Stránka 1 z 1

Re: ACER servis HRUUUZA

Napsal: 13 dub 2010 12:14
od stavač
Ja čo poznam viacerích a do servisu poslali notbuk počas zaruky a po zaruke boly spokojní že prišiel do 10 dní v poriadku a zavada bola odstranená inak ešte som nevidel taku značku čo sa nepokazila

ACER SERVIS VELMI ŠPATNÉ SLUŽBY

Napsal: 13 dub 2010 12:35
od helenadl
Děkuji za opověd agenta ACERU, chválící servis, Co jim jiného zbýva????. Bohužel tato zkušenost je nepravdivá. Nejhorší je, že nemáte možnost počítač odevzdat osobně, takže jeho převzetí poštou ( v případě jeho neopravení) znamená, novou a novou reklamaci až do 3 měsíců. tAKŽE SI V PŘÍPADĚ KOUPĚ ACERU RADŠI KUPTE HNED DVA !!!!!!!!!!!!!

Pokazí se všechny počítače, ale neznám žádný servis kromě ACER, KTERÝ SE CHOVÁ KE KLIENTŮ JAK AUTOMATICKÝ ZÁZNAMNÍK....A ODMÍTÁ ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ PRODUKTY, V PŘÍPADĚ ŽE ZASTAVIL PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ....

PROTO DOPORUČUJI, KUPTE SI JAKÝKOLI NOTEBOOK ALE NE ACER.

Re: ACER SERVIS VELMI ŠPATNÉ SLUŽBY

Napsal: 13 dub 2010 12:46
od stavač
Nie som agent servisu acer a taky postoj od servisu sa mi vobec nevidí proste neverím

ACER SERVIS ŠPATNÉ SLUŽBY

Napsal: 13 dub 2010 13:00
od helenadl
TAKOVÉ CHOVÁNÍ JE U ACERU NORMÁLNÍ, JESTLI OPRAVDU NEJSTE AGENT ACERU, COŽ VÁM VŮBEC NEVĚŘÍM...!!!!!
PŘIPOMĚLO MI TO PROCES OD FRANZE KAFKY, A TO TEDY NEJSEM JEHO MILOVNÍKEM......
ALE ROZHODNĚ BYCH SI PO NESČETNÝCH PROBLÉMECH S VELMI ŠPATNOU SLUŽBOU ACERU JIŽ NIKDY TENTO POČÍTAČ NEKOUPILA.....A NEBO BYCH SI KOUPILA ROVNOU 3 KDYBY SE NĚJAKÝ ROZBIL ABYCH JE MOHLA ZASÍLAT DO BRNA PSOTUPNĚ A ALESPON NA JEDNOM BYCH MOHLA PRACOVAT.....

Napsal: 13 dub 2010 13:02
od Vlastimil91
No já když jsem měl ještě ACER 7535G tak jsem ho měl pod vista HP 32Bit a dostal jsem upgrade na Win 7 zdarma. Sám jsem si to přehrál ,ale něco jsem zmařil a to i po několikátem přehrání pořád mi něco nešlo. Tak jsem zavolal do servisu ty mi řekli at skusím to to to a když se tak nepovede tak že si to odeberou na servis. Odebrali si to tam přidede k vám PPL a do 14Dnů notebook byl spátky a nic jsem neplatil vše v zíruce. Pak mi nešli hry přes celí display když tam nebilo správné rozlišení display tak jsem to tam poslal znova a do 14dnů to bylo spět ,ale stím že hry prý nejsou kontabilní s Win 7 což se mi zdá kravina. Já jsem s ACER spokojen a i s jejich servisem do 14dnů doma to je krása. Jinak co se týče TOSHIBI tak tu má brácha a servis to vyřídí do 30Dnů odešel mu HDD vyměnli mu ho ,ale za takovou mrtku že to vrčí víc jak větrák a ted mu dokonce odešla i CD-Rom. Jako já bych řek že ACER tu má snad nejshovívavější servis neřikám taky mě jejich operátor někdy naštval když jsem se ho na něco ptal a po 15min nebyl schopen to pochopit. :evil: Ale jinak pohoda já acer doporučuji. :)

Napsal: 13 dub 2010 13:06
od Vlastimil91
Jo jinak kdyby někdo věděl jak udělat ,aby mi šli hry přes celí display když nemá ta hra rozlišení 1920 x 1080 FullHD tak dík za radu. Jen zajímavé že na plazmové TV z FullHD rozlišením jde každá hra přes celí obraz tak by mě zajímalo proč to nejde na samotném notebooku. Jedná se například o hru: NHL 09, Battlefil 2142, rychard burnst rally. Dík moc mám model ACER AS 8942G
:)

Napsal: 13 dub 2010 14:16
od kubino
helenadl: závada, kterou jste reklamovali se projevuje pořád nebo jenom někdy? Acer prodává v ČR nejvíc notebooků, šance, že nastane problém v komunikaci při řešení reklamace bohužel je (zvláště díky té horší dostupnosti).

Vlastimil91: Počítám, že tam máš Ati, potom v Catalyst control centru jít do položky "Digital panel", zapnout "enable GPU scaling" a vybrat jednu ze tří možností jaká ti vyhovuje (vpravo jsou náhledy). Vzpomínám si, že ve Windows 7 RC to nefungovalo (zůstaly tam černé okraje).
Ta NHL09 širokoúhlé rozlišení neumí, asi jediné co půjde je nastavit 1280*1024 a roztáhnout obraz s nebo bez zachování poměru stran.

Napsal: 13 dub 2010 14:42
od Vlastimil91
Dík za radu ,ale asi jsem slepec já to nikde nevidím zapnu ten Catalyst control centru a tam to nevidím at dám pokročilé nastavení nebo ne nevidím nic. :?

Napsal: 13 dub 2010 14:55
od kubino
nevim jak je to u notasu na primarnim monitoru, na desktopu pres dvi mam tohle
Obrázek

Napsal: 13 dub 2010 15:13
od Vlastimil91
No toto tam bohužel nemám :(

Ale právě si řikám že něk to musí jít protože když jsem měl dřívější model a když byl na vistě tak se kazdá hra roztáhla přes celí obraz i to NHL právě ,ale od té doby co používám win 7 tak náké hry co nemají to rozlišení tak nejedou právě přes celí obraz. :(

Napsal: 13 dub 2010 15:51
od Alkeash
se servisem Acer nemám žádný špatný zkušenosti, mám už 3 roky starej Acer a nikdy mi tam nic neodešlo, jen u síťovýho adapteru se mi trochu vykroutil kabel a odhalil se ( asi i vlivem teploty ) a taky sem za to občas škubnul nechtěně :) .. a poslal sem to na reklamaci, přijelo PPL odvezli, nevim za jak dlouho ale asi tak 14 dni to bylo . tak mi poslali novej adapter a pohoda klid:) mě Acer nevadí. vše zdarma

Napsal: 13 dub 2010 15:57
od djmicho
Špatny servis? Dyt je jako každej jinej obyčejnej servis :lol: . Pravda, že ti operátoři jsou idioti, ale od kamaráda a jeho matky tam byly 2 ntb na výměnu disku a notebooky přišli v pořádku. S minulým aspire jsem tam byl kvůli grafice a základni desku vyměnili taky v pohodě. S ONEkem jsem tam ještě nebyl (funguje bezchybně "ťuk ťuk" ) a oproti jiným značkám (Sony, Umax, Fujitsu,Toshiba) je ten servis v normě. Nesmíš to porovnávat s NBD servisem Dellu, dobrym servisem Asusu, nebo NBD jiných značek (Toshiba, Fujitsu). Že se neumíš ozvat a necháš se sebou vytirat podlahu jejich servisu je pouze tvuj problem :wink:

Napsal: 15 dub 2010 09:55
od PiTRiS
ach jo, nejdřív sem vubec nechtěl reagovat, ale nedá mi to :)

- bohužel, servis aceru je obrovskej, tj. komunikace neni nejjednodušší... ale zatim pokaždý když sme volal neměl sem problém, stačilo se zeptat, řekli mi podrobně stav (když se čekalo na díly, tak kdy budou, atd...)
- vzhledem k Vašemu vyjadřování bych se nedivil, kdyby nikdo nepochopil popis závady a tak se to vracelo neopravený
- pokud Vám až tak vadí, že nelze doručit ntb osobně, vybírejte značku, která takový servis má a nejlíp ve vašem bydlišti... určitě jich bude TOLIK! (pokud nejste z prahy a brna, tak velká ironie) :) pro 99% lidí je imo pohodlnější zavolat, počkat až si pro to někdo přijede, zas to odveze a hotovo.
případně vždycky máte možnost reklamovat to osobně u prodejce...

Napsal: 26 dub 2010 08:59
od Lukazsek
Tak dlouho jsem se nezasmál Helenadl :-) Pokud sebou necháš orat, tak se nediv, a neumíš ani specifikovat problém, já měl v servisu NB 2x a vždy přišel do 10 dnů, takže super.

Taky se zde asi projevuje vztah žena-technika :-)

Napsal: 26 dub 2010 23:36
od Damianus