Stránka 1 z 1

AS 7720G a zamrzání po hraní

Napsal: 21 led 2008 12:47
od AnubiSeth
Zdravim,

jakmile hraju nějakou hru, která jede s akcelerací (Bioshock, Gears Of War nebo Warcraft3), tak hraju normálně, ale jakmile ukončím hru, tak mi zamrzne systém a nejde dělat nic, než vypnout (4s podržet power)... Nereaguje klávesnice, myš, prostě nic... Štve mě to, protože so konečně začnu kupovat originální soft a nemůžu to hrát :-(

Nemohlo by to být ovladači? Ale před tím nebyl problém...
Napadá mě pak jedině nějaká aktualizace nebo opravdu zase něco s HW :-\

Napsal: 21 led 2008 22:06
od mbelas
mas original wokna od aceru nebo svoje ?? jinak bych to videl na ovldace a pri nejhorsim na servis ! ale kdyz jim reknes ze ti nejdou hry tak se ti vysmějí !a co nejakej 3Dmark a tak? zkousel jsi jestli se pak taky sekne nebo jak?? no tak bys to mel taky zjistit :lol: ovldace prozkoušej

Napsal: 21 led 2008 22:34
od AnubiSeth
mám tam original Acer Visty... i ovladače. Předtím to nedělal a bylo to bez problémů. Byl v servisu a měnili mi základní desku... Od té doby se to sere. A nechápu proč by se mi měli vysmát, když mi to zamrzá? Jakmile spustím něco náročnějšího, tak se mi to může stát taky a hra to nemusí být.

Nejde pak nic dělat a ani se to neschodí do systému, prostě natvrdo zámrz a nic nejde... Co kdybych na tom provozoval Cad, Inventor, 3D MAX a byla to moje živnost? To už by se mi nesmáli? Hry jsou pořád jenom programy. Sice pro zábavu, ale stejně jenom programy.

A mám herní notebook, tak ho chci i tak využívat.

Napsal: 21 led 2008 23:46
od lord_anubis
Zkuš přeinstalovat widle a jeslti to nepomůže tak tam naklusej s reklamací. Viděl jsem už něco podobného a dělala to grafika.. vyměnili a bylo to OK.

Napsal: 22 led 2008 00:53
od AnubiSeth
No, Windows jsem přeinstaloval už 3x a je to stejné :-\

Napsal: 22 led 2008 00:57
od lord_anubis
Takže reklamace...

Napsal: 22 led 2008 01:37
od AnubiSeth
njn... ještě počkám, co mi napíšou z technický podpory Aceru a podle toho uvidím...

Napsal: 22 led 2008 19:19
od mbelas
:( heh no jak mi na aspire 5101 blbla grafika tak jsem jim rekl ze mi to blbne v grafickych programech !!!! jinak bych to opravdu videl na reklamaci , jelikoz acer ti napise ze to mas poslat tak nemáš jinné řešní bohužel :oops:

Napsal: 22 led 2008 19:22
od lord_anubis
Jo no čekáš vlastně jen na to, že ti pošlou email - ztráta času.

Napsal: 23 led 2008 11:35
od mbelas
:( tak jasne..........prda ti poradí ale cekas na ten mail i tyden :P

Napsal: 23 led 2008 12:24
od AnubiSeth
No tak to je masakr... Notebook jsem měl předtím v reklamaci a přišel mi 15. ledna. Dneska tam volám a chci nahlásit opravu a oni na mě, že muj notebook, který je hned vedle mě a dělám na něm zálohu, ještě neodešel od nich ze servisu... COŽE?

Napsal: 23 led 2008 16:27
od lord_anubis
To je dobrý to si možná mohl dostat peníze :) , jako že ho ztratili

Napsal: 23 led 2008 17:52
od AnubiSeth
No, to jsem mohl udělat... napadlo mě to až pak... Ale to je jedno. Mám tam zavolat zítra a ohlásit reklamaci, daj mi vyšší prioritu... budu chtít sakra vyšší prioritu...

Napsal: 23 led 2008 23:32
od lord_anubis
Jo no chtěj... uvidíš, že ti řekne, že ti ji dá. Musíš bejt zlej :)

Napsal: 25 led 2008 09:10
od mbelas
AnubiSeth píše:No, to jsem mohl udělat... napadlo mě to až pak... Ale to je jedno. Mám tam zavolat zítra a ohlásit reklamaci, daj mi vyšší prioritu... budu chtít sakra vyšší prioritu...


:D heh, vyšší priorita, to je tak když nejak na operátora v call centru zatlačí neboť v servise se zákazníkém zachází jak s kdoví kým :roll: