Stránka 1 z 2

TM5720 servis vyměnil X2500 za X2400XT

Napsal: 25 dub 2009 12:45
od pool
Při reklamaci zobrazování nesmyslných barev mi servis vyměnil původní X2500 za X2400XT.
Je sice vyráběná novější technologií ale index ve Vistě mi hlesl o 20% (z 4,3 na 3,6) a dle tabulek je výkon ve FEARu nižší o 50%.
Na grafickém výkonu mi celkem záleží používám CADy.

Ná někdo podobnou zkušenost, nebo tam někomu dali lepší GK?
Někde jsem zaslechl tvrzení, že když mění HW tak dávají buď stejný nebo lepší...

Udělali to vědomě, protože museli měnit ovladače. Lze to reklamovat jako "špatně odvedenou práci"?

Dostal už někdo novější (lepší) GK?


Od té doby mi ani po přeinstalaci nefunguje 3DMARK06, při spuštění tam zamrzne to malé okno, kde se píše něco o prohledávání HW (ovladače orig nově přeinstalované, testován byl i tweakovaný Catalyst)

Napsal: 25 dub 2009 14:32
od swarm
Lze to reklamovat jako špatnou práci. Oni ti tam nemají co dávat slabší grafickou kartu (ano, tato je opravdu slabší - X2500 je novější X1600; X2400 vychází z X1300). V podstatě by ti tam po domluvě mohli dát jedině lepší, ale dávat horší nemaj.

Napsal: 20 kvě 2009 17:05
od pool
Takže vyjádření servisu ACER v Brně:
"Po konzultaci se support technikem bylo vymena graficke karty v poradku. Byla vymenena za vykonnejsi a nenastalo tak ze strany technika pochybeni."

Takže support technik v Aceru tvrdí, že snížení výkonu v 3DMarku06 z 2180 na 1735 je způsobeno výměnou za výkonnější GK -:)


Co s těmi XXX dělat?

Napsal: 20 kvě 2009 17:38
od zivan
Napsal bych jim, ze se v tom reklamacnim frmolu asi spletli, ze vykonnejsi je 2600, ale ne 2400. A ze chces 2500 nebo lepsi. Muzes jim prilozit vysledky z notebookcheck.net ...atd.

Nebo se na to vyprdnout a hodit to na hlavu prodejci, at se stara a dohaduje on. Ma na to 30 dni.

Napsal: 20 kvě 2009 19:25
od PiTRiS
mužu vřele doporučit vyhrožování právníkama. funguje to na ně velmi dobře ;) takhle sem reklamoval, když mi ztratili PDA a oni mi chtěli vrátit jen asi polovinu ceny... asi 3 dny sem si s nima měnil maily ve stylu že na to mám nárok, atd, pak už mě to přestalo bavit, tak přišel poslední mail ve stylu "po předběžné konzultaci s právním zástupcem vás žádám o nápravu do konce tohoto týdne, v opačném případě budou postoupena patřičné právní kroky, čímž vám vzniknou další náklady"... a za dva dny sem měl v ruce krásnej papír pro prodejce, aby mi vrátil plnou cenu :)
když to budeš řešit přes prodejce, vyhraješ asi taky, ale budeš třeba měsíc bez booku no... záleží jak moc ti to vadí

Napsal: 25 kvě 2009 12:50
od pool
neustále nemluví pravdu stejným způsobem...:-(

Napsal: 25 kvě 2009 16:26
od Gogo
asi budeš muset hodit na papír data těch karet z čeho jasně vyplyne která je silnější a řeš to přes prodejce když ti de... se nechytají,já bych to tam snad šel mrdnout o zem do servisu :D
Pravdou ale je,že ta HD 2400XT je modernější,pokročilejší výrobní proces,podpora DX 10 a shader 4,bude mít asi i lepší paměti a méně hřát...za cenu pár FPS

Napsal: 25 kvě 2009 18:11
od swarm
X2500 je mainstream minulé generace (X1600) s novějším výrobním procesem. HD2400 je inovovaný lowend (X1300). Já bych rozhodně trval na té původní grafice, která se mimo jiné liší například 128bit paměťmi (proti 64bit u té nové).

Napsal: 27 kvě 2009 10:37
od pool
Oficiální vyjádření Aceru:
Dobrý den
Podle vyjádření hlavního technika i podle následujících internetových stránek je grafická karta ATI Radeon HD2400 XT výkonnější, než Vaše původní karta ATI Radeon X2500.
http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobili ... 772.0.html
http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobili ... 774.0.html

(ty linky jsem jim tam původně zaslal já, aby viděli...)

Napsal: 27 kvě 2009 10:50
od zivan
Kdyz hlavni technik prohlasi, ze nejrychlejsi grafika na trhu je integrovana od intelu, tak to je nova pravda a zakaznik do toho nema co kecat :D

Resil bych to pres prodejce, na tebe ten servis viditelne kasle.

Napsal: 27 kvě 2009 10:59
od orgasmic
Vubec bych se s nimi nebavil. Bud resit pres prodejce jak radi ostatni nebo rovnou pohrozit zalobou.

Jen bych jim napsal, ze jestli tohle tvrdi jejich hlavni technik, tak nechapu, co dela na sve pozici.

Sice je HD2400XT novejsi, ale ne vykonejsi. Neboj, jsi v pravu a oni musi zjednat napravu.

Jeste nez budes danou vec konzultovat s pravnikem, kde mu budes muset zaplatit za konzultaci, jestli nemas nejakeho sveho znameho, tak bych se obratil na Ceskou obchodni inspekci a oni Ti zdarma pomohou.

Napsal: 27 kvě 2009 11:13
od Gogo
je vážně trapné,co si nějaký hňup dovolí,nevím tedy jestli to není aktivita nějakého brigádníka odvolávajíc se na hlavního technika,ale napsat takovou ptákovinu,na to musí mít povahu...prodejce si s tím poradí,pokud jsi to nekupoval někde ...
nejde to řešit přes telefon? Ať se dement vyjádří jak dospěl k takovému verdiktu

Napsal: 27 kvě 2009 13:57
od pool
Už jsem si tam i stěžoval. Na telefonu jsem byl tak neodbytný že mi to po 30min položili.
Bylo to bohužel kupované podle obchod. zákoníku. Neví někdo co stím.
Co zmůže soudní znalec?

Napsal: 27 kvě 2009 14:54
od orgasmic
jak uz jsem Ti psal, skoc se poradit na cojku

Napsal: 27 kvě 2009 21:48
od PiTRiS
hele jak sem psal, prostě jim napiš, co sem psal o něco vejš... nic tim neztratíš ;)
ta grafika je zcela evidentně slabší - projistotu jim pošli srovnávací pic z toho notebookcheck, kde podtrhneš stejný testy, vzhledem k tomu, že jich tam je víc, tak bych se nedivil, že u jedný kouikal na 3dmark05 výsledek a u druhý na 06...