Stránka 1 z 1

Acer AS 5920G- Nekonečná reklamace EDIT: Mironet zakročil,$

Napsal: 11 kvě 2009 15:56
od misoo9005
Ahoj,
vlastním tento notebook. Reklamoval som ho už 3x s roznymi závadami.Bol kupovaný v Mironete Brno(prednostný servis naozaj funguje,note sa vždy vrátil do 4 dní).Teraz Vám popíšem reklamácie :

1.Závady, ktoré som nahlásil: nefunkčný touchpad,strašne nízka kvalita mikrofonu,vytváranie otlačenia víka na plast pod klávesnicou(NTB mal vtedy 3 mesiace)
Komentár technika : vymena touchpadu,mikrofon test-OK

2.Závady, ktoré som nahlásil: "vibrujúci" a hlučný ventilátor,strašne nízka kvalita mikrofonu,vytváranie otlačenia víka na plast pod klávesnicou,prehrievanie VGA po 10min. hrania a tým sposobené trhanie prakticky každej hry.
Komentár technika : vymena CPU ventilátoru,mikrofon test-OK,na bezne opotrebeni materialu se zaruka nevztahuje,ostaní zavady se neprojevili

3.Závady, ktoré som nahlásil:opatovne som reagoval na to,že v predchádzajúcej reklamácii sa závada neprejavila,po rozhovore s operátorom,ktorý mi doporučil nech to dám reklamovať znova..som to poslal s popisom závady:strašne nízka kvalita mikrofonu,prehrievanie VGA po 10min. hrania a tým sposobené trhanie prakticky každej hry.
Komentár technika : zadna ze zavad se neprojevila.

Tak,poraďte mi prosím čo s tým.Ten mikrofón mi funguje,ale jeho kvalita je strašná(ako keby som hovoril zo sudu a trocha to šumí),no to by som prekúsol..ale tento notebook bol kúpený ako herný.Bohužial si hru možem užívať tak 10 minút,potom dosiahne VGA viac ako 100stupňov a ovládač ju spomalí,to sposobí,že sa hra trhá.Fakt neviem..čo s tým.. :cry:

Napsal: 11 kvě 2009 16:27
od polo
Tak s tou VGA by som sa obratil na sudneho znalca.Co sa tyka microfonu tak to tazko posudit treba porovnat s inym rovnakym bookom .A prehybanie a nasledne otlacenie je sposobene konstrukciou alebo tvojim zavynenim takze to je maximalne vlastnost nie vada.

Napsal: 11 kvě 2009 16:34
od zivan
Co to reklamovat pres Mironet a chtit osobni vyzvednuti po vyrizeni reklamace? Tam bych to testnul a pokud by se zase prehrival, tak bych ho odmitnul prevzit, protoze neni opraveny. Bud to opravi nebo prekroci 30 denni lhutu na reklamaci.

Napsal: 11 kvě 2009 16:44
od misoo9005
Polo : porovnával som to s rovnakým notebookom,tam je samozrejme kvalita mikrofónu špičková(ako sa možeme dočítat aj v recenzii tu na webe).Ta grafika neviem,mohol som si kupit model v integrovanou VGA,tam hrat tiež nemožem,ale aspon to nehreje jak blázon.To otlačenie je samozrejme len u mna..u nikoho ineho co ma tento notebook sa to neprejavilo.
Zivan: no nejak som to nepochopil,Mironet s tým nič nemá..oni to tiež len pošlú do Aceru.Pýtal som sa aj operátora,či sa nemožem osobne pobavit s technikom,kedže to mám od nich 10 minút jazdy autom, ale to bolo zamietnuté.

Napsal: 11 kvě 2009 16:51
od zivan
Ty to sice nosis do servisu, ale smlouvu jsi uzavrel s Mironetem a ten taky odpovida za vady. Takze bych to zacal resit s nim a at se oni postaraji o poradnou opravu nebo ti vrati penize.
Zanesl bych ho do Mironetu na reklamacni, tam vysvetlil problem a do reklamacniho protokolu nechal pripsat, ze si ho chces osobne vyzvednout.

Edit:
Soudni znalec mi prijde jako dalsi level, kdyz to nepujde ani pres Mironet.

Napsal: 11 kvě 2009 16:54
od polo
Tak sudny znalec ostava.

Napsal: 11 kvě 2009 17:18
od misoo9005
Hmm tak paráda,po súdoch sa ťahat nechcem,ešte som premýšľal,že nahrám video v HD ako sa to seká...

Napsal: 11 kvě 2009 17:22
od alfah4ns
soudni znalec neni soud.
tomu zaplatis, on se na to podiva a da ti papir, ze je to fakt zavada.
muzes pozadovat proplaceni nakladu v pripade, ze to pak uznaji.

Napsal: 11 kvě 2009 17:35
od misoo9005
Aha,nedoporučili by ste mi niekoho? :)

Napsal: 11 kvě 2009 17:41
od misoo9005
zivan píše:Ty to sice nosis do servisu, ale smlouvu jsi uzavrel s Mironetem a ten taky odpovida za vady. Takze bych to zacal resit s nim a at se oni postaraji o poradnou opravu nebo ti vrati penize.
Zanesl bych ho do Mironetu na reklamacni, tam vysvetlil problem a do reklamacniho protokolu nechal pripsat, ze si ho chces osobne vyzvednout.

Edit:
Soudni znalec mi prijde jako dalsi level, kdyz to nepujde ani pres Mironet.



tak tak,jedina možnosť :)

Napsal: 11 kvě 2009 18:33
od spacir26
A co zkusit než znalce, Sdružení na ochranu spotřebitelů. Ty na ně mají taky páky.

Napsal: 30 čer 2009 22:50
od misoo9005
Tak som tu zas :) Našťastie mam výborné správy. Poslal som mail priamo technikovi do Mironetu,ktorý ma ustil, že jednanie servisáka z Acer strediska nebude opakovať. Odoslal som notebook,priamo do Prahy. Bohužial (lepšie povedane pre mňa bohudík) reklamacia trvala viac než 30 dní. Požiadol som o vrátenie penazí,ktoré mám za chvíľu na účte. Musím naozaj pochváliť profesionálny prístup vedúceho reklamácií Mironetu. Takže,ked niečo budem kupovat(už som aj kupil nový netbook) tak len u nich. O zákaznika sa postarať vedia. :wink:

Napsal: 30 čer 2009 23:13
od zivan
Gratulace, i kdyz bych radeji s chvalou pockal do doby nez budes mit penize na uctu.