Stránka 1 z 1

Zkušenosti s reklamací

Napsal: 02 dub 2013 18:10
od Nio96
Ahoj mám notebook Acer Travelmate 5742G a 21.3.2013 jsem reklamoval potřetí a to z důvodu přehřívání ...předchozí dvě reklamace byli vždy uznané a teď třetí mi oznámili, že mám prý politou klávesnici a nabízí mi za 1300 výměnu. :D Politá klávesnice bohužel vůbec nebyla a pochybuji, že i kdyby byla, tak že by způsobila přehřívání. Má někdo zkušenosti s reklamačním servisem Aceru v Brně? Nemá někdo radu jak postupovat? notebook zakoupen u Czc.Díky

Napsal: 02 dub 2013 19:04
od Chlebovnik
Je úplně jedno jestli politá klávesnice má nebo nemá spojitost s přehříváním. Jde o to, že "politím" jsi porušil záruční podmínky od toho okamžiku ti skončila záruční lhůta.

Můžeš si nechat poslat notebook zpátky a zaplatit si znalecký posudek, který (pokud říkáš pravdu) prokáže pravdivost tvého tvrzení, že notebook politý nebyl.

Napsal: 03 dub 2013 07:54
od Nio96
Ano tak to myslím notebook politý na 100% nebyl.

Napsal: 03 dub 2013 09:47
od zivan
Chlebovnik:
To je blbost. Zaruka je 2 roky a nemuze jen tak skoncit. Podle takoveho pravidla by se nedal reklamovat zadny problem u auta, kteremu by nekdo odrel dvere. Ano nebrzdi, ale kvuli odrenemu laku mate po zaruce.

Neco jineho je, kdyby servis tvrdil, ze se ta kapalina dostala nejen do klavesnice, ale i na zakladni desku, diky tomu treba odeslo nejake cidlo a notebook ted nezapne vetrak naplno a notebook se prehriva.

Nio96:
Reklamoval jsi ho u CZC nebo primo v servisu? V reklamacnim protokolu mas napsanou zavadu "prehrivani" a vyjadreni "polita klavesnice"?

Napsal: 03 dub 2013 16:09
od Nio96
Notebook jsem reklamoval v Českých Budějovicích, kde byla kdysi pobočka CZC, ale dneska je to pouze CZC partners, zde jsem odevzdal notebook, a podle protokolu je

popis závady: přehřívá se. I na chladící podložce. Jedná se o 3. reklamaci stejné závady, zákazník žádá o vrácení peněz.

popis přijatého zboží: odpovídá době používání. Mírně zašpiněný a poškrábaný zadní kryt LCD.

Toť je vše. Mě kontaktovalo CZC, že jim na základě diagnostiky napsal Acer s cenovou nabídkou 1370,- Kč, za vyčištění a výměnu klávesnice, zda s tím souhlasím. To je reakce na závadu poslali mi dneska tyto fotky.

Napsal: 03 dub 2013 16:16
od Nio96
Teď koumám ty fotky. sundali klávesnici okraj je něčím zalepen, deska co je pod klávesnicí taky. a plast do kterého se usazuje je taky trošku polepen. Nu jako určitě to nemá se závadou nic společného. na žádný chip se to ani nedostalo.

Napsal: 03 dub 2013 16:34
od Nio96
Tak až po 2 dnech neustálého dohadování s CZC, bylo prý servisem vyřešeno to, že notebook se přehřívá z důvodu zanesení prachem. Klávesnice je prý jen další věc, nejedná se o věc, která se řeší zárukou a proto mi nabízí, že mi notebook vyčistí. Za rok používání se tedy notebook zanesl tak moc, že je nemožný na něm hrát ani Comandos :) Nicméně když jsem notebook reklamoval po 2. tak byla reklamace s poár jinýma závadama uznána a notebook byl vyčištěn zadarmo :D dneska uz si účtujou :D

Napsal: 03 dub 2013 20:54
od zivan
To je celkem jasne, zaneseni prachem se da odmitnout s tim, ze to pouzivas v moc prasnem prostredi a hadej se. Dokud jsi nechtel vratit penize, tak ti to klidne vycistili, ale jak jsi pozadal o penize, tak mas smulu.