Stránka 1 z 1
Zkušenosti s reklamací
Napsal: 02 dub 2013 18:10
od Nio96
Ahoj mám notebook Acer Travelmate 5742G a 21.3.2013 jsem reklamoval potřetí a to z důvodu přehřívání ...předchozí dvě reklamace byli vždy uznané a teď třetí mi oznámili, že mám prý politou klávesnici a nabízí mi za 1300 výměnu.

Politá klávesnice bohužel vůbec nebyla a pochybuji, že i kdyby byla, tak že by způsobila přehřívání. Má někdo zkušenosti s reklamačním servisem Aceru v Brně? Nemá někdo radu jak postupovat? notebook zakoupen u Czc.Díky
Napsal: 02 dub 2013 19:04
od Chlebovnik
Je úplně jedno jestli politá klávesnice má nebo nemá spojitost s přehříváním. Jde o to, že "politím" jsi porušil záruční podmínky od toho okamžiku ti skončila záruční lhůta.
Můžeš si nechat poslat notebook zpátky a zaplatit si znalecký posudek, který (pokud říkáš pravdu) prokáže pravdivost tvého tvrzení, že notebook politý nebyl.
Napsal: 03 dub 2013 07:54
od Nio96
Ano tak to myslím notebook politý na 100% nebyl.
Napsal: 03 dub 2013 09:47
od zivan
Chlebovnik:
To je blbost. Zaruka je 2 roky a nemuze jen tak skoncit. Podle takoveho pravidla by se nedal reklamovat zadny problem u auta, kteremu by nekdo odrel dvere. Ano nebrzdi, ale kvuli odrenemu laku mate po zaruce.
Neco jineho je, kdyby servis tvrdil, ze se ta kapalina dostala nejen do klavesnice, ale i na zakladni desku, diky tomu treba odeslo nejake cidlo a notebook ted nezapne vetrak naplno a notebook se prehriva.
Nio96:
Reklamoval jsi ho u CZC nebo primo v servisu? V reklamacnim protokolu mas napsanou zavadu "prehrivani" a vyjadreni "polita klavesnice"?
Napsal: 03 dub 2013 16:09
od Nio96
Notebook jsem reklamoval v Českých Budějovicích, kde byla kdysi pobočka CZC, ale dneska je to pouze CZC partners, zde jsem odevzdal notebook, a podle protokolu je
popis závady: přehřívá se. I na chladící podložce. Jedná se o 3. reklamaci stejné závady, zákazník žádá o vrácení peněz.
popis přijatého zboží: odpovídá době používání. Mírně zašpiněný a poškrábaný zadní kryt LCD.
Toť je vše. Mě kontaktovalo CZC, že jim na základě diagnostiky napsal Acer s cenovou nabídkou 1370,- Kč, za vyčištění a výměnu klávesnice, zda s tím souhlasím. To je reakce na závadu poslali mi dneska tyto fotky.
Napsal: 03 dub 2013 16:16
od Nio96
Teď koumám ty fotky. sundali klávesnici okraj je něčím zalepen, deska co je pod klávesnicí taky. a plast do kterého se usazuje je taky trošku polepen. Nu jako určitě to nemá se závadou nic společného. na žádný chip se to ani nedostalo.
Napsal: 03 dub 2013 16:34
od Nio96
Tak až po 2 dnech neustálého dohadování s CZC, bylo prý servisem vyřešeno to, že notebook se přehřívá z důvodu zanesení prachem. Klávesnice je prý jen další věc, nejedná se o věc, která se řeší zárukou a proto mi nabízí, že mi notebook vyčistí. Za rok používání se tedy notebook zanesl tak moc, že je nemožný na něm hrát ani Comandos

Nicméně když jsem notebook reklamoval po 2. tak byla reklamace s poár jinýma závadama uznána a notebook byl vyčištěn zadarmo

dneska uz si účtujou

Napsal: 03 dub 2013 20:54
od zivan
To je celkem jasne, zaneseni prachem se da odmitnout s tim, ze to pouzivas v moc prasnem prostredi a hadej se. Dokud jsi nechtel vratit penize, tak ti to klidne vycistili, ale jak jsi pozadal o penize, tak mas smulu.