Stránka 1 z 1
Zamrzání notebooku
Napsal: 03 zář 2009 13:16
od Jakub.Pycha
Ahoj
Mám Acer aspire 5520G a mám problémy se zamrzáním. Notebook někdy startuju i 20 krát. Problém je že zatuhne při bootování. Ale klávesy a vše normálně funguje, jde zmáčknout F2, ale do biosu už se to nedostane. Někdy se také stává že zamrzne při náběhu windows, kontrolka která indikuje disk stále svití a system vytuhne. Ještě taky nejde ani nabootovat z mechaniky. Prosím o nějakou radu, notebook se mi nechce znova posílat do reklamace, nedavno mi přišel.
Za jakoukoliv radu budu vděčný.
Jakub
Napsal: 03 zář 2009 13:30
od zivan
Myslim, ze reklamace bude nejlepsi reseni. A pokud to jde, tak bych to reklamoval takovym zpusobem, abych si mohl pro reklamovany ntb prijit osobne (treba k prodejci do prodejny). Tam bych ho pred jakymkoliv podepsanim prevzeti nejprve vyzkousel a kdyby nefungoval, tak bych jim ho tam nechal. Tim by pokracovala 30 denni lhuta na opravu a pri prekroceni bych odstoupil od smlouvy a pozadoval penize.
Napsal: 03 zář 2009 14:05
od orgasmic
Taky bych ho hned reklamoval. Po treti stejne ci ctvrte ruzne uznane reklamaci mas narok na vraceni penez

Napsal: 03 zář 2009 14:51
od Gogo
přesně tak, takže ne přes prodejce, ale přes servis, když jsou takoví hňupi, že si to nedokážou po sobě zkontrolovat, tak se ti to rychle nasbírá a můžeš jít do nového

...ale zivan má taky dobrý nápad
Napsal: 03 zář 2009 14:57
od Jakub.Pycha
Jo asi to pošlu, ale stejně si myslim že to 3x případně 4x nestihnu, záruku mám do listopadu, šlo mi spíš o to co by to mohlo dělat. Mám tam totiž vlastní disk a vlastní + 1 GB RAM, takže jestli by to třeba nemohl dělat disk? Případně co by se stalo kdybych jim to tam poslal s vlastnim diskem a ramkou, jde mi o to aby neřekli že je to diskem a nechtěli po mě nějaký peníze za zjištění závady.
Předem díky
Jakub
Napsal: 03 zář 2009 15:03
od orgasmic
Na reklamaci musis poslat notebook v puvodnim stavu. Tim myslim, kdyz rozsiris RAM nebo das vetsi HDD, tak pred reklamaci tam musis dat puvodni komponenty. Nekteri lide to prodaji a pak cumi, ze jim byla zamitnuta reklamace

Napsal: 03 zář 2009 15:07
od zivan
Zaruka se prodluzuje o dobu, kdy byl ntb v reklamaci. Takze se to stihnout da.
Edit:
Myslim, ze se neda jednoduse zamitnout reklamace pri vymene komponent. Pokud v servisu vyzkousi jinou pamet/disk a s tim to pobezi, tak je zamitnuti OK. Pokud to nepobezi, tak je zamitnuti blbost.
Napsal: 03 zář 2009 15:07
od Gogo
to by taky ale museli dokázat, že závada s tím souvisí, myslím, že v servisu Acer tak chytří nejsou...pokud se nedostaneš do biosu, nemá to s RAM ani s HDD nic společné, viděl bych to na základní desku, možná hajzlíci zkoušejí, prostě ji nevymění a počítají s tím, že záruka padne, řeš to jak řekl zivan, přes prodejce /pokud to není problém/ a při převzetí odzkoušet