Stránka 1 z 2

ACER Aspire 5920G TOTÁLNÍ KOLABS?!+přenostní servis Mironetu

Napsal: 26 srp 2008 16:03
od JoeY
zdravím! potřeboval bych od vás pomoci s tímto problémem. Mám ACER Aspire 5920G (Intel Core2Duo 2Ghz,2GB ram,HDD 250 GB, GK. ATi HD 3650 512 MB,MS Vista HP) asi necelé dva týdny a už od začátku mi občas (za necelé dva týdny to bylo asi 8x) zamrzne celý notebook. Celý displej se rozhodí (viz obrázky) a veškerá tlačítka(včetně přídavných na wifi atd) na nic nereagují (až na delší podržení tlačítka na vypnutí/zapnutí). je to velmi nepříjemné např. při stahování, vypalování či práci s důležitými soubory. Tak vás PROSÍM o RADU ?ČÍM TO JE? ???
předem díky za odpověd;-)

obrázky zamrznutí: http://img513.imageshack.us/img513/8760 ... 104ch0.jpg
http://img380.imageshack.us/my.php?imag ... 103mu8.jpg

Napsal: 26 srp 2008 16:06
od Chlebovnik
JoeY píše:...no já bych všechny Acery neházel do jednoho pytle....naopak podle mě to jsou velmi dobrý noťasy. Několik mojich kámošů má ,,Gemstony" už asi rok a žádná závada a jedou jako svýcarský hodinky....a pro podepření mého názoru přikládám scan z nejnovějšího Computeru(15-16 2008) kde byl test notebooků a Acer vyhrál na plné čáře :wink:
všimněte si hodnocení na levo!(,,pevné tělo notebooku"!)
četl jsem hodně recenzí a testů a nikde "nešpinily" Acery až takhle často či vůbec. A navíc fandím v F1 Ferrari a zasvěcení uřčitě ví u jaké značky si nechává dělat notebooky


Ještě pořád si za tím stojíš? Už jenom čekám kdy se tady začnou řešit problémy s Acerem 5930g a Pavilionem DV5-1060ec.

Napsal: 26 srp 2008 16:13
od kiposukjange
Vypadá to na grafiku - asi přehřívání. Každopádně to je na reklamaci.

re

Napsal: 26 srp 2008 17:28
od JoeY
to si nemyslim, lehlo to i při naběhnutí Winu a to se fakt ještě přehřát nemohlo...

Napsal: 26 srp 2008 17:44
od kiposukjange
Tak vadná grafika -> reklamace.

//A jiné ovladače jsi zkoušel?

Napsal: 26 srp 2008 19:32
od polo
Skus 1. ine drivery GK..
2. novsi BIOS
3. nabotovat daku live distribuci linuxu (napr. ubuntu)
4. recovery OS a zaplatat+ najnovsie drivery atd.
5. reklamace...

díky

Napsal: 27 srp 2008 13:19
od JoeY
tak to je fajn no.....ale každopádně děkuji za odpovědi.
zatim to už delší dobu nezamrzlo,takže to zatim nechám až na září, ted o prázdninách chci ještě pařit a až budu v e škole taak mi to nebude tak vadit....koupil jsem ho u Mironetu, který má ted akci ,,přednostní servis do 4 dnů" , tak jsem zvědavej jak budou rychlý... :wink:

Napsal: 27 srp 2008 13:31
od zivan
Skoda, ze o tom prednostnim servisu nikdo krome Mironetu nevi :-(
http://myego.cz/item/mironet-a-prednost ... cer-pravda

tak tohle mě zaujalo!

Napsal: 27 srp 2008 14:41
od JoeY
Tak tento příspěvek mě velmi zaujal a zároveň znepokojil ale každopádně odkaz na velmi zajímavý blog. Zajímalo mě jak je to doopravdy s výše zmíněným ,,přednostním servisem" Acer a tak jsem se rozhodl zeptat se osobně na lince ochrany zákazníků společnosti Mironet, kde mi bylo sděleno, že má Mironet skutěčně vyjednaný přednostní servis s Acerem a na otázku: ,,takže je to skutečně pravdivé tvrzení" mi slečna odpověděla: ,,nevím o tom, že by to nebyla pravda". Tak doufám, že si Mironet jen ,,nelže do kapsy" a je to skutečně pravdivé, protože budu muset dát můj Acer na reklamaci, opět totiž zamrzl....

RE to kiposukjange: a je možné že by byla vadná grafika, když při každém zamrznutí přestanou reagovat všechna tlačítka a to i včetně těch přídavných např. na wifi, která se rozblikají po uvedení do provozu,ale při tomto zamrznutí ani nebliknou. Ta grafika mě taky nejdříve napadla ale tohle mě z toho nějak vyvedlo....tak já nevim.

podobny problem

Napsal: 27 srp 2008 14:45
od Silly
tiez som mal podobny problem... ale bolo to bud tym ze sa pri prehrieval notebook... alebo tym ze som tam mal virus... prve riesenie... otvor ho a povysavaj prachy...druhe riesenie spust si antivirusovi program... teraz mi ide moj acerik dobre... tak skus aj ty... ;)

Napsal: 27 srp 2008 14:57
od swarm
JoeY: Ten blog je můj a ptal jsem se přímo v Aceru a tam o tom nevědí. Dokonce ani v servisu Aceru to nikdo neřeší. S kým si co Mironet vyjednal mi zůstává záhadou. Posílal jsem mail na vedení společnosti a to se nebylo k celé věci schopno vyjádřit a radši hraje mrtvého brouka, což je v dnešní době docela oblíbená taktika.

re

Napsal: 27 srp 2008 15:34
od JoeY
zdravím, máš fajn blog, který se věnuje zajímavým a ,,nedostatkovým" tématům....jen tak dál :wink:
-ptal jsem se(jak jsem výše uvěřejnil) na Mironetu a poté jsem zavolal ,,druhé" straně pro jejich vyjádření a hned po mém domluvení mě operátor usadil tvrdě na zem, že prý Acer nemá vyjednaný jakýkoli přednostní servis s Mironetem a že je to nepravdivé tvrzení Mironetu, a tak jsem se ptal: ,,jak a jestli vůbec je tohle možné" ,když by si taková velká a velmi známa společnost takhle ,,lhala do kapsy" a bylo mi řečeno, že je to možné, že je to prý akce Mironetu a oni do toho nezasahují. A tak jsem se s tímto tvrzením opět obrátil na linku ochrany zákazníků společnosti Mironet, kde slečna operátorka nevěřila vlastním uším a požádala mě o číslo servisu Acer, na které jsem volal (bylo to číslo, na které odkazovaly stránky Mironetu v záložce ,,Autorizované servisy") a slíbila, že se na to okamžitě zeptá ředitele a zavolá mi. Po 15 minutách přišel hovor, ze kterého jsem se dozvěděl, že opravdu Mironet má vyjednaný přednostní servis ale, že to spadá pod Mironet Praha - Jižní město, který tyto reklamace ,,popohání". Ještě jsem požádal o zaslání vyjádření a kontakt na tuto pobočku Mironetu(Praha - Jižní město)
na můj mail. Po příchodu mailu budu dále informovat a zkusím se taky zeptat na výše zmiňované pobočce Mironetu.
-_-A ať si mě nepřejou, jestli se mnou celou dobu vyje*ávají.

re:

Napsal: 27 srp 2008 15:56
od JoeY
tak a jsem tu s dalšími informacemi ohledně ,,přednostního servisu".

...jak jsem již výše psal, byl jsem přesměrován na Mironet, Praha - Jižní město, kde vyřizují tento přednostní servis. Zde mi bylo zděleno, že Mironet skutečně MÁ vyjednaný PŘEDNOSTNÍ SERVIS s Acerem, že celý problém spočívá s tom, že technici autorizovaného servisu Acer ještě nejsou dostatečně informováni o této akci a tím pádem tvrdí opak. Mironet prý usilovně vyjednává s Acerem na řešení tohodle problému, každopádně prý přednostní servis svým zákazníkům poskytuje!

...tak a záhada Bermudského trojúhelníhu je vyřešena :wink: :D
-tak jsem zvědavý jak dlouho jim to tedy bude trvat :?:

Napsal: 27 srp 2008 16:44
od zivan
Takze staci prijit do jedne pobocky Mironetu, tak mit stesti a clovek, ktery o tom vi nesmi mit dovolenou...a stejne stesti mit i v servisu, aby ten jediny clovek, ktery o tom vi nemel dovolenou? :-)
To mi neprijde jako normalni.

re

Napsal: 27 srp 2008 16:48
od JoeY
jj,taky že je to nějaký doje*aný :lol:
PS: ale na pobočku Mironetu to prý nesmíš přinést,na to se prý nevstahuje přednostní servis, musíš to udělat podle toho návodu na jejich stránkách