Stránka 1 z 2

registrace notebooku

Napsal: 26 úno 2007 15:02
od deeneo
Koupil jsem nový notebook Acer a stále mi vyskakuje okno s možností registrace notebooku. Z principu si nechci nic registrovat a tak se ptám, co získám? Pomohla Vám někomu registrace produktu v komunikaci s Acerem nebo zárukou?

Nebo se na to mám rovnou vybodnout a neregistrovat?

Napsal: 27 úno 2007 01:02
od Agila77.com
co to je za typ a kdys ho koupil ?

Napsal: 27 úno 2007 12:00
od deeneo
aspire 5612ZWLMI, kupoval jsem ho minulý týden.

http://acer.mironet.cz/acer-aspire-5612 ... p+dp73629/

Napsal: 12 bře 2007 05:43
od Faramir
Já jsem se zaregistroval už z principu, ale jaké výhody to přináší netuším. Navíc tam už nemám původní OS (XP MCE) ale Vista Home Premium...

Napsal: 20 led 2008 21:43
od Agila77.com
viděl jsem tuhle registraci u kámošky na notebooku a je to registrace pro společnost Acer takže jsem né kvůli windows. Dle mého jí registrace v ničem nepomůže.

Napsal: 21 led 2008 13:27
od AnubiSeth
Pomůže v případě krádeže... Alespoň myslím. A hlavně při komunikaci se servisem lze lépe dohledat.

Napsal: 21 led 2008 22:11
od mbelas
:D taky pri krádezi to je pravda ale jinak tak si acer zjistuje kde se notasy prodavaj........jen takova osobni vec ! jinak s tim servisem to je fakt , po registraci se acer ke me choval jak kdovi ke komu (jako k nejake velke firme) , vse resili rychle a bez problémů :lol: ikdyz jak u kooho

Napsal: 21 led 2008 23:49
od lord_anubis
AnubiSeth píše:Pomůže v případě krádeže... Alespoň myslím. A hlavně při komunikaci se servisem lze lépe dohledat.


Tak při krádeži možná, i když to by musela být asi náhoda ho najít.
Při reklamaci v žádném případě Acer se řídí sériovými čísly produktů.

Napsal: 22 led 2008 19:13
od mbelas
:D jak jsem si kupoval booka, pak jsem si koupil zaruku navic, registroval a pak jsem mel přednostní opravu pred všema , diky te zaruce navic :P a opravdu to bylo do tydne zpatky opraveno :!: jo vyšši priorita rikal ten v tom call centru :P

Napsal: 22 led 2008 19:21
od lord_anubis
Pěkné nemám registrováno donesl jsem notebook a za 2 dny mi ho vrátili. Jeslti jsem měl přednost před ostatníma opravdu nevím a řekl bych, že to ani vědět nemůžu.

Napsal: 22 led 2008 19:23
od mbelas
:D tak s tou vyšši prioritou to je tak že jak jim to dojde do servisu tak ho hnedka dostane technik a vyřeší problém..........jelikoz tyden ma 5pracovnich dní tak v pondeli si pro to prijedou.......v utery to dostanou do servisu, ve stredu se na to vrhne a ve ctvrtek to posílá opravené domu a v patek to mam doma :wink: jinak servis je v Brne a ja jsem z Opavy :idea:

Napsal: 22 led 2008 19:25
od lord_anubis
Ale dyť to je nesmysl co tady píšete, když jim voláte tak řeknete, že to spěchá a přímo operátor tam napíše vyšší prioritu - to ale neznamená, že budete předbíhat ostatní.

Napsal: 22 led 2008 19:27
od mbelas
:D tak predbíhat nebude, ale tak nejak mi to vysvetlovali........ :roll: tak ja nevim............. :?:

Napsal: 22 led 2008 19:31
od lord_anubis
No kdo se chce registrovat tak ať se registruje možná mu pak acer bud zasílat nějaké nesmysly, ale jinak o ničem jiném to není.
Věřte mi prostě to vím.
Nejlépe na ně vždy udělat do telefonu bu bu bu a oni dají prioritu top.
Jinak já už jsem tam za poslední dobu byl tolikrtá, že si s tou slečnou u příjmu tykám :lol:

Napsal: 23 led 2008 11:21
od mbelas
:D äž tak???????? no jako s tou prioritou mi to tak rikali.....nemam duvod si vymýšlet :wink: