Stránka 1 z 1

Status servisního případu

Napsal: 12 říj 2009 21:08
od BrozikCZ
Chtel bych poprosit ty, co maji nb na reklamacce...
https://customercare.acer-euro.com/cust ... tatus.aspx tady na tyhle strance at zadavam co zadavam, tak nemuzu porad otevrit svoji reklamacku:) Bud je tam:
Nesprávné číslo požadavku. Prosím zadejte správnou hodnotu a pokračujte
a

A nebo se to vzdy zasekne u nahravani:(
Dela to i vam, nebo jenom me?:)

Napsal: 13 říj 2009 14:41
od Gogo
ty to máš z Rakous?

Napsal: 13 říj 2009 15:41
od BrozikCZ
Proc?:D Ne..

Napsal: 13 říj 2009 15:44
od Gogo
no když to zadáváš na Acer stránkách Austrie :lol: možná proto

Napsal: 13 říj 2009 15:49
od BrozikCZ
Ale prdlajs, je jasny, ze to zadavam do cz:)
Nevim jak ty stranky fungujou, ale normal pres acer.cz tam najedu a je to cesky, ale kdyz odkaz zkopcim a pak na nej kliknu, treba tady, tak pak je to region australie...

Napsal: 13 říj 2009 15:56
od Gogo
hm, nevím, mě to fachalo korektně, zkus zavolat operátora, ať se snaží

Napsal: 13 říj 2009 16:11
od BrozikCZ
Jj, zitra je tam budu prudit:):D Diky...

Napsal: 14 říj 2009 17:48
od BrozikCZ
Tak uz jsem prisel na to cim to je:)
To vyhledavani nefunguje pod prihlezecem Opera, v IE uz funguje korektne..