Stránka 1 z 1

Jak nejlepe reklamovat?

Napsal: 28 led 2009 23:34
od BrozikCZ
Chtel bych se zeptat, jaka volba by byla pro me s NB Acer nejlepsi, kdyz jsem NB zakoupil u Mironetu. Mam NB reklamovat u Mironetu, nebo rovnou u Aceru:)

Diky za odpovedi

Napsal: 29 led 2009 13:54
od Gogo
voláš rovnou servis,oni ti pošlou kurýra,za týden doma

Napsal: 29 led 2009 14:10
od BrozikCZ
Gogo píše:voláš rovnou servis,oni ti pošlou kurýra,za týden doma


takze rovnou na Acer:) OK

Napsal: 31 led 2009 10:40
od MrProchy
Pokud bys mel Mironet nekde za rohem, muzes to donest klidne i tam. Ze zakona ti to vzit musi a nemusis se otravovat s dukladnym balenim.

Napsal: 02 úno 2009 20:17
od BrozikCZ
Takze, kdyz to dam rovnou na Acer, tak to musim skvele zabalit:D

Hele a co kdyz mam u nosu, officialniho partnera Aceru...

Napsal: 04 úno 2009 11:05
od MrProchy
No pokud zavoláš Aceru. Přijede si pro něj PPL, a ty se občas s těma zásilkama zrovna nepáraj. Pokud to nebudeš mít řádně zabalený (viz http://www.ppl.cz/zabalena_zasilka.asp ) a někde to bouchnou, máš smůlu.

Jinak oficiální partner ti asi bohužel nepomůže, jelikož nemá s tvojí zakázkou co dočinění.

Můžeš reklamovat u svého prodejce nebo u výrobce, když to poskytuje. A Acer poskytuje zpravidla Collect and Return.

Napsal: 04 úno 2009 14:16
od Zdeny
Zdravím, já jsem bohužel měl tu možnost NB acer reklamovat více krát..
Vždy jsem zavolal rovnou na centrálu do Brna, druhý den přijelo ppl a do týdne byl NB zpátky, nijak zvlášť sem ho nebalil, dal do krabice a vrátil se v pořádku. Já bych určitě doporučoval tuto cestu, než přes prodejce-tam se to může protáhnout na delší čas..

odkaz na číslo na centrálu acer do brna:

http://acer.cz/acer/service.do?Language ... =203442765

Napsal: 04 úno 2009 14:55
od Gogo
určitě,pokud se to zabalí do originálu,tak s tím můžou pohazovat jak chtějí,nemělo by se nic stát,i když máš možnost zanést to osobně do servisu,vyzvednout se to tam nedá,doručí to zas jen PPLkou,no a když to dopravíš prodejci,ten se taky s tím nějak ne.... a zas volá jen servis který proto pošle PPLku,takže to akorát trvá dýl,ale doprava je stejná,ne li horší

Napsal: 05 úno 2009 07:19
od BrozikCZ
Ok vsem diky, dnes zavolam do Brna na centralu a domluvim se s nima:) Original krabici, atd mam vse, takze by to nemel byt problem:)

Napsal: 05 úno 2009 16:28
od BrozikCZ
Tak jsem tam ted volal a zitra si pro to ma prijet PPL, tak uvidim:)

Napsal: 05 úno 2009 19:04
od BrozikCZ
Tohle jim tam dam do krabice:

Problémy s notebookem:

- napětí CPU je při násobiči x10 1,362v ( správná hodnota má být 1,175v) a to vede k rychlému nárůstu teploty a tudíž se CPU velmi rychle podtaktuje z důvodu ochrany proti přehřátí
- časté výpadky diod uvnitř „Tuby“ (často se stává, že po zasunutí nap. kabelu do zdířky pro napájeni se nerozsvítí ty modrá světýlka, která svítí ven z nb po stranách)
- vypadávající klávesa H (při psaní mi občas zůstane na prstu)


pokud by jste mi nekdo mohli poradit co napsat lepe bo tak neco, budu jen rad:)

Napsal: 05 úno 2009 20:38
od kvakunek
co se týče toho napětí,jsem velice zvědav,jak v servisu zareagují,to bude přelomová reklamace :)