Stránka 1 z 6

Vypínání nb aspire 5315-prosím poraďte

Napsal: 25 bře 2008 19:52
od mates 257
čau lidičky,mám problem s tímto nb.A to ten, že se samovolně vypíná.Už byl 3krát v servisu a dělá to furt dokola to samé.Po prvé ho jen vyčistily,po druhé přehrály bios,po třetí opět přehrály bios a nahráli acer power managmant nebo tak něco.Ale po všech těch věcech,co mi tam dělali,závada stále trvá a nb se furt sám od sebe občas vypne.budu ho posílat již po čtvrté,ale už si stím nevím rady.Asi mě nakecají zase nějaké nesmysli,aby mi nemuseli vracet peníze.jsem laik,nevím jak na ně,aby mi vrátili peníze,nebo aspoň vyměnili nb za jiný model.prosím poraďte mi,jestli někdo z vás má zkušenosti se servisem v brně,jak na ně,aby mi konečně vrátili moje penízky. :cry:
PS-opravdu si dejte lidi pozor na tuto modelovou řadu,5315,protože je to asi opravdu nějaká špatná série.abyste nedopadli jako mnozí z nás tady.

Napsal: 25 bře 2008 20:10
od David Barborka
Pokud reklamuješ po 3 tu samou závadu tak při reklamaci uveď, že chceš vrátit peníze nebo jiný notebook, který si vybereš. Pokud jim neuvedeš že chceš peníze vrátit a prodejce ti to neřekne bo je neochotný tak můžeš tu samou závadu reklamovat i 20x. Jinak náhle vypnutí pc není jen problém Aceru ale i jiných značek a pochybuji, že v servise mají čas sedět u jednoho notebooku půl dne, aby se přesvědčili, že je to už třeba po výměně základní desky ok. Vypínání může zapříčinit cokoliv.

Takže než to znova podstupovat ti radím nech si vrátit peníze a vyber si jiný notebook. Škoda že ten můj už jede půl roku bez problému jinak bych si nechal vrátit peníze a vzal si tento

http://acer.mironet.cz/acer-aspire-6920 ... p+dp82292/

Napsal: 25 bře 2008 20:15
od mates 257
já jsem u třetí reklamace poslal žádost o odstoupení od smlouvy,ale odepsal mi nějakej člověk z brna že prej tam mám nainstalovanej špatnej os,ale ten tam byl i při druhý reklamaci,tak nevim,prostě mi nechtěli vracet peníze,tak si něco vymysleli.tak sem zvědavej jak dopadnu u tý čtvrtý reklamace.

Napsal: 25 bře 2008 20:16
od polo
Sudny znalec a nezabudni mu povedat vsetko a ukazat aj vsetky papiere zo servisu...

Napsal: 25 bře 2008 20:18
od mates 257
máš s tím nějakou zkušenost?kolik to stojí atd,nebo jak mám postupovat.nikdy jsem toto nepotřeboval.dík

Napsal: 25 bře 2008 20:20
od David Barborka
Co jsi k tomu dostal za OS? pokud žádný nebo linux a nikde nebyla ani řeč o tom že notebook nepodporuje jin OS tak jim to tak napiš a nedej se odbýt.

Napsal: 25 bře 2008 20:23
od mates 257
koupil jsem to bez os,poprvé jsem tam dal xp,ale začalo se to vypínat,tak jsem si myslel že to mám špatně nainstalovaný,tak jsem tam dal vistu,ale dělalo to stejně.podle mě je to jedno jakej tam je os,nemělo by se to vypínat snad vůbec.

Napsal: 25 bře 2008 20:27
od polo
Pokial uspejes tak ti vsetky peniaze musi acer preplatit pokial nie tak si ho zaplatis sam ale ja som to spravil prvo stylom ze som sa s nim dohodol nech sa nato len tak nezavezne pozre(Dal som mu tisicku aj ked nechcel nic) a on to uz vybavil zo servisom acer len tak mimosudne ak to nepomoze nech ti normalne spravi sudny posudok a viac sa popitaj na sude podobnych pripadov zo servisom aceru som tu aj na inych forach videl strasne vela...

Napsal: 25 bře 2008 20:31
od mates 257
takže si myslíš,že se nemám bát gigantu acer a jít do toho?bojím se že jako obyčejný občánek nemám proti tak velké společnosti šanci.moc mě to mrzí,protože je to můj první nb,a hned problém.mám ho asi 3 měsíce.

Napsal: 25 bře 2008 20:34
od polo
Skus ist postupm nech sa ti nato len pozre a pripadne presne povie co mas ziadat od acer servisu-Vratenie penazi ci presne urci co je na chibe ak servis nic nespavi tak...

Napsal: 25 bře 2008 20:34
od David Barborka
Ono to ani nezáleží na tom jaký to je gigant ale spíš na tom co tam sedí za nečlověka, který vyřizuje reklamace. Jinak nahrej tam systém který jsi k tomu dostal a pokud to bude dělat také, tak to vyreklamuj a nech si vrátit peníze.

Napsal: 25 bře 2008 20:37
od mates 257
to máš pravdu,někdy jak jsem tam volal,tak byli hrozně arogantní,jindy zase bezva,asi záleží jakej vůl dostane moji reklamaci na starosti :cry:

Napsal: 25 bře 2008 21:05
od mates 257
máte ještě někdo s tímto nb zkušenosti s tou samou reklamací?zajímalo by mě,jak se k tomu postavil servis.

Napsal: 25 bře 2008 21:10
od mates 257
pro david barborka- co ty jsi měl za problém na nb,? a co ti sním provedli,že ti funguje půl roku bez problémů?

Napsal: 25 bře 2008 21:11
od David Barborka
http://notebooky-forum.notebook.cz/viewtopic.php?t=8371

Oni jen testujou co si můžou dovolit. Člověk který PC nerozumí to má blbé, ale člověk co tomu rozumí a je výřečný, tak dokáže obkecat a tech. zdůvodnit i závadu kterou si způsobil sám :D