Dobrý den,
rád bych se zeptal, jak je to s reklamací přímo v servisu a následným vrácením peněz při 3x stejné vadě (popř 4x jiné). Objednával jsem notebook z czc.cz a na hotline mi bylo sděleno, že pokud reklamuji přímo v servisu můžou pak být s vrácením peněz problémy. Jak to opravdu je?
Děkuji za odpověd
Reklamace v servisu
Tipnul bych, ze nejcastejsi problem bude v tom, ze zakaznik odnese notebook do servisu, tam nerekne nic o vraceni penez a servis notebook opravi. A pak jde s opravenym notebookem k prodejci a chce vratit penize. Samozrejme ma smulu, protoze ma pravo na opravu nebo vraceni penez, ne oboji.
Z hlavy me ted napada jeste jeden problem, kdy prodejce uvede, ze se ma reklamace vzdy provadet u nej nebo uvede jeden konkretni servis a zakaznik ho odnese na opravu do jineho znackoveho. Tam mu ho bez problemu opravi, ale prodejce by se asi mohl kroutit
Z hlavy me ted napada jeste jeden problem, kdy prodejce uvede, ze se ma reklamace vzdy provadet u nej nebo uvede jeden konkretni servis a zakaznik ho odnese na opravu do jineho znackoveho. Tam mu ho bez problemu opravi, ale prodejce by se asi mohl kroutit

HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
O reklamacich tu jiz mame vytvorene pekne vlakno, veskere dotazy lze smerovat tam http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=18306
Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host