Neprobudí se ze stand-by {Už mě to fakt štve}

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
wooferk

Neprobudí se ze stand-by {Už mě to fakt štve}

Příspěvekod wooferk » 04 črc 2007 14:28

Zdravim.

Mám notebook Acer Aspire 5103WLMi a najednou, když chci opustit stand-by režim, tak se ukáže buď BSOD s chybou STOP: 0x000000F4 (0x00000003, 0x86ACC370, 0x86ACC4E4, 0x805D11F8) a počítač se restartuje, nebo se zasekne, ukáže se kurzor a zase se resetne. Zkoušel jsem přeinstalovat XPčko ale pořád stand-by nefunguje. Režim spánku funguje normálně. Prosím o pomoc, nikdo si neví rady. Stand-by potřebuju a moc se mi nechce nosit note. do servisu. :cry:

Jinak mi všude radí http://support.microsoft.com/kb/330100/cs , ale vůbec nevim, jak na to a v hardwaru se mi hrabat nechce...

Nikde na netu jsem nenašel přesnej popis celý týhle hlášky :?

Wooferk

mbelas
guru
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 04 črc 2007 14:43

hochu jak jednou ho tam posles tak si buď jistej že ho tam posíláš naposledy :( a s tou tvou chybou težko rict co by to mohlo bejt , zkus trebas nainstalovat visty a nebo veskere aktualizace na ty tvoje XP , tim se to taky mozná vyřeší :wink:

wooferk

Příspěvekod wooferk » 04 črc 2007 14:48

Toho se právě bojim, že mi ho nevrátěj. Proto to chci vyřešit sám :lol: . Jdu zkusit nainstalovat Vistu :lol:

mbelas
guru
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 04 črc 2007 14:50

tak vratit ti ho musej !!! to musi toho se neboj , ja bejt tebou tak pokud mas legalni windowsy tak nainstaluji veskere aktualizace :!: to by melo taky pomoct a pak kdyztak ovladace ze www.acer.cz to by taky melo pomoct :roll: ty viśty bych videl jako krajni rešení a ten servis to by bylo to posledni co by me napadloí....kdyžtak pisni na acer web support tam ti taky pomohou :!:

wooferk

Příspěvekod wooferk » 04 črc 2007 15:56

Tak bohužel, ve vistách to dělá taky :x . Jdu napsat na podporu

mbelas
guru
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 04 črc 2007 16:08

ej.....tak to je dojeb.............pak jeste zkus ty vsechny aktualizace a pak jedine podpora a pak ten servis :roll:

wooferk

Příspěvekod wooferk » 04 črc 2007 22:01

Fakt nikdo neví jak mi pomoct? :cry:


Zpět na „notebooky Acer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů