Stránka 1 z 3
ACER - přednostní servis
Napsal: 25 úno 2008 15:15
od onne
Tak jsem se dočetl na mironetu že mají nějakou dohodu s Acerem na přednostní servis. Že do 4 dnů book opraví jinak pošlou nový.. Nějak se mi tomu nechce věřit

Přeci jen Acer.. Ale proto bych se chtěl zeptat jestli s tím nemáte nějakou zkušenost
http://servis.mironet.cz/
Napsal: 25 úno 2008 16:20
od lukowicz
hohoho, já jsem svého acera posílal do servisu v pondělí a v pátek jsem ho měl doma ,takže podle mě normální věc .
Takže spíš lákají zákazníky na běžné věci.
Napsal: 25 úno 2008 16:34
od onne
Páni

Tak rychlý Acer servis?

Tomu se mi ani věřit nechce.. Počkám si na další ohlasy

Napsal: 25 úno 2008 21:06
od shotik
muj rpvni acer nekdy pred tremi lety , nahlasena reklamace . druhy den vyzvedl prepravce u me na adrese a za dva dny byl doma . takze 4dny vcetne dnu kdy jsem nahlasil poruchu

)))
Napsal: 26 úno 2008 06:40
od Vojťas
Z poslední doby mám 2 zkušenosti s pozáruční opravou, a tam to bylo vždy cca 7 dní včetně čekání na to, až zákazník potvrdí cenovou nabídku od Aceru. Akorát u té poslední mi přišla SMska o tom, že notebook odesílají ze servisu asi 14 dní potom, co byl už zpátky

Napsal: 27 úno 2008 17:32
od xmarek
A nebude to taky tím, že většinu závad řeší způsobem: "Závada se neprojevila". Viz poslední zkušenost kolegy z práce.

Ale bylo to rychle.

Napsal: 27 úno 2008 18:03
od swarm
S tim Acerem je to těžký. Většinu závad samozřejmě opraví bez problému. Je tu určité procento, kde nastane problém a když se k tomu přidá ten systém toho servisu, tak je pak z toho třeba průser.
Napsal: 27 úno 2008 18:05
od maxxz
Swarm: Pamatuju si, že si měl taky problém s nějakým servisem FJs ? Jak jsi tam musel nakonec přinést monitor, aby si jim ukázal závadu ? Nebo si to pletu. tuším, že jsem to četl na tvém "Ego"
Napsal: 27 úno 2008 18:20
od swarm
maxxz píše:Swarm: Pamatuju si, že si měl taky problém s nějakým servisem FJs ? Jak jsi tam musel nakonec přinést monitor, aby si jim ukázal závadu ? Nebo si to pletu. tuším, že jsem to četl na tvém "Ego"
Jasně, to je jak mluvim o systému servisu. U Aceru by se to tak vyřešit totiž nedalo. Jako problém může nastat vždycky (hlavně u těžce dokazovatelné závady). Ono jim to v tom servisu totiž fakt fungovalo správně (mi to tam i osobně ukazovali).
Napsal: 29 úno 2008 21:39
od General
no ja jsem taky docela spokojenej se servisem u aceru posilal jsem tam notebook uz dvakrat naposledy v utery kdy si pro nej prijelo ppl a dnes uz mam napsany ze notebook je opravenej

Napsal: 29 úno 2008 22:13
od polo
Strasne mylujem hlavne ludi co su spokojny z acerom tipu ,,trikrat sa my pokazil a vzdy to opravili-perfektna znacka

"(Uz som podobne nazory cital tak 100x

)
Napsal: 01 bře 2008 07:13
od maxxz
nevim co znamená "mylujem" (já teda rozhodně miluju), ale když už jsme v tom, tak proč by nemohl být spokojen ? Pokud nemá se značkou problém, jeho problémy se bez potíží vždy vyřešily, tak nevidím důvod, proč by měl nadávat ? Já jsem taky spokojen. I když netvrdim, že je to perfektní značka, já s ní problém nemám. Nebyl jsem ani jednou v servisu a žádnej problémek je to rok starý mašinka a teď nedávno dostala nakrmíno novou 1 GB ram a šlape jak hodinky.
Jsi nějak zaujatý nebo o co jde ? Beru to s úsměvem, ale opravdu tě moc nechápu

Napsal: 01 bře 2008 10:14
od lukowicz
On to spíš myslí tak že když už byl v servisu třikrát tak je to šmé.
A já si zase myslím že všechno se jednou posere

Napsal: 01 bře 2008 16:30
od fido
horší je, když se sere něco za 30 tisíc, než za 13 000,-
Napsal: 02 bře 2008 18:30
od mbelas
no rychlý jak se to vezme, pokud se ti nejaky díl (deska) posere po skoro dvou letech pouzivani tak si pockas na desku novou, jinak vetsinu novych dilu na nove modely maji skladem takze oprava je hnedka...
