. . Dobrej servis na notebook . .

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
kao
píše často
Příspěvky: 105
Registrován: 10 úno 2007 21:57
Bydliště: Brünn

. . Dobrej servis na notebook . .

Příspěvekod kao » 30 kvě 2007 21:25

Má někdo nejakou pozitivní zkušenost se servisem notebooku?

Wizi
občas něco napíše
Příspěvky: 83
Registrován: 30 srp 2006 22:08

Příspěvekod Wizi » 31 kvě 2007 17:43

A jakym konkretnim servisem myslis?
Lenovo x200 7454-2HU

leon

Příspěvekod leon » 31 kvě 2007 17:46

dobre reference jsem slysel na IBM ... jeste z dob kdy to bylo IBM :) ... jak je to ted nevim

kao
píše často
Příspěvky: 105
Registrován: 10 úno 2007 21:57
Bydliště: Brünn

Příspěvekod kao » 31 kvě 2007 20:06

. . no myslím servis na nezáruční opravy . . je jich nekolik . . a prave necím kam to poslat . . aby to "nedorazili" . .

Tom_bo
píše často
Příspěvky: 128
Registrován: 10 kvě 2007 22:58

Příspěvekod Tom_bo » 31 kvě 2007 20:19

ja preferuju servis "pomoz si sam" vetsinou to vyjde nejlevneji prijima zdarma vsechny znacky a modely po celou dobu jejich zivotnosti navic ti garantuje dobry zachazeni s pristrojem a rychly jednani v dobe kdy se ti to hodi

me ted ceka vymena vrchniho krytu tak jsem zvedavej jak se to "servisakovi" povede zatim nikdy nezklamal koneckoncu i kdyby jo tak se clovek alespon pouci jak se to delat nema a priste si da pozor nebo to da "normalnimu" servisu 8)

mata80
píše často
Příspěvky: 331
Registrován: 09 úno 2007 14:36

Příspěvekod mata80 » 12 čer 2007 23:05

Kéžby se nějaký výrobce insiroval u značky KOSS (např. sluchátka) a nabízel doživotní záruku a každá oprava fixní poplatek, stejně nb je po 5lestech defakto nepoužitelnej a to sem to ještě nadsadil..

Peca-on-line
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1420
Registrován: 12 kvě 2006 14:02
Bydliště: Trutnov, ale teď spíš kolej v Brně

Příspěvekod Peca-on-line » 12 čer 2007 23:09

Když by ti někdo nabídnul ntb kterej je běžně za 25k za řekněme 120k s tím že je na něj doživotní záruka, koupil by sis ho?
Asus A6T (Turion X2 1600Mhz@0,9V(800MHz@0775V)), 1GB RAM, nVidia Go7600(450/400(OC:500/420)), Vista Business MSDNAA)

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 12 čer 2007 23:21

Ze všech reklamací mám pozitivní zkušenosti jen a pouze s Toshibou, kde jsem šel reklamovat mechanickou závadu a z jejich jednání jsem se necítil jako zloděj, co je chce okrást (jak většinou mám pocit, skoro při reklamaci čehokoli). Jejich profesionální přístup mi tak nějak uvízl v hlavě.

Takový spíš nic moc zkušenosti mám s Fujitsu-Siemens a DELLem a ty vyloženě špatný zkušenosti radši říkat nebudu, ale myslim, že ty značky by tu leckdo tipnul správně na první pokus :-)
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

mata80
píše často
Příspěvky: 331
Registrován: 09 úno 2007 14:36

Příspěvekod mata80 » 12 čer 2007 23:25

No proč by musel bejt za 120t kossy si myslim že se prodávaj za rozumnou cenu hrajou stejně(já bych řekl že líp ale to je otázka vkusu) jako např senheisery a ty maj jen dvouletou záruku a jsou stejně či ještě dražší..

Je jasný že by to muselo bejt ořezaný že nedostaneš novej model když ten tvůj se už nevyrábí nebo když ho rozdupeš ale nemyslim si že je to nemyslitelný.. Vždyť ty marže jsou neuvěřitelný..

A taky by je to donutilo zlepšit výstupní kontrolu a kvalitu výrobků..

EDIT: swarm a kde si u tý toshiby byl? ona to má přes smluvní partnery ne? pochopil sem to správně že jsi byl nadmíru spokojen..?

CeCo

Příspěvekod CeCo » 12 čer 2007 23:32

Ja sa zatial stazujem na vsetky... Ale ja som sonderpripad (just mne musia nacenit tovar inac; just mne musia pozdrzat dodavky; just mne nemozu registrovat zaruku na prvy krat; just ja musim na novy displej cakat 29 dni, kym ho poslu z Taiwanu; just ja...), takze to neber do uvahy :mrgreen:

C

mata80
píše často
Příspěvky: 331
Registrován: 09 úno 2007 14:36

Příspěvekod mata80 » 12 čer 2007 23:35

jj když se to ser* tak se to ser*.. :D

Gulii
píše často
Příspěvky: 453
Registrován: 04 zář 2006 09:57

Příspěvekod Gulii » 13 čer 2007 09:22

Tak já mám také špatné zkušenosti se servisem (pro značku Fujitsu Siemens)... :roll: Nejen, že na mě bylo pohlíženo celkem z patra (evidentně jim asi nedošlo, že je vlastně živím :lol: ) ale byl jsem také nařčen, že opravdu neumím otevírat ntb a prostě ho lámu :lol:
Dell Latitude XT

majki

Příspěvekod majki » 13 čer 2007 09:48

V takovych pripadech funguje velice dobre jedna vec...sepsat stiznost na oficialni evropske/svetove zastoupeni a do kopie dat prave ten servis...divil by ses, jak se pak ledy hnou...aspon u me to fungovalo uz ve trech pripadech ze ctyr :D. Ale s FSC servisem nemam zkusenost, nepotreboval jsem ho :)

Wizi
občas něco napíše
Příspěvky: 83
Registrován: 30 srp 2006 22:08

Příspěvekod Wizi » 13 čer 2007 11:16

Osobne mam pozitivni zkusenost s Dellem a dokonce i s tak proklinanym Acerem, kde mi vcetne odvozu a dovozu trvala oprava 4 dny.
Lenovo x200 7454-2HU


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti