Stránka 1 z 2

opravy notebooků ACER - záruka výrobce?

Napsal: 11 dub 2010 20:53
od Martinalosa
Jaké máte zkušenosti s opravami notebooků ACER? Mám notebook Acer Extensa 5620 a ještě v záruce musela být měněna dvakrát základní deska! Pokaždé zlobila grafika a obraz se sekal. Těsně před koncem záruky se poškodilo podsvícení LCD panelu. V servisu ACER Brno přesto reklamaci neuznali, prý notebook spadl. Samozřejmě nespadl, dávám na něj pozor a nikdo jiný se k němu nemohl dostat. Ve finále mi notebook opravili v Praze v servisu notebooků http://www.kuku.cz/KUKU-notebook-servis ... booku.html a zatím rok funguje spolehlivě.
Kamarád má podobně ACER 6930G a v záruce měněnou klávesnici a vypalovačku. Servisováno v servisu ACER Brno s tradičně dlouhým nepříjemným dohadováním. U známých se v poslední době nápadně množí porouchané notebooky ACER s rozpadlým obrazem, přehříváním, zatuháváním i při startu instalace XP. Je to jen můj pocit, nebo se technická kvalita notebooků ACER natolik snížila?

Napsal: 11 dub 2010 21:02
od David Barborka
No nevím, já mám v okolí sebe 7 Aceru ve stáří 1 měs. až 5 let a bez jediného problému, kromě jednoho a to že odešla DVD vypalovačka. Kolega měl nějaký 17" acer a během jednoho roku 4x reklamace, ale byly to 3x kraviny a 1x odešel HDD. Vrátili mu peníze a on si koupil stejný book jako mám já 8942G. Takže alespoň v jeho případě se servisem žádný problé. PPL si vždy pro notebook přijelo a potom ho zase dovezlo.

Napsal: 11 dub 2010 21:04
od djmicho
Právě, že s modely od 15k výše šel kvalitativně hodně nahoru. Krom odcházejících HDD jsem u Acerů nezaznamenal jiné vady v posledni době ( ale ty HDD jsou děs, u 2 ze 3 ntb odešel hadr )

Napsal: 11 dub 2010 21:15
od David Barborka
U HDD to není chyba ACERU, ale výrobce HDD.

Napsal: 12 dub 2010 06:34
od stavač
Tie HDD čo skončily su bud z jednej vyrobnej serie alebo mizive % zo serie, neda sa povedat že tato značka hdd je bez reklamacie, dnes neni velkí rozdiel v cene 2.5 a 3.5 pal.diskov a čo sa minulosti nedalo povedat.

Napsal: 06 bře 2011 14:14
od David Barborka
Takže už i já jsem si vyzkoušel servis Acer. U mého notebooku 8942G odešel HDD, tak jsem napsal na stránkách Aceru servisní požadavek, kde jsem uvedl závadu a ještě jsem tam uvedl, že se mi zdá, že mám pod displejem (smítko - vlákno). Pro notebook si přijelo PPL a přesně za 7 dní mi jej také dovezlo zpět. Proběhla výměna HDD a komplet horního víka s displejem, takže spokojenost, notebook je jako nový (horní víko není poškrábané a lcd bez jediného vadného pixelu, což před tím jsem měl jeden, který mi žral nervy :D ). Za sebe mohu říct, že jsem spokojen s rychlostí a kvalitou servisu.

Napsal: 06 bře 2011 17:16
od Vlastimil91
Tak to víko je nádhera že to takto dělají. Že ho vymění hned celé. Bracha má TOSHIBU a tam jak mu měnili LCD tak mu to dali do toho starého víka.

Napsal: 07 bře 2011 01:28
od Martyrius
Raději než zakládat nové téma, to napíšu sem. Myslíte, že notebooky Packard Bell se berou jako PB, nebo jako Acer ? Protože mnoho obchodů je uvádí pod kategorií Aceru, historie firem je také částečně společná ...

jde mi o to, jestli kdyby se pos-al, tak jestli by mi ho vzalo servisní středisko Aceru, jestli se na něj vztahuje záruka od A.

Napsal: 24 bře 2011 08:47
od Enil
PB je sesterska spolecnost a ceru a servis u nas zajistuje brnenska pobocka aceru

Napsal: 03 dub 2011 16:28
od bravoGT1999
chci se zeptat. Kdyz sem 1x mel poruchu s vadnym HDD a ted mam znova a uznaji to. a nahodou by se ten hadr posral potreti mam uz narok na vraceni penez? myslim,ze to tak byvalo bud 4 ruzne zavady a nebo 3x stejna. s notasem sem spokojeny vkonostne. LCD je des,HDD je pomaly a sere se a jiank se asi zanasi chlazeni,protoze po 2 mesicich uz jede chlazeni neustale bez prestavky

Napsal: 03 dub 2011 18:08
od kastan13
Kdyz uz se o tom tak bavite tak muj starej Aspire 5310 jsem mel takev servisu kvuli odeslemu HDD ale nevim ted presne jestli to bylo v servisu Aceru, ptz jsem ho nesl do kameneho obchodu, kde jsem ho koupil a byla to chyba na notebook jsem cekal mesic, a vubec do Aceru uz nikdy nepujdu. Ten notebook me proste sam o sobe zklamal.

Napsal: 03 dub 2011 19:27
od stavač
To ani nenadavaj na servis lebo podla zakona o reklamacii tak je to 30dní čo majú na to aby ti ho oprevily.
bravoGT1999 zavolaj na servis a dohodni sa z nima či im stačí odoslat HDD na reklamaciu, kúp si druhe HDD a môžeš fakčit

Napsal: 03 dub 2011 21:26
od swarm
stavač píše:dohodni sa z nima či im stačí odoslat HDD na reklamaciu
Většinou to nejde*. Tohle ti dovolí spíš u business notebooků a taky ne u všech značek.

*) tenhle problém jsem řešil, protože mi disk v Aceru taky odešel. Standardní cestou chtěli leda celý počítač. Já to tenkrát mohl poslat i samotné, ale to jen proto, že jsem to řešil tak trochu protekčně, takže by to se servisem vyřídila centrála aceru.

Btw disky odchází u všech výrobců a není divu, že je to všude stejné, když jsou napříč notebooky pořád ty samé disky od těch samých několika výrobců.

Napsal: 03 dub 2011 22:22
od bravoGT1999
ne dobre ja uz sem ho zbalil a budu cekat na PPL. stejne sem prisel o vsechny data. nectelo to proste ani nainstalovat OS. Ja doufam,ze to je jen nejaky vir a bude stacit format,ale asi ne. me by zabilo kdyby mi nejakym zpusobem neuznali reklamaci. protoze ten hadr nestoji litr,ale aspon 2,5.
Jinak sem jim tam pripsal,ze se to aj prehriva i kdyz neni pod zatezi. teplotu do 60 stupnu sice udrzel,ale za stale beziciho vetraku a to sem to mel podlozene hodne. aspon 2 cm mezera na vysku krasne to mohlo nasavat a nikam do prachu jako do perin sem ho nenosil takze nechapu.

Napsal: 03 dub 2011 22:37
od dzulio
podla mna ti hdd prvy krat ani nemenili, a ked hej tak len za nejaky pouzivany alebo mas sakra nestastie na hdd a ten tvoj hdd stoji 1700 kc