tam 2x dam) tak sem tak nejak spolehal na to ze mi vrati prachy .. kua :)
to mblas: jak ti nabidli novy nb ? za nejaky priplatek nebo slevu nebo jak ? :) a po jake dobe si to reklamoval ?

to KRA

Napsal: 01 led 2007 15:04
od mbelas
no pokud to mas na firmu tak penize snad už nikdy od aceru neuvidis.. !!!a pozor mas je jeden ROK záruku ! to jsem taky nevedel ! no nabildi mi novy book a já se jim měl prostědnictvím mailu vyjádřit co a jak. muj puvodni book aspire 1652wlmi, koupeny v cervnu 2006 a tak prvni závada:
- pri vypnutí do režimu spánku se následovně neprobudil
Byla provedena výměna základní desky ale zase mito dělalo ! tak byl podruhe zaslán do servisu a přisel zpátky že závada nanalezena !!
Ale noteook porad se nedokázal prbudit z rezimu spánku ! nakonec v listopadu 2006 se mi pokazil touchúpad a porad blbly ty usporne režimy ! no kdybych to nevypínal do tech režimů tak je notebbok plne funkční ! až na ten touchpad ! tak jsem pozadal o vraceni penez a bylo mi sdeleno že nemám nárok bo na faktuře od koupě je ičo od mého otce !smula! nabídli mi jako kompromis acer aspire 5101AWLMI ! ja jim napsal ze chci jinej a že si připatím ! ale tohle není možné ! tak jsem vzal tenhle model a trvalo vše měsíc než se neco pohlo !!! starej book byl poslán 27,11,2006 a novej prisel 18,12,2006 !takze jsem mel pekného ježíška ! oni ti nabídnou model v té cenové kategorii co jsi kupoval původní kus ! ale pozor ! ceny oni berou dle ACERU takze smůla ! na netu jsou notasy oproti ACERovyskym cenam o 2 000kč levnejsi! tak tedka mam ten 5101 a jsem spokojenej až na grafiku ktera nejak blbne a baterka slabě vydrží.........tak pak se ozvi jak jsi dopadl !zdarecc