Stránka 1 z 1

Mezinárodní záruka Acer

Napsal: 29 dub 2007 23:04
od hamilton
Zdravím všechny uživatele tohoto fóra!
Chtěl bych si pořídit notebook Acer ze zahraničí, ale nemám nějak jasno s mezinárodní zárukou... Má někdo zkušenosti s tímto problémem?
díky

Napsal: 30 dub 2007 09:31
od Ghost
kde v zahranici?

Napsal: 30 dub 2007 13:14
od Brichoni
Pokud to bude notes v ramci EU, tak se toho neboj. Sam mam notas koupeneho v CR, do 1 roku jsem si jeste poridil AcerAdvantage a sam mi pak ten notes cca za 1 3/4 roku zacal zlobit a dal jsem ho do opravy v Italii. (resp. uz podruhe).

Vseobecne, zaruka na zbozi zakoupene v EU, tj. i v CR, by melo platit po celem uzemi EU (???).

Napsal: 10 kvě 2007 18:34
od rihic
acer si nekupuj!!!

Napsal: 10 kvě 2007 19:34
od Brichoni
Pokud mas konkurencni notebook, tak se vubec divim, co tu hledas... a vubec jsem s nim spokojeni, taky je totiz i hlavne o tom, jaky je servis.... :roll:

Napsal: 12 kvě 2007 20:21
od rihic
No ja acera mam 4101wlmi,dával sem za něj 38000 a ted se mi měsíc po záruce vysrala základní deska a budu dávat 9500 za opravu,tak to fakt potěší.daj mi tam repasovanou a mojí si nechaj,takže ji opraví a zase jí použijou.Jinak spokojenej sem byl taky.Teď už bych si acer nekoupil.Šel bych asi do HP.

Napsal: 12 kvě 2007 22:08
od Brichoni
Hmm, já mám 4602WLMi, ale už to neodpovídá skutečnosti, jelikož mi v záruce vyměnili za jiný (člověk není tak slepý, aby to nepoznal). Ale pokud sis nedokoupil k původní záruce AcerAdvantage, tak jsi tu 2 roční záruku mohl uplatnit pouze v ČR, mezinárodně je to jenom 1 rok, ale díky AcerAdvantage se ta záruka protáhla mezinárodně z 1 roku na 3 roky s tím, že v rámci opravy máš přednost a musí ti to opravit do 5 dnů.

Taky jsem za něj dal tolik peněz jako ty, možná i více, neboť jsem ještě si přikoupil i AcerAdvantage. A už byl třikrát v opravě za poslední 2 měsíce (a to mám ještě 1-2 měsíc do konce 24 měsíční záruky), ale jelikož jsem to nechával opravit v cizině - v EU, tak asi těžko uplatním možnost vrácení peněž, ale už teď ani nepotřebuji to vrátit - proč? díky třem opravám mám v podstatě úplně nový notebook, o trošku lepší, než když jsem ho kupoval.

A jinak v záruce je psáno, že všechny díly, které se opraví výměnou, se stávají majetkem Aceru.... takže nevím, jestli sis ji jako chtěl nechat? Když mi ji opravovali potřetí a naštěstí už dobře (páč po druhé opravě mi to vydrželo jenom 10 minut, po první cca 2-3 týdny), tak čekali na nějaký díl z GB, takže pochybuji, že by Ti tam dali repasovaný.. ledaže, že bys s tím souhlasil...

Re: Mezinárodní záruka Acer

Napsal: 13 kvě 2007 09:35
od Brichoni
hamilton píše:Zdravím všechny uživatele tohoto fóra!
Chtěl bych si pořídit notebook Acer ze zahraničí, ale nemám nějak jasno s mezinárodní zárukou... Má někdo zkušenosti s tímto problémem?
díky


Ahoj, otázkou je, kde v zahraničí - pokud je to stát v EHS, tak pak klasická záruka, jako taková bude platit pouze v tom státě (tj. na 24 měsíců, pokud to tam mají taky, ale většinou ano) a mezinárodní záruka, kterou bys použil i v ČR, platí 1 rok. Z vlastní zkušenosti ti doporučuji, koupit buď současně s tím notebookem, anebo nejpozdějí do 1 roku, ještě AcerAdvantage, s nímž rozšíříš mezinárodní záruku z 1 roku na 3 roky, máš přednost při opravě (měli by ti to opravit do 5 dnů), někdě můžeš i objednat "přepravu" přes jejich partnera, např. v Itálii je to TNT, apod. Pokud bys to pak chtěl vyměnit, resp. po 3 opravách se stejnou závadou, tak to můžeš uplatnit pouze v tom státě EHS, kde jsi to zakoupil (úpřimně řečeno, mělo by to být jedno, když už jsme v EU, potažmo i v EHS, tak by se rozdíl dělat neměl....).

Pokud by to byl stát mimo EHS, tak pak zde v ČR můžeš použít pouze 1 roční mezinárodní záruku a AcerAdvantage asi podle toho typu notebooku (některé státy mohou být vyjmuty z toho programu).

Napsal: 13 kvě 2007 10:37
od swarm
No, já nevim, když jsme psali poslední díl článku o servisech, tak odpověď z ACERu jsem shrnul do tohodle odstavce:
Krom standardní dvouleté záruky (platné i při nákupu na IČ) je poskytována automaticky i roční „mezinárodní záruka pro cestovatele“ (International Travelers Warranty). Tuto záruku mohou uplatnit ti lidé, kteří jsou na zahraniční cestě v jiné zemi, aby se nemuseli s vadným přístrojem vracet zpět. Nevztahuje se tedy například na uživatele z České republiky, který si zakoupil přístroj v jiné zemi a chce ho zde reklamovat (na takový přístroj ani nejde dokoupit záruka).

...nějak mi z toho vyplývá, že to neni dobrý nápad kupovat ten noťas jinde. Praktické zkušenosti ale nemám.